Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tivolin ja Venuen kulta-aikoina toi porukka oli kyllä tuttu näky vesipullot kourassa :D Summer Soundeista puhumattakaan.
Nykyään poppoota voi bongailla kaivohuoneelta ja namusta
Paitsi Kaivohuoneella ei vedetä kamaa.
Eipä :D Siellä on teknobileitä joka kuukausi ja kyllä siellä kaiken maailman piripäät tamppaa.
Joo, mutta ne illathan on ihan tivolin nimellä ja siellä pelkkiä "entisiä tivolilaisia".
No ei ole kyllä millään tivolin nimellä, vaikka jonkun verran saman tapahtumajärjestäjän bileitä siellä onkin :D Ota neiti asioista selvää.
Voiko joku joka tietää linkittää sen gustin iigeen?
hahha kirjoitti:
http://vihaanvittukaikkea.vuodatus.net/lue/2016/09/kattokaa-mua :D
Aamen. Ja yhenkää Siljan on turha väittää ettei ois julkisuuden takii tuolla :D Miks muutenkaa?
hahha kirjoitti:
http://vihaanvittukaikkea.vuodatus.net/lue/2016/09/kattokaa-mua :D
Vittu sulla on naurettavan paska blogi
Vierailija kirjoitti:
Tivolin ja Venuen kulta-aikoina toi porukka oli kyllä tuttu näky vesipullot kourassa :D Summer Soundeista puhumattakaan.
Fitness-typyillä usein näkee noita vesipulloja:)
Ompa muuten harvinaista että kerranki ohjelman parhaimnan näkönen on myös kaikista fiksuin. Yleensä on toisinpäin; paras ulkoisesti on ruminta sisältä...
Eikö kukaan muu muka ole järkyttynyt miten erilaiselta Silja näyttää tuossa ohjelmassa verrattuna blogin ja instan kuviin?? En siis sano, että olisi edelleenkään mitenkään ruma vaan oikeastaan todella nätti ja hyväkroppainen, mutta silti! Ehkä olen jotenkin ollut naiivi, mutta järkytyin miten paljon on muokannut nenäänsä kuvissa. Tottakai kaikki laittavat instaan yms ne edustavimmat otokset, mutta tuossa kyllä on nokkaa kavenneltu ihan kovalla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Piri piri pyörii, lapset siinä hyörii..
Hyörii pirissä? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu muka ole järkyttynyt miten erilaiselta Silja näyttää tuossa ohjelmassa verrattuna blogin ja instan kuviin?? En siis sano, että olisi edelleenkään mitenkään ruma vaan oikeastaan todella nätti ja hyväkroppainen, mutta silti! Ehkä olen jotenkin ollut naiivi, mutta järkytyin miten paljon on muokannut nenäänsä kuvissa. Tottakai kaikki laittavat instaan yms ne edustavimmat otokset, mutta tuossa kyllä on nokkaa kavenneltu ihan kovalla kädellä.
OUMAIGAASH mikä järkytys!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu muka ole järkyttynyt miten erilaiselta Silja näyttää tuossa ohjelmassa verrattuna blogin ja instan kuviin?? En siis sano, että olisi edelleenkään mitenkään ruma vaan oikeastaan todella nätti ja hyväkroppainen, mutta silti! Ehkä olen jotenkin ollut naiivi, mutta järkytyin miten paljon on muokannut nenäänsä kuvissa. Tottakai kaikki laittavat instaan yms ne edustavimmat otokset, mutta tuossa kyllä on nokkaa kavenneltu ihan kovalla kädellä. [/quote
Niin, iho ei ollu Siljalla kunnossa kuvausten aikaa.., finnejä oli, ei se mitään kun ei meistä kukaan täydellinen ole.
Hetkonen, Gusti on vloggaaja-bloggaaja Nella Törnroosin lapsen isä? Luulin Nellalla olevan parempi maku. Kyllä on pääkaupunkiseudun piirit pienet.
Mä olen nyt vähän pihalla noista Siljan existä. Tässä ketjussa on kerrottu Siljan aloittaneen seurustelun Jyrin kanssa ollessaan 14 v. Itse muistan lukeneeni Siljan blogia siihen aikaan, kun se pääsi ripille ja seurusteli Katan kanssa. Joku tiesi kertoa, että olivat melkein vuoden yhdessä, mä en enää muista. Nyt sitten viimeisimpänä tää Gusti, jonka kanssa myös on palstalaisten mukaan seurustellut 14-vuotiaana ja lisäksi pettänyt Jyriä Gustin kanssa. Miten sillä on voinut kolme ihan erilaista kuviota samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt vähän pihalla noista Siljan existä. Tässä ketjussa on kerrottu Siljan aloittaneen seurustelun Jyrin kanssa ollessaan 14 v. Itse muistan lukeneeni Siljan blogia siihen aikaan, kun se pääsi ripille ja seurusteli Katan kanssa. Joku tiesi kertoa, että olivat melkein vuoden yhdessä, mä en enää muista. Nyt sitten viimeisimpänä tää Gusti, jonka kanssa myös on palstalaisten mukaan seurustellut 14-vuotiaana ja lisäksi pettänyt Jyriä Gustin kanssa. Miten sillä on voinut kolme ihan erilaista kuviota samaan aikaan?
No perus jakis?
On ollu typykällä halut kohillaan heti murkkuiän iskiessä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No perus jakis?
On ollu typykällä halut kohillaan heti murkkuiän iskiessä 😂
Oot joku nolo keski-ikäinen ja pekutat omaa muka nokkelaa viestiäsi. Myötähäpeä...
Eikö Jyrillä ollu mitää sutinaa tuolla ohjelmassa? Ei ainakaa näissä kolmessa ekassa jaksossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No perus jakis?
On ollu typykällä halut kohillaan heti murkkuiän iskiessä 😂Oot joku nolo keski-ikäinen ja pekutat omaa muka nokkelaa viestiäsi. Myötähäpeä...
siis iha vitu noloooo, myötähäpeeeeeeeeee, mukanokkelah!
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, Gusti on vloggaaja-bloggaaja Nella Törnroosin lapsen isä? Luulin Nellalla olevan parempi maku. Kyllä on pääkaupunkiseudun piirit pienet.
Voi ei, mua hävettäis jos oman lapsen isukki ois tollanen joka käyny suurinpiirtein kaikki helsingin 16-20v teinipimut läpi ja edelleen tekee sitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No perus jakis?
On ollu typykällä halut kohillaan heti murkkuiän iskiessä 😂Oot joku nolo keski-ikäinen ja pekutat omaa muka nokkelaa viestiäsi. Myötähäpeä...
23v mies helsingistä
En mä mitään sellaista odottanutkaan :D lähinnä täällä keskuteleville kun kuitenkin tulee kysymyksiä kuka sun exä tulee seuraavaksi taloon ja koska sinä ja Tatu aloitteen viettää enemmän aikaa toistenne seurassa