Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka ärsyttävät kohtuuttomasti

Vierailija
29.08.2016 |

Pakko saada jakaa muutamia omia ärsytyksen kohteita, jotka omastakin mielestä tuntuu turhalta ja niistä aiheutuva ärsytys liian suurelta. Eli mitkä pienet ja turhat asiat ärsyttävät teitä liikaa?

Minua ärsyttää:
- sanan "halpis" vääntö "halppis"-muotoon
- narsisti-sanan liiallinen käyttö, kaikki itsekkäät ihmiset eivät ole narsisteja!
- Mies laittaa hammasharjan märkänä hammasmukiin (kerää sellaista hammastahnatöhnää mukin pohjalle, hyi)
- Kun salmiakki ei maistu salmiakilta vaan lakritsilta ja koko karkkipussin ostaminen osoittautui turhaksi
- "Mummoaika" kaupungilla. Turha edes kuvitella käyvänsä aamupäivästä kaupassa ilman, että vanhemmat ihmiset tukkivat kulkuväyliä ja laahustavat hitaasti edessä

Nämä on vain pieni osa ensimmäisen maailman ongelmista, jotka ärsyttävät omastakin mielestä liian paljon :D

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lähes kaikki ajaa maantiellä sitä samaa uraa, niin että uusikin asfaltti on pian urilla.

Vierailija
2/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka lukevat enintään otsikot ja meuhkaavat kolme päivää kuinka VÄÄRIN ja EPISTÄ joku asia on. Ugh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun joskus haluaa kertoa toiselle jostakin asiasta, niin kuuntelija lyö asian vitsiksi. Huumori on ihana asia, mutta ihan kaikkea ei kuitata huumorilla. Siksi arvostan välillä kunnollista asioiden pohtimista.

Vierailija
4/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko saada jakaa muutamia omia ärsytyksen kohteita, jotka omastakin mielestä tuntuu turhalta ja niistä aiheutuva ärsytys liian suurelta. Eli mitkä pienet ja turhat asiat ärsyttävät teitä liikaa?

Minua ärsyttää:

- narsisti-sanan liiallinen käyttö, kaikki itsekkäät ihmiset eivät ole narsisteja!

- Mies laittaa hammasharjan märkänä hammasmukiin (kerää sellaista hammastahnatöhnää mukin pohjalle, hyi)

- Kun salmiakki ei maistu salmiakilta vaan lakritsilta ja koko karkkipussin ostaminen osoittautui turhaksi

- "Mummoaika" kaupungilla. Turha edes kuvitella käyvänsä aamupäivästä kaupassa ilman, että vanhemmat ihmiset tukkivat kulkuväyliä ja laahustavat hitaasti edessä

Nämä on vain pieni osa ensimmäisen maailman ongelmista, jotka ärsyttävät omastakin mielestä liian paljon :D

Hyvin on asiat, jos ei tuon kummempaa ole mielen päällä.

Hohhoijaa....

Vierailija
5/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne, joiden on aina pakko vetää ''paremmaksi''.

''Hitto kun tätä yskää on jatkunut jo kuukausi''

''Joo mä kanssa olin keuhkokuumeessa just tosi kauan, yskin vuoden sen jälkeen ja vieläkin oireilen, että oo vaan onnellinen''

Ok, olen nyt sitten onnellinen kun kärsit enemmän kuin minä ja unohdan omat vaivani samantien.

Vierailija
6/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää:

Hyvin on asiat, jos ei tuon kummempaa ole mielen päällä.

Hohhoijaa....

On mielen päällä muutakin, mutta kyse tässä olikin ns. kevyistä _turhista_ ärsytyksen aiheista. Kyllä ärsyttää moni muukin asia tässä maailmassa ja useasti aiheestakin.

-ap

Vierailija
7/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupoissa huudatettava, siis tosiaan huudatettava musiikki. Käyn muutamassa S-marketissa ja kaikissa niissä on joku radiokanava aina auki ja tosi suurella volyymilla. Huono poppi raikaa ja juontajat kikattavat suureen ääneen hölynpölyä. Tuota ei voi kutsua enää taustamusaksi. Ärsyttää niin, että olen alkanut välttää kyseisiä kauppoja. Palautetta olen antanut mutta niihin ei tietenkään vastata mitenkään.

