Asiat jotka ärsyttävät kohtuuttomasti
Pakko saada jakaa muutamia omia ärsytyksen kohteita, jotka omastakin mielestä tuntuu turhalta ja niistä aiheutuva ärsytys liian suurelta. Eli mitkä pienet ja turhat asiat ärsyttävät teitä liikaa?
Minua ärsyttää:
- sanan "halpis" vääntö "halppis"-muotoon
- narsisti-sanan liiallinen käyttö, kaikki itsekkäät ihmiset eivät ole narsisteja!
- Mies laittaa hammasharjan märkänä hammasmukiin (kerää sellaista hammastahnatöhnää mukin pohjalle, hyi)
- Kun salmiakki ei maistu salmiakilta vaan lakritsilta ja koko karkkipussin ostaminen osoittautui turhaksi
- "Mummoaika" kaupungilla. Turha edes kuvitella käyvänsä aamupäivästä kaupassa ilman, että vanhemmat ihmiset tukkivat kulkuväyliä ja laahustavat hitaasti edessä
Nämä on vain pieni osa ensimmäisen maailman ongelmista, jotka ärsyttävät omastakin mielestä liian paljon :D
Kommentit (57)
Se kuinka nykylaaten ja varhaisteinien meininki.. ihannoidaan itsensä esittelemistä netissä, persettä pöytään ja tissiä tiskiin, eikä jätkä oo mitään jos ei ole vähintään 8-päkkiä. Sitten laitetaan itsestä toinen toistaan halvempia kuvia jakoon someen. Tytöt on keskenään huoria, bitchejä ja lutkia, nettiin voidaan kiejoittaa mitä vaan ja kiusata muita, tämä ei kuitenkaan ole kiusaajien syy vaan niiden jotka siitä mielensä pahottavat, "no älä lue, mitä sä täällä teet jos menee noin tunteisiin, herää"..
Joo ei ole multa pois, mutta ärsyttää.
Ja kun näitä tulee sitten kesätöihin ja työharjoitteluihin ilman minkäänlaista työmoraalia, on se vaan puuduttavaa.
Joo, on isompiakin ongelmia
Minusta on todella ärsyttävää, että Robin ei ole vieläkään tullut kaapista.
se, kun eteisessä kastuu sukka... aaargh, taas se aika on edessä! kun lapset tuo lunta tupaan kilokaupalla, ja eteinen on kuin miinakenttä
Kaupallisten radiokanavien aamuohjelmat! Suomipop (pahin), Aalto, Nova...Juontajat länkyttävät keskenään joutavia loputtomasti, musiikkia ohjelma-ajasta ehkä 5%. Juu; ei ole pakko kuunnella, mutta eikö aikuisilta ihmisiltä voisi vaatia jotain tasoa jutuilleen julkisessa viestintävälineessä.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakaupoissa huudatettava, siis tosiaan huudatettava musiikki. Käyn muutamassa S-marketissa ja kaikissa niissä on joku radiokanava aina auki ja tosi suurella volyymilla. Huono poppi raikaa ja juontajat kikattavat suureen ääneen hölynpölyä. Tuota ei voi kutsua enää taustamusaksi. Ärsyttää niin, että olen alkanut välttää kyseisiä kauppoja. Palautetta olen antanut mutta niihin ei tietenkään vastata mitenkään.
Tämän takia vältän Tokmannille menoa viimeiseen saakka. Oiskin edes radiokanava, mutta kun ne soittaa siellä jotain ihan ihme musiikkia ties miltä vuosituhannelta. Se musiikki soi niin lujaa, ettei sitä pääse edes pakoon. Ne älyttömät sanoitukset suorastaan porautuu aivoihin ja korvat alkaa vuotaa verta samalla kun on aivan varma että pää sekoaa just. Siis ihan kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
se, kun eteisessä kastuu sukka... aaargh, taas se aika on edessä! kun lapset tuo lunta tupaan kilokaupalla, ja eteinen on kuin miinakenttä
Muuttakaa Etelä-Suomeen, täällä ei ole näkynyt lunta vuosiin. Joka saa aikaan sen, että sitä saatanan hiekkaa ja pikkukiveä kantautuu kämppään nykyään 365pvää vuodessa.
Täällä maaseudulla ei huudateta kaiuttimia kaupassa.
Komppaan tuota yhtä, joka ärsyyntyy koiran nuolemisäänistä. Voi kääk! Tänäänkin piti aamuyöllä klo 4 komentaa koiraa, kun se vaan nuolee, nuolee, nuolee. Uroskoira, niin kai se jotain orgasmia yritti itselleen tehdä. :x Onneksi se lopettaa käskystä, mutta yleensä aina odotan tovin, jos se vaikka älyäis itse lopettaa.
