Kammottavin tutustumis- tai ryhmäytymisleikki?
Kommentit (743)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli yläasteen alussa sellainen ryhmäytymis(??)juttu että kaikki mentiin toiseen päähän luokkaa. Sitten yksi käveli luokan päästä päähän ja muut katsoivat. Sitten muut kävelivät matkien tän yhden kävelytyyliä ja tää yksi katseli. Jokainen vuorollaan! Multa meni kauan toipua kamalasta angstista, mutta selvästi olin toipunut koska tää palas vasta nyt ketjua lukiessa mieleen. Hrrr.
Ja tää oli siis opettajan vetämä juttu, ei muiden oppilaiden tms keksintöä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli yläasteen alussa sellainen ryhmäytymis(??)juttu että kaikki mentiin toiseen päähän luokkaa. Sitten yksi käveli luokan päästä päähän ja muut katsoivat. Sitten muut kävelivät matkien tän yhden kävelytyyliä ja tää yksi katseli. Jokainen vuorollaan! Multa meni kauan toipua kamalasta angstista, mutta selvästi olin toipunut koska tää palas vasta nyt ketjua lukiessa mieleen. Hrrr.
No tätä ei kyl taas selitä mikään muu kuin ohjaajan sosiopatia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden tutustumisleikkien ehkä pahin ongelma on, että niissä ihmiset yritetään mahdollisimman nopeasti tutustuttaa toisiinsa, ja eihän se normaalisti mene niin. Ihmiset tutustuvat toisiinsa ajan kanssa vähän kerrallaan, eikä se toimi, että parinkymmenen minuutin aikana pitäisi tulla tutuksi huoneelliselle vieraita ihmisiä. Siis ihan oikeasti, jos aikanaan esi-isämme tai -äitimme olisivat savannin toisella laidalla liikettä huomatessaan ensi töikseen rynnänneet naapuriheimon jäsenen eteen matkimaan elefantin törähdyksiä tai pussaamaan jonkin muinaisen pehmolelun takapuolta, niin olisi saattanut kivikirveen heilahdus lopettaa sen tutustumisleikin lyhyeen. Minusta tuota totuutta pitäisi edelleen kunnioittaa näiden "hauskojen" tutustumisleikkien kohdalla ja antaa porukan itse päättää missä tahdissa haluavat alkaa kaveerata.
Mahtava 😃😃
Niin ja heimo olisi iäti pitänyt naapuriheimoa jälkeenjääneinä idiootteina. Niillä joilla ei ole kaikki mammutit kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden tutustumisleikkien ehkä pahin ongelma on, että niissä ihmiset yritetään mahdollisimman nopeasti tutustuttaa toisiinsa, ja eihän se normaalisti mene niin. Ihmiset tutustuvat toisiinsa ajan kanssa vähän kerrallaan, eikä se toimi, että parinkymmenen minuutin aikana pitäisi tulla tutuksi huoneelliselle vieraita ihmisiä. Siis ihan oikeasti, jos aikanaan esi-isämme tai -äitimme olisivat savannin toisella laidalla liikettä huomatessaan ensi töikseen rynnänneet naapuriheimon jäsenen eteen matkimaan elefantin törähdyksiä tai pussaamaan jonkin muinaisen pehmolelun takapuolta, niin olisi saattanut kivikirveen heilahdus lopettaa sen tutustumisleikin lyhyeen. Minusta tuota totuutta pitäisi edelleen kunnioittaa näiden "hauskojen" tutustumisleikkien kohdalla ja antaa porukan itse päättää missä tahdissa haluavat alkaa kaveerata.
Mahtava 😃😃
Niin ja heimo olisi iäti pitänyt naapuriheimoa jälkeenjääneinä idiootteina. Niillä joilla ei ole kaikki mammutit kotona.
Niillä siis niitä.
Vastenmielisimpänä on jäänyt mieleen leikki, jossa pitää ottaa toinen halaukseen ja hengittää toisen tahtiin eli sisäänhengitys silloin kun toinen hengittää ulos. En ole esiintymiskammoinen enkä yleensä kavahda kosketusta, mutta tuo oli todella ahdistavaa.