Vierailija
8/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupoissa huudatettava, siis tosiaan huudatettava musiikki. Käyn muutamassa S-marketissa ja kaikissa niissä on joku radiokanava aina auki ja tosi suurella volyymilla. Huono poppi raikaa ja juontajat kikattavat suureen ääneen hölynpölyä. Tuota ei voi kutsua enää taustamusaksi. Ärsyttää niin, että olen alkanut välttää kyseisiä kauppoja. Palautetta olen antanut mutta niihin ei tietenkään vastata mitenkään.

Etenkin vaatekaupoissa soi joskus musiikki niin kovaa, että rupee ihan ahdistamaan!

Vierailija
9/57 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita on muutama säkki kaatunut roskikseen. Moisen shitin myyminen pitäisi kieltää perustuslaissa.

Vierailija
10/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää suunnattomasti some-huoraus. Asiakaspalautteiden laittaminen yritysten some-tileille ja muu "saa jakaa" tarinani, kuinka paskaa palvelua sain kertomukset. Oma luokkansa on nää "löysin pulsun ja ostin sille bigmacin kun se on köyhä, koditon ja reppana. Katsokaa, kuinka hyvä ihminen olen!" Saahan sitä jakaa, mutta mua ärsyttää nää aivan kohtuuttomasti.

Vierailija
11/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka juoksee alas metron liukuportaita vaikka ei ole mitään hätää metroon ehtimisen kanssa.

Vierailija
12/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihan sairaasti, jos lasken käsistäni vaikka paperipinkan tai kynän johonkin ja se vietävä putoaa lattialle tai kaatuu. :D

Vierailija
13/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää täällä keskusteluissa väittelijät, jotka koittavat esittää fiksua käyttämällä pitkiä sivistyssanoja. "Argumentointisi on inrevelavttia" tai korostavat, miten esimerkiksi harrastavat laatu kirjallisuutta. Plaah.

Vierailija
14/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää aivan suunnattomasti ihmiset, jotka esim.pankkiautomaatilla alkavat etsimään sitä lompakkoa/korttia vasta siinä automaatilla, vaikka ensin on seisty jonossa minuuttitolkulla.

Lompakkoa sitten kaivetaan sieltä hehtaarinkokoisesta laukusta ja sitä etsitään ja etsitään.

Eikö sitä lompakkoa ja korttia voi kaivaa esiin jo siinä jonotus vaiheessa?

Tätä urpoilua näkee myös maksutilanteissa kassoilla.

Vierailija
15/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ääni, kun koira lutkuttaa p*rsettään/räpylöitään/jotain muuta. En  vaan voi sietää sitä, koira ei siksi saa nukkua makuuhuoneessa, kun sillä on tapana alkaa nuoleskelemaan itteään siinä neljän aikaan yöllä ja pää räjähtää.

(Koira on kyllä rakas ja mikään muu siinä ei sitten ärsytäkään, tiedän ettei se sitä ärsyttääkseen tee, mutta ääni on verrattavissa esim. ruuan maiskutukseen ja ottaa vaan kaaliin ja pahasti!)

Vierailija
16/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka laittaa käytetyn tulitikun takaisin tulitikkuaskiin. Ehkä käsittämättömintä ärsyttävyyttä mitä on olemassa.

Vierailija
17/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinaa otsasuoni poksahtaa, kun joku "naputtelee" ajatuksissaan kuulakärkikynää.

Vierailija
18/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovienpaiskojat kerrostalossa.

Vierailija
19/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te heikkohermoiset edes pärjäätte elämässä?

Vierailija
20/57 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, kuinka nykyisin puolustellaan pettäjiä, kodinrikkojia ja perheensä toisen takia jättäviä ihmisiä, tyyliin "Onhan hänellä siihen oikeus".

Samalla syyllistetään petettyä, jätettyä tai hylättyä perhettä "mitä teit, kun se jätti sut/petti tai oliko lapset vaan sun toive, kun toinen lähti". Argh, ärsyttävää vastuunpakoilua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi