Onko DEXTER kenenkään kaikkien aikojen lempisarja?
Mä olen katellut nyt ekaa kertaa ja olen ihan fanina täällä! Tykkäsittekö muut aikanaan?
Kommentit (21)
Olihan se hyvä. Miten se loppui, en muista enää
Kausien 1–4 perusteella voisin sanoa Dexteriä lempisarjakseni, mutta loppukaudet olivat ikävä kyllä toinen toistaan huonompia :( Nauti vielä, kun voit!
Onko siinä se mies joka kähisee? Eiku se oli Dynastian Dex Dexter, Alexisin heila
Ei kaikkien aikojen lempisarja, mutta aikoinaan oli kuitenkin yksi lempisarjoistani. Tosin tuotantokausien laatu vaihteli turhan paljon, esim. viimeinen kausi oli ihan kauheaa kuraa.
Ei oo kaikkien aikojen lemppari, mut top kympissä kyllä! Olen tosin nähnyt vaan ekat neljä tuotantokautta, sen jälkeen sarja kuulemma muuttui huonommaksi. Mut ne ekat neljä oonkin nähnyt moneen kertaan.
Mä muistan silloin 10vuotta sitten kun se tuli että joku mies valitti täällä palstalla että vaimo aina Dexteriä katsottuaan meni vessaan masturboimaan:DD
Loppu oli niin surkea ettei pääse mun listalla ykköseksi, mutta kuuden parhaan joukkoon mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä se mies joka kähisee? Eiku se oli Dynastian Dex Dexter, Alexisin heila
Olin ihastunut siihen lapsena :D halusin sen kanssa vaahtokylpyyn.
Ja Doakes oli varmaan mun suosikkihahmo :)
- 6
Olen tosi outo koska mun mielestä taso pysy korkeana loppuun asti. Esim. se kausi missä oli Tom Hanksin poika oli musta melkein parempi kun ykkönen.
Yks ehdottomista lemppareista kyllä, mutten tykänny siitä miten sarja päätty. Oon lukenu niitä kirjojakin. Pari ekaa oli hyviä, mutta sitten ne meni vähän överiks.
No varmasti ainakin ton jonkun vaimon kaikkien aikojen lempisarja;) Eikä siinä mitään onhan Dexter kuuma kun...
Oliko siinä Tom Hanksin poika:O Isona vai pienenä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä Tom Hanksin poika:O Isona vai pienenä?
Nimi
Ai perhana että on hyvä sarja. Toinen kausi mulla vasta menossa eli tätä ihanuutta on vielä monta kautta jäljellä.
Oli ennen viimeistä kautta, joka oli kökkö.
Vierailija kirjoitti:
Colin Hanks muistaakseni.
Tuo näyttää ihan Tom Hanksin ilkeältä kaksoisveljeltä.
Kyllä se on ehkä mun ykkössuosikki huonosta lopusta huolimatta, en nimittäin keksi muutakaan sarjaa, josta tykkäisin yhtä paljon. Haluaisin katsoa uudestaan, mutta ainakaan viimeksi asiaa tarkistaessani se ei ollut enää Netflixissä :(
No tuskin kenenkään lempisarja mutta olihan se hyvä!