Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen väittää minun lyöneen

Vierailija
29.08.2016 |

Häntä kun lauantaina tulin baarista. En todella muista mitään. En ole ikinä tehnyt hänelle mitään sellaista. Oli käskenyt nukkumaan sohvalla niin olin muka huitaissut. Heräsin sohvalta. Mitähän vttua? Mistä tiedän puhuuko totta??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että mitään vakavaa häiriötä on.. Mutta ehkei kirkkaat/vahvat vaan sitten sovi. Mökillä ollessa pelkkää olutta kun juon niin ei mene muisti ikinä. Baarissa käyn sen 3x vuodessa. Parit mökkijuhlat päälle niin siinä koko vuoden juominen. Joskus ruuan kanssa tai saunassa pari.

Nainen valittaa näistä baari-illoista kun kunto on aika heikko. Ja seuraava päivä menee hukkaan. Koko asiaa en eilen pystynyt ajattelemaan kun oli huono olo. Mutta hyvin voin ne snapsit jättää. Ellei nainen nyt sitten jätä.

Ap

Vierailija
22/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei ole selvänä eikä edes kännissä käynyt lyöminen mielessäkään niin aika puskista tuli. Mutta miten nyt saan sen naisen edes kotiin? Ja jos siskolleen kertoo ja sisko vanhemmilleen niin on sitten kiva mennä anoppilaan..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en usko että mitään vakavaa häiriötä on.. Mutta ehkei kirkkaat/vahvat vaan sitten sovi. Mökillä ollessa pelkkää olutta kun juon niin ei mene muisti ikinä. Baarissa käyn sen 3x vuodessa. Parit mökkijuhlat päälle niin siinä koko vuoden juominen. Joskus ruuan kanssa tai saunassa pari.

Nainen valittaa näistä baari-illoista kun kunto on aika heikko. Ja seuraava päivä menee hukkaan. Koko asiaa en eilen pystynyt ajattelemaan kun oli huono olo. Mutta hyvin voin ne snapsit jättää. Ellei nainen nyt sitten jätä.

Ap

Jos kerrot naiselle anteeksi pyytäessäsi että nyt loppui kirkkaiden juominen niin todennäköisyys suhteen jatkumiselle paranee. Jos nainen anteeksipyynnöstä ja lupauksestasi huolimatta lähtee niin siitä huolimatta kannattaa lopettaa sellainen ryyppääminen, josta menee muisti.

Mahdollinen väkivaltaisuutesi ei rajoitu tuohon yhteen naiseen joten sama tulee tapahtumaan uudelleen ryyppäyksen yhteydessä. Seuraavalla kerralla kohde ei välttämättä kerro asiasta vasta seuraavana aamuna vaan soittaa saman tien poliisit viemään sut putkaan. Saat rikosrekisteriin tuomion pahoinpitelystä mikä ei nykyisessä työllisyystilanteessa ole kiva asia.

Vierailija
24/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Kadu naisellesi aidosti ja ole pahoillasi, että olet niin mennyt tekemään ja kommentoi aivan totisena ettet voi antaa itsellesi anteeksi ja parempi erota kun olet tuollaista mennyt tekemään. Että teet jotain noin kamalaa rakkaallesi etkä muista sitä edes.

Katso katuuko nainen ja tunnustaa ettet nyt ehkä sittenkään lyönyt. Ehkä sitteskin kaatoi sut sohvalle ja kätes on vaan rentona heilahtanut ja vahingossa osunut.

Yrittää lisätä vaan syyllisyyden taakkaa?

Vedä tuo rooli nyt ihan huolella...älä paljasta et feikkaat.

T: nainen

Vierailija
25/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en usko että mitään vakavaa häiriötä on.. Mutta ehkei kirkkaat/vahvat vaan sitten sovi. Mökillä ollessa pelkkää olutta kun juon niin ei mene muisti ikinä. Baarissa käyn sen 3x vuodessa. Parit mökkijuhlat päälle niin siinä koko vuoden juominen. Joskus ruuan kanssa tai saunassa pari.

