Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Tivolin ja Venuen kulta-aikoina toi porukka oli kyllä tuttu näky vesipullot kourassa :D Summer Soundeista puhumattakaan.
Ja blogissa viikonlopun jälkeen kerrottiin et meni niin lujaa ja on morkkis ja kaikkee.. mut kuitenkaa esim silja ei tykkää juua eikä tykkää alkoholin mausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketkä sen pahoinpiteli?
Liikuin tämän tapahtuman aikoihin samassa porukassa pahoinpitelijöiden kanssa. Toinen oli eräs kärkäsluonteinen venakko, nimi alkaa A:lla. En uskalla laittaa nimeä tänne :D
Venakko, alkaa aalla, anastacia? 😂
Amy?
Taidan tietää, kenestä venakosta puhutaan. Olen Pakilasta lähtöisin ja sieltä tuli tutuksi yksi A:lla alkava venäläistaustainen, joka oli tosiaan "hieman kärkäs"...
Itekkää en ensimmäisenä ois Laurasta uskonu et käyttää, mut nyt ku tarkemmi alkaa miettiin sitä sen käyttäytymistä nii kyllä siitäki uskoo helposti! Ja kaikki muut nyt melkee oliki itsestää selvyyksiä...
Mitenhä Tatu, helposti kyllä uskois senki käyttäjäksi
Minusta on jotenkin tosi ällöttävää, että silja on ollut nuoresta iästään huolimatta niin monen kanssa! Ja vanhemman miehen.
Enkä todellakaan tuomitse seksin harrastamista 14-15 vuotiailta, totta kai sitä tapahtuu, kun moni tuon ikäinen seurusteleekin jo (lähinnä viittaan oman ikäiseen seurustelukumppaniin), mutta nää jotka on käynyt laittamassa Siljaa, niin anteeks mitä?! Huomattavasti vanhempia miehiä. Reilu parikymppisiä. Reikä kuin reikä vai, iällä ei niin väliä? Silja on todella kaunis ja hyvä kroppainen ja ikäistään vanhemman näköinen, mutta silti.
Todella puistattava ajatus! Mä pidin 15-vuotiaana parikymppisiä vanhoina aikuisina miehinä. Sitähän ne ei ole, mutta koin itseni ainakin ihan lapseksi heihin verrattuna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tivolin ja Venuen kulta-aikoina toi porukka oli kyllä tuttu näky vesipullot kourassa :D Summer Soundeista puhumattakaan.
Ja blogissa viikonlopun jälkeen kerrottiin et meni niin lujaa ja on morkkis ja kaikkee.. mut kuitenkaa esim silja ei tykkää juua eikä tykkää alkoholin mausta.
Silja joi ilosena somersbytä viime jaksossa :DD muistan kans miten selitteli, ettei oikeestaan ikinä juo baarissa, että tykkää vaan hengailla kamujen kanssa ja alkoholista tulee paha olo.
Jyristä kun erosi niin alkohan se viini virrata!
Mä oon ite pyöriny noissa venue bileissä jo useamman vuoden eikä näistä kyllä tuttuja kasvoja ole kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja joi ilosena somersbytä viime jaksossa :DD muistan kans miten selitteli, ettei oikeestaan ikinä juo baarissa, että tykkää vaan hengailla kamujen kanssa ja alkoholista tulee paha olo.
Jyristä kun erosi niin alkohan se viini virrata!
En ihan oikeesti ymmärrä miksi tällaisesta asiasta pitää silmät kirkkaana valehdella :D
Alkoholin juominen ja jopa perseet olalla bailaaminen on kuitenkin suomalaisessa kulttuurissa aika normaalia, ei varmaan suunnilleen kukaan tuomitse täysi-ikäistä joka juo alkoholia lol. Ei niitä ryyppyputkia tarvi blogissa hehkuttaa mutta myötähäpeä vaan velloo tuollaisista "Juon joskus lasillisen viiniä ja meen teinihelvettiin sivistyneesti istumaan.. mutta vaan kerran kuussa koska ei mua tommoset jutut oikeen kiinnosta :)" -jutuista kun totuus on ihan selvästi aivan toisenlainen.
Mikä Kusti tuo oikein on? Ikä? Onko hänkin kouluttamaton?
Niin ei kai tämä show voi loppua kuin seinään tuon 8 jakson jälkeen, kun uusia eksiä on syntyny tämän ohjelman myötä. On siinä ristiinnainu yksinkertainen porukka!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Oli ysillä kun mä olin seiskalla, eli -90..
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ite pyöriny noissa venue bileissä jo useamman vuoden eikä näistä kyllä tuttuja kasvoja ole kuin yksi.
Niin taidat olla uusi tulokas piireissä.. Nämä ovat olleet kuvioissa 14-vuotiaasta lähtien
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa oikeesti nää kamapäät. Noh tositv houkuttaa tietynlaisia ihmisiä
Piripinnassa....on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ysillä kun mä olin seiskalla, eli -90..
Oliko Kustiki Pakilassa ja löytyykö mistään Kustin kuvaa?
Mikshän Pakilan yläasteella ei puututtu koulukiusaamisiin, kun antoivat näiden kahden pitää peliään muiden kustannuksella? Onkoha Pakilan yläasteella vielä sama meininki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne naksupäät mitää alkoholia yleensä juokkaa vaa evian, purukumi ja aurinkolasit on aika kova sana :D
Vierailija kirjoitti:
Venueta ei oo ollu enää aikoihin :D Mutta täällä yks joka promos aikoinaan niiden bileitä ja kyllä noista suurimman osan tunnistan. Ja voin sanoo et siel pleikkarin aamuil ei missää siideripöhnässä tanssita.
Miksi tuo Jenni on joka haastattelussa kameran edessä silmät ihan kiinni ja vaikea ilme naamalla?
Mites ääniwalli, onko samanlaista? Siellähän nää riekkuu kans kesäsin? Joo en oo pk-seudulta
Piri piri pyörii, lapset siinä hyörii..
Nyt tosin Silja blogissaan kirjoittanut, että kesän aikana alkanut maistumaan muutama siideri aina välillä josta on herännyt siihen että kiloja alkaakin kertyä helpommin.
Nykyään poppoota voi bongailla kaivohuoneelta ja namusta