Minä rakastan sinua -leikki, eli muut seisoo piirissä yhden ympärillä. Piirin keskellä olijan pitää mennä jonkun luokse ja sanoa "minä rakastan sinua, jos sinä rakastat minua, voisitko hymyillä minulle edes vähän?" ja pitää saada se toinen nauramaan tai edes hymyilemään. Jos ei saa, pitää sama sanoa piirissä seuraavana olijalle jne. Koskea saa ja saa sanoa kaikilla tavoilla miten osaa.
Tuo leikki on ihan hauska vaikka oikeasti tutussa porukassa ja hyvässä ilmapiirissä, mutta kun tuota mentiin amiksen tutustumispäivässä uusien ihmisten kanssa, sain aika kauan kiertää ennen kuin tutori hymähti säälistä. En tietenkään ujona uskaltanut alkaa pelleilemään.
Olen kysynyt tässä viestiketjussa sitä mikä ihme tarkoitus näillä "leikeillä" on ja miksi ihmeessä niitä tehdään kun 99 prosenttia ihmisistä on vaivaantuneet näistä nöyryyttävistä "leikeistä" ?
Kenen etuja nämä häpäisyt keinot ajavat!? Ikinä nämä vetäjät eivät osallistu näihin neuvovat vaan innoissaan!
Listaan tähän minun mielestä kaikkien ääliömäisempiä "leikkejä" ( en sanatarkkaan muista miten ne ovat kirjoitettu tänne )
- Tyttö ja poika samaan isoon kangaspussiin ja musiikki soi. Päällysvaatteet pitää vaihtaa keskenään.
- Aikuisille ihmisille kanteleen soitto hoilausta ja toisten varpaiden koskettelua.
- Ponileikki! Ne pulleat ponit ne hieroo kylkeä ne hieroo peppua ne hieroo.... !
-Pussaa jotakin tai ota suuhun jotakin ja toinen ottaa sen suuhun kuten omena! Mikä ihana tautien välitys!
- Laita 8 aikuista ihmistä seisomaan 2 neliön alueelle!
- NYT ei ole enään vessapaperia kun toimitus on myöhässä ottakaan jokainen paperia mitä tarvitsette! HEH SE OLI VITSI!
- Vaatteiden heitto lattialle! Pisin vaatejono voittaa!!
- Paskassa ryömiminen.
Ihan oikeasti vetäjät mikä teitä vaivaa?
Mahtava ketju!Tämän innoittamana yritin etsiä legendaarista pupudiscoketjua, mutta ei löydy. Miksi ihmeessä se on poistettu?
Sairasta. Kas kun ei laitettu sormea perseeseen.[/quote]
Tehdään piiri ja laitetaan oma peukalo edellä olevan rektaaliin. Piiri lähtee pyörimään myötäpäivään kun kantele soi.[/quote]
Ei jumatsukka. :D :D:D
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ketju!Tämän innoittamana yritin etsiä legendaarista pupudiscoketjua, mutta ei löydy. Miksi ihmeessä se on poistettu?
Varmaan ko. konsulttifirma tai mikä olikin löysi itsensä ja vaati poistamista. Ketju oli kyllä kauheudessaan legendaarinen. :,D
Jossain tutorkoulutuksessa noin 15-vuotaana olleesta "kivasta" leikistä jäi pienet traumat. Jokaisen pojan piti käydä valitsemassa tyttö parikseen. Sen jälkeen piti mennä tyttö-poika-tyttö-poika -systeemillä istumaan jonoksi eli "elämän madoksi" siten, että jokainen oli hajareisin ja otti siis edessä olevan syliinsä. Sitten madon piti lähteä ryömimään eteenpäin siten, että kaiki nostivat jalkojaan yhtäaikaa. Tunsin kun takaistuvan pojan etumus hieroi takapuoltani ja alkoi vähitellen tuntua kankealta. Menin paniikkiin. Silloin en vielä osannut sääliä takanani olevaa poikaa, joka näytti matoilun jälkeen todella vaivaantuneelta. Sen ohjaajan täytyi olla jonkin sortin perverssi.