Minua ärsyttää suuuuuunnattomasti kaupassa se, että aina kassalla mun tavarat menee siihen takimmaiseen lootaan. AINa! No ainakin 99,9998%sti aina. Ja sit kaiken kruunaa se, et just mun kohdalla kuittinauha loppuu. Tai jos ei näin ole, niin sit mun edessä menee joku taivahan vanha paappa, joka latoo joka ikisen viissenttisen kukkarostaan kassaneidin laskettavaksi. Graah! Mä vihaan ostoksilla käymistä. Niin joo, ja just se tuote, mitä yritän löytää puuttuu, tai on myyty loppuun ja hyllyssä on tyhjä kohta siinä.
Liikenteessä minua ärsyttää kiireelliset ohittajat. Lähdetään ihan hulluissa paikoissa ohittelemaan. MIKSI ei voi lähteä ajoissa liikkeelle? Miksei noita sakoteta enemmän ja viedä korttia pois????
Vierailija kirjoitti:
Käytä tohveleita tms.
Kun minä, vanheneva nainen en muuttunutkaan näkymättömäksi.
Näin luvattiin, mutta aina joku mies hymyilee, viimeksi kuukausi sitten Helsingin asema-aukiolla huppunsa alta, joten en tosiaankaan saanut selville, onko kyseessä puolituttu vai nauratanko minä sitä. Saako seuraavaa naureskelijaa tarttua rintapielestä ja kysyä MITÄ? Näin teen.
Ihan vaan tiedoksi teille ihmisille, että ei ole normaalia jos koira jatkuvasti nuolee itseään. Esim. tassujen jatkuva/usein tapahtuva nuoleminen voi kertoa kivusta.
Kävellessä kengännauhan muovisen päädyn kolkkaaminen kenkää vasten. Joka helvatan askeleella kuuluu vaimea kop. Kop. Kop. Kop... pakko tunkea se pääty kengän sisään
Tietokoneen näppäimistön ja hiiren käytöstä kuuluva ääni. Tunnen häiritseväni työkaverin rauhaa turhalla klikkailulla ja liian innokkaalla kirjoittelulla.
Tarkemmin ajateltuna eniten ärsyttää, että ylipäätään joudun jakamaan työhuoneen toisen kanssa.
2 ytiminen lousku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kun salmiakki ei maistu salmiakilta vaan lakritsilta ja koko karkkipussin ostaminen osoittautui turhaksi
Noita on muutama säkki kaatunut roskikseen. Moisen shitin myyminen pitäisi kieltää perustuslaissa.
Ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka heittävät käyttökelpoisia elintarvikkeita roskiin.
Ruuan tuhlaaminen pitäisi kieltää perustuslaissa.
Siitä ei ole suhteellisesti pitkä aika kun ihmiset vielä tässäkin maassa kuolivat nälkään ja söivät omaa ulostettaan ennen kuolemaansa.
Jotenkin toivon että ruuan haaskaajat kokisivat miltä tuntuu kun ei ole mitään mitä syödä, mitä se oikea nälänhätä on!
Kun on kulkenut pitkän kassarivistön ohi ja kiireisenä arvioinut, mikä kassa vetäisi nopeimmin, lyhyin jono ja ostoskoreissa vähiten tavaraa, niin tietysti juuri edessäni asiakas on luullut ostaneensa alennetun tuotteen, mutta ei ollutkaan alennettu, ja sitten kassa soittaa osastolle ja odottaa pitkän tovin, että joku vastaa, kuvailee ko tuotetta pitkään, sitten korjataan kassanauhaa, asiakas alkaa haukkua tuotteen huonosta merkinnästä...argh!
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen kaikille ei näin erityislumihiutaleherkille kuin minä ihmisille, jotka pystyvät pitämään sukkia jalassaan tai vaatteita joissa on ne pesuohjelaput.
Minulla sukat lähtevät heti jalasta kun saan kengät potkittua irti. Varpaani tukehtuvat niihin vittusaatanoihin.
Älypuhelimet. Ostin just uuden, halvimman ja se on jo huollossa. Kaikki on niin monimutkasta puhelimissa, sovelluksia ja päivityksiä ja aarghh!! Olen jo vakavissani harkinnut lankapuhelinta, eipä taida enää saada..
Vierailija kirjoitti:
Kaupallisten radiokanavien aamuohjelmat! Suomipop (pahin), Aalto, Nova...Juontajat länkyttävät keskenään joutavia loputtomasti, musiikkia ohjelma-ajasta ehkä 5%. Juu; ei ole pakko kuunnella, mutta eikö aikuisilta ihmisiltä voisi vaatia jotain tasoa jutuilleen julkisessa viestintävälineessä.
Novan aamu on niin ällöttävä etät sitä on pakko masokistisen hypnotisoituna kuunnella, tyyliin ei voi olla totta ei voi olla totta. Varmaan sama psykologinen ilmiö kuin ne youtuben finnien pursuttelu videot.
Esimiehet. Pissipäiset pikkunatsit. Onneksi sain perustettua oman firman, niin ei tartte muita kattella.