Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
1081/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siljan blogissa saa esittää sille kysymyksiä liittyen tähän ohjelmaan - ei tietenkään mitään tuleviin jaksoihin tai tuotantoon liittyviin asioihin

Ei tietenkään, koska kaikkiin ohjelmiin osallistuvat kirjoittavat AINA sopimuksen, jossa tämä kielletään. Mitä odotit?

En mä mitään sellaista odottanutkaan :D lähinnä täällä keskuteleville kun kuitenkin tulee kysymyksiä kuka sun exä tulee seuraavaksi taloon ja koska sinä ja Tatu aloitteen viettää enemmän aikaa toistenne seurassa

Vierailija
1082/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tivolin ja Venuen kulta-aikoina toi porukka oli kyllä tuttu näky vesipullot kourassa :D Summer Soundeista puhumattakaan.

Nykyään poppoota voi bongailla kaivohuoneelta ja namusta

Paitsi Kaivohuoneella ei vedetä kamaa.

Eipä :D Siellä on teknobileitä joka kuukausi ja kyllä siellä kaiken maailman piripäät tamppaa.

Joo, mutta ne illathan on ihan tivolin nimellä ja siellä pelkkiä "entisiä tivolilaisia".

No ei ole kyllä millään tivolin nimellä, vaikka jonkun verran saman tapahtumajärjestäjän bileitä siellä onkin :D Ota neiti asioista selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku joka tietää linkittää sen gustin iigeen?

Vierailija
1085/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahha kirjoitti:

http://vihaanvittukaikkea.vuodatus.net/lue/2016/09/kattokaa-mua :D

Aamen. Ja yhenkää Siljan on turha väittää ettei ois julkisuuden takii tuolla :D Miks muutenkaa?

Vierailija
1086/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahha kirjoitti:

http://vihaanvittukaikkea.vuodatus.net/lue/2016/09/kattokaa-mua :D

Vittu sulla on naurettavan paska blogi

Vierailija
1087/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tivolin ja Venuen kulta-aikoina toi porukka oli kyllä tuttu näky vesipullot kourassa :D Summer Soundeista puhumattakaan.

Fitness-typyillä usein näkee noita vesipulloja:)

Vierailija
1088/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa muuten harvinaista että kerranki ohjelman parhaimnan näkönen on myös kaikista fiksuin. Yleensä on toisinpäin; paras ulkoisesti on ruminta sisältä...

Vierailija
1089/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu  muka ole järkyttynyt miten erilaiselta Silja näyttää tuossa ohjelmassa verrattuna blogin ja instan kuviin?? En siis sano, että olisi edelleenkään mitenkään ruma vaan oikeastaan todella nätti ja hyväkroppainen, mutta silti! Ehkä olen jotenkin ollut naiivi, mutta järkytyin miten paljon on muokannut nenäänsä kuvissa. Tottakai kaikki laittavat instaan yms ne edustavimmat otokset, mutta tuossa kyllä on nokkaa kavenneltu ihan kovalla kädellä. 

Vierailija
1090/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piri piri pyörii, lapset siinä hyörii..

Hyörii pirissä? Ok.

Vierailija
1091/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu  muka ole järkyttynyt miten erilaiselta Silja näyttää tuossa ohjelmassa verrattuna blogin ja instan kuviin?? En siis sano, että olisi edelleenkään mitenkään ruma vaan oikeastaan todella nätti ja hyväkroppainen, mutta silti! Ehkä olen jotenkin ollut naiivi, mutta järkytyin miten paljon on muokannut nenäänsä kuvissa. Tottakai kaikki laittavat instaan yms ne edustavimmat otokset, mutta tuossa kyllä on nokkaa kavenneltu ihan kovalla kädellä. 

OUMAIGAASH mikä järkytys!!!!!!!!!!!!

Vierailija
1092/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu  muka ole järkyttynyt miten erilaiselta Silja näyttää tuossa ohjelmassa verrattuna blogin ja instan kuviin?? En siis sano, että olisi edelleenkään mitenkään ruma vaan oikeastaan todella nätti ja hyväkroppainen, mutta silti! Ehkä olen jotenkin ollut naiivi, mutta järkytyin miten paljon on muokannut nenäänsä kuvissa. Tottakai kaikki laittavat instaan yms ne edustavimmat otokset, mutta tuossa kyllä on nokkaa kavenneltu ihan kovalla kädellä. [/quote

Niin, iho ei ollu Siljalla kunnossa kuvausten aikaa.., finnejä oli, ei se mitään kun ei meistä kukaan täydellinen ole.

Vierailija
1093/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, Gusti on vloggaaja-bloggaaja Nella Törnroosin lapsen isä? Luulin Nellalla olevan parempi maku. Kyllä on pääkaupunkiseudun piirit pienet.

Vierailija
1094/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt vähän pihalla noista Siljan existä. Tässä ketjussa on kerrottu Siljan aloittaneen seurustelun Jyrin kanssa ollessaan 14 v. Itse muistan lukeneeni Siljan blogia siihen aikaan, kun se pääsi ripille ja seurusteli Katan kanssa. Joku tiesi kertoa, että olivat melkein vuoden yhdessä, mä en enää muista. Nyt sitten viimeisimpänä tää Gusti, jonka kanssa myös on palstalaisten mukaan seurustellut 14-vuotiaana ja lisäksi pettänyt Jyriä Gustin kanssa. Miten sillä on voinut kolme ihan erilaista kuviota samaan aikaan?

Vierailija
1095/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt vähän pihalla noista Siljan existä. Tässä ketjussa on kerrottu Siljan aloittaneen seurustelun Jyrin kanssa ollessaan 14 v. Itse muistan lukeneeni Siljan blogia siihen aikaan, kun se pääsi ripille ja seurusteli Katan kanssa. Joku tiesi kertoa, että olivat melkein vuoden yhdessä, mä en enää muista. Nyt sitten viimeisimpänä tää Gusti, jonka kanssa myös on palstalaisten mukaan seurustellut 14-vuotiaana ja lisäksi pettänyt Jyriä Gustin kanssa. Miten sillä on voinut kolme ihan erilaista kuviota samaan aikaan?

No perus jakis?

On ollu typykällä halut kohillaan heti murkkuiän iskiessä 😂

Vierailija
1096/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perus jakis?

Oot joku nolo keski-ikäinen ja pekutat omaa muka nokkelaa viestiäsi. Myötähäpeä...

Vierailija
1097/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jyrillä ollu mitää sutinaa tuolla ohjelmassa? Ei ainakaa näissä kolmessa ekassa jaksossa...

Vierailija
1098/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perus jakis?

Oot joku nolo keski-ikäinen ja pekutat omaa muka nokkelaa viestiäsi. Myötähäpeä...

siis iha vitu noloooo, myötähäpeeeeeeeeee, mukanokkelah!

Vierailija
1099/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen, Gusti on vloggaaja-bloggaaja Nella Törnroosin lapsen isä? Luulin Nellalla olevan parempi maku. Kyllä on pääkaupunkiseudun piirit pienet.

Voi ei, mua hävettäis jos oman lapsen isukki ois tollanen joka käyny suurinpiirtein kaikki helsingin 16-20v teinipimut läpi ja edelleen tekee sitä..

Vierailija
1100/3151 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perus jakis?

23v mies helsingistä

Ketju on lukittu.