Jos mua ei kiinnosta osallistua, kuiskaan vetäjälle ihan lähietäisyydeltä pari kertaa samalla yskähdellen että sairastan HIV:tä jonka toimiva lääkitys on vielä sisäänajovaiheessa. Ei ole tarvinnut osallistua mihinkään lähentely eikä muihinkaan leikkeihin :D .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ko. konsulttifirma tai mikä olikin löysi itsensä ja vaati poistamista. Ketju oli kyllä kauheudessaan legendaarinen. :,D
Voisko joku avata mikä se pupudisco oli? Ketju siis ilmeisesti käsitteli suunnilleen samaa aihetta mutta pupudisco itsessään kuulostaa niin friikiltä että teki uteliaaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku avata mikä se pupudisco oli? Ketju siis ilmeisesti käsitteli suunnilleen samaa aihetta mutta pupudisco itsessään kuulostaa niin friikiltä että teki uteliaaksi :)
Jossain firmassa oli tilattu ulkopuolinen kouluttaja vetämään n kertaa "luovaa hetkeä" tms., joka oli aivan käsittämätöntä, epä-älyllistä nöyryytystä. Jos oli trolli, niin ei ainakaan kaukana totuudesta tästä ketjusta päätellen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se löytyy edelleen
http://www.vauva.fi/keskustelu/1483548/ketju/ma_en_jaksa_lassytysta_ja_…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se löytyy edelleen
http://www.vauva.fi/keskustelu/1483548/ketju/ma_en_jaksa_lassytysta_ja_…
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt tässä viestiketjussa sitä mikä ihme tarkoitus näillä "leikeillä" on ja miksi ihmeessä niitä tehdään kun 99 prosenttia ihmisistä on vaivaantuneet näistä nöyryyttävistä "leikeistä" ?
Kenen etuja nämä häpäisyt keinot ajavat!? Ikinä nämä vetäjät eivät osallistu näihin neuvovat vaan innoissaan!
Listaan tähän minun mielestä kaikkien ääliömäisempiä "leikkejä" ( en sanatarkkaan muista miten ne ovat kirjoitettu tänne )
- Tyttö ja poika samaan isoon kangaspussiin ja musiikki soi. Päällysvaatteet pitää vaihtaa keskenään.
- Aikuisille ihmisille kanteleen soitto hoilausta ja toisten varpaiden koskettelua.
- Ponileikki! Ne pulleat ponit ne hieroo kylkeä ne hieroo peppua ne hieroo.... !
-Pussaa jotakin tai ota suuhun jotakin ja toinen ottaa sen suuhun kuten omena! Mikä ihana tautien välitys!
- Laita 8 aikuista ihmistä seisomaan 2 neliön alueelle!
- NYT ei ole enään vessapaperia kun toimitus on myöhässä ottakaan jokainen paperia mitä tarvitsette! HEH SE OLI VITSI!
- Vaatteiden heitto lattialle! Pisin vaatejono voittaa!!
- Paskassa ryömiminen.
Ihan oikeasti vetäjät mikä teitä vaivaa?
Ihan unohtui listasta se "leikki" missä lapset kävelee eestaas laulavat jotakin laulua. Sitten laulu loppuu pitää ottaa jonkun kädestä kiinni. Se joka jää yksin saa kuulla laulua muilta " Jää nimi yksin. kukaan ei huoli.... "
Ei helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? Suurin osa luettelemistasi tutustumisleikeistä on tarkoitettu rikkomaan henkilökohtainen tila ja estot. Näin luodaan esimerkiksi opiskelijaporukkaan ilmapiiri, jossa seksiä tapahtuu. Se tietysti toimii vain osalle ja loppuja harmittaa, mutta ne on innokkaimmat, jotka ilmoittautuvat ohjaamaan seuraavan vuoden tutustumisleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? Suurin osa luettelemistasi tutustumisleikeistä on tarkoitettu rikkomaan henkilökohtainen tila ja estot. Näin luodaan esimerkiksi opiskelijaporukkaan ilmapiiri, jossa seksiä tapahtuu. Se tietysti toimii vain osalle ja loppuja harmittaa, mutta ne on innokkaimmat, jotka ilmoittautuvat ohjaamaan seuraavan vuoden tutustumisleikkejä.
" Rikkomaan henkilökohtainen tila "
Eikös Quantanamossa juuri kiduttamalla murrettu ihmisten henkilökohtainen tila?
En minä ikinä ole leikkinyt näitä "kivoja" leikkejä saadakseni seksiä. Miten epätoivoinen ihmisen pitää olla leikkiäkseen, jotta saa seksiä?
Sinun selitys nyt ontuu ja pahasti.