Nainen valittaa näistä baari-illoista kun kunto on aika heikko. Ja seuraava päivä menee hukkaan. Koko asiaa en eilen pystynyt ajattelemaan kun oli huono olo. Mutta hyvin voin ne snapsit jättää. Ellei nainen nyt sitten jätä.

Ap

Jos kerrot naiselle anteeksi pyytäessäsi että nyt loppui kirkkaiden juominen niin todennäköisyys suhteen jatkumiselle paranee. Jos nainen anteeksipyynnöstä ja lupauksestasi huolimatta lähtee niin siitä huolimatta kannattaa lopettaa sellainen ryyppääminen, josta menee muisti.

Mahdollinen väkivaltaisuutesi ei rajoitu tuohon yhteen naiseen joten sama tulee tapahtumaan uudelleen ryyppäyksen yhteydessä. Seuraavalla kerralla kohde ei välttämättä kerro asiasta vasta seuraavana aamuna vaan soittaa saman tien poliisit viemään sut putkaan. Saat rikosrekisteriin tuomion pahoinpitelystä mikä ei nykyisessä työllisyystilanteessa ole kiva asia.

Minne menen nauramaan? ;))

Ei tollasesta tule mitään tuomiota yhtäkkiä rikosrekisteriin! Et taida tietää mitään kyseisistä toimintatavoista.

Poliisit voi hakea ja päästää sitten selvänä kotiin. Nainen voi hakea lähestymiskieltoa, mutta siihenkin on oltava todisteet asiasta. Jos jälkiä ei ole niin poliisi muuta kun todista hakeneensa miehen.

Oikeasti hakatuilla on aika huono selusta turvalle ellei lähde turvataloon.

Poliisit ei nosta syytettä sellaisessa tapauksessa vaan nainen jos nostaa ja siihen tarvitaan lekurin lausunto ym.

Vierailija
26/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Aina on naamassa jäljet ollut, vaikka olisin vain avokämmenellä kunnolla vetäissyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä usko lyöneeni ainakaan kovaa, nainenkin puhui huitaisusta. En ainakaan tahallani.

Tuo vinkki että itse haluaisin erota syyllisyydestä oli aika hyvä. Tosin aika jäätävä 😄

Ap

Vierailija
28/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatoit huitaistakin, jos olet ollut esim. jo nukahtamassa - tiedän miehen, joka oli unissaan huitonut kaverinsa pois nyrkein, vaikka normaalisti on rauhallinen kuin lammas. eikä mitään muistikuvaa jälkikäteen, koska oli vain puoliksi hereillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies viinapäissään kerran tukisti. Toisen kerran läpsäsi poskelle eikä päästänyt viemään koiraa lenkille, talutti vielä sohvalta viereensä väkisin nukkumaan. Aamulla heitin miehen pihalle. 2 viikkoa ruinasi ruusuja ja tryffeleitä kantaen. Lupasi jättää kirkkaat. Ei muistanut tuosta yöstä mitään. Otin takaisin. 10 vuotta oltu yhdessä ilman viinaa ja väkivaltaa ja lapsiakin on 😊

Vierailija
30/33 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muutkin kuin ap ymmärtävät, että kun tyttöystävä tai vaimo valittaa liiallisesta juomisesta niin tuohon valitukseen kannattaa kiinnittää oikeasti huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löit tai et, niin jo se, ettet muista, on hyvä syy lopettaa juominen. Joku syyhän sillekin varmaan on, jos ei naises tykkää sun juovan.

Vierailija
32/33 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettet selvinpäin löisi, ei todista mitään. Ihmiset tekevät niin paljon kaikenlaista kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et muista, että olet lyönyt, niin olet lyönyt!

T: Femakko.