Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Hätäily
Hulda
29.08.2016 |
Miksi miehillä on yhdynnässä kiire saada siemensyöksy, minä en kerkeä mukaan vaan jää orgasmi saamatta....
Kommentit (3)
Ei yleensä ole kiire, mutta kun ei pysty pidättelemään. Kivahan se olisi panna pitempään, mutta kun lasti lähtee, se lähtee. 😕
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hulda kirjoitti:
Miksi miehillä on yhdynnässä kiire saada siemensyöksy, minä en kerkeä mukaan vaan jää orgasmi saamatta....
Miehesi on idiootti, jos laukeaa hätäisesti, niin luulis tuottavan sinulle orgasmin jollaintavallaM50+.
Alue: Seksi
Riippuu miehestä, minä ainakin odotan aina että nainen saa ensin ja tulen vasta sitten.