Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
521/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vitsi, tulispa jo seuraavatkin jaksot. Toi Laura on ihan super kaunis ja Toffe kuuma ja musta oli muutenkin aika hyvännäköistä porukkaa! Jos vertaa yleensä Suomiversioihin näistä vastaavista ohjelmista

Paremman näköistä kuin hottiksissa.

Vierailija
522/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kirjoitin pitkän viestin koskien sitä miten ne kaksi mua koulussa kiusasivat ja tekivät kaikkensa että itsetuntoni olisi musertunut, mutta eihän sitä tietenkään julkaistu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän uudestaan jos tämä julkaistaisiin. Totuuden kertominen on näköjään kielletty palstalla mikäli kyseessä on Silja :D 

Eli nämä kaksi haukkuivat päivittäin läskiksi h*oraksi (oltiin 14-vuotiaita), osoittelua ja naureskelua käytävillä ja sellaista ihme kiljumista ja uhoavaa käytöstä varsinkin Jennin puolelta. Silja osallistui vain tähän naureskeluun, supatteluun ja osoitteluun, kaikki törky tuli Jennin suusta ja se uhoava käytös...jotenkin se oli pelottavaa. Onneksi itsetuntoni ei murskaantunut, kuten eräällä toisella joka ei uskaltanut enää tulla kouluun koska S&J. 

Vierailija
524/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että Jenni vaikutti jo silloin hyvin hyvin epätasapainoiselle. En tiedä oliko syynä kotiolot (viinaan menevä äiti) vai sitten jokin käytöshäiriö...mutta voin sanoa etten tunne sääliä Jenniä kohtaan. Karma is a bitch, vai miten se meni. 

Itse voin tyytyväisenä todeta että Jennin kohdalla niin kävi. Itselläni asiat hyvin, olen oikeassa hyvä palkkaisessa työssä, vauva tulossa ja rehellistä duunia tekevä mies. Ei käy Jenniä kateeks, vaikka sillon yläasteella varmaan kuvitteli että kaikki sitä kadehtii :D

Vierailija
525/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää mulle kelpaisi... https://www.instagram.com/p/BBALK7_GO1e/

Nam nam!

Huhhuh! Kelpais kyllä mullekki...😋 Vieläpä palomies!

Vierailija
526/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Silja ja Tatu yhdessä vielä, kun ohjelma loppuu? Nyt varmaan Tatulla on vientiä yöelämässä, kun on ihan julkisessa tiedossa hänen "iso k*lli" ja päälle vielä se, että hän itse myönsi "en osaa sanoa ei". Tuskin on kovin uskollinen mies, kun tyrkkyjä löytyy sarjan myötä.

Jos pettämiseksi lasketaan se että on nuollu porvoon yöelämässä ainakin kahden muun kanssa ja ehkä jopa menty jatkoille niik tää jätkä pettäny naistansa ainakin 2 kertaa

Siljaa vai tätä lastensa äitiä? Vai molempia?

Vierailija
527/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii exien olla ns oikeita, pitkästä parisuhteesta jääneitä. Ainakin brittiversiossa tuli montakin exää, joiden kanssa henkilö oli esim vain pussannut kerran/yhdenillanjuttuja yms. Yhdessä jaksossa Geordie shoren Gaz ei edes muistanut yhtä "exäänsä" ollenkaan, oli siis joku tosi vanha yhdenillanjuttu

Vierailija
528/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnu kauheen kuulonen sängyssä, vai oliko se luca?

Vierailija
529/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaminenkin on rikos!!!!

Vierailija
530/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen unelmavävy tämä  Tatu olisi, kun revastelee naistenkaatotaidoillaan. Haikailee rehevimmistä naisista ... Mutta uskon, että ohjelman myötä Tatun vienti lisääntyy..... Vielä löytyy naisia, jotka haluuvat testata tuo miehen, oliko pienellä miehellä vain suuret puheet;)

Vierailija
531/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kysyn! Missä vaiheessa Tatu sanoi että tykkää rehevästä pepuista tai isoista rinnoista?

Mun mielestä se vaan sanoi että tykkää hyvistä perseistä ja tisseissä, tarkoittaako se sitä että pitää olla isot?

Vierailija
532/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että Jenni vaikutti jo silloin hyvin hyvin epätasapainoiselle. En tiedä oliko syynä kotiolot (viinaan menevä äiti) vai sitten jokin käytöshäiriö...mutta voin sanoa etten tunne sääliä Jenniä kohtaan. Karma is a bitch, vai miten se meni. 

Itse voin tyytyväisenä todeta että Jennin kohdalla niin kävi. Itselläni asiat hyvin, olen oikeassa hyvä palkkaisessa työssä, vauva tulossa ja rehellistä duunia tekevä mies. Ei käy Jenniä kateeks, vaikka sillon yläasteella varmaan kuvitteli että kaikki sitä kadehtii :D

Ollaan siis selkeästi oltu kummatkin Pakilan yläasteella.

Mutta joo, kyllähän toi on hauskaa kun Jenni ja äitinsä kummatkin noihin naksuihin ja vauhteihin on koukussa, joskus baarissa Jennin äiti on niitä kyselly porukalta :) Mutta toisaalta, eikö ole kivaa kun on yhteinen harrastus ;)

Vierailija
533/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninnu kauheen kuulonen sängyssä, vai oliko se luca?

Joo ihan ku tekis jotain painavaa salitreeniä

Vierailija
534/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkusisko ei uskaltanut mennä enää kouluun, kiitos näille. Siskolla oli siihen aikaan aknea ja oli muutenkin tosi hiljainen tyttö joten tais olla helppo uhri haukuttavaks kun ei osannu puolustautua. Oli myös tönimistä ja loppujen lopuksi joutu vaihtaa sit koulua koska arvosanat tippu niin paljon lintsaamisen takia. Meiän iskä monesti saatto mun siskon kouluun koska se pelkäs että se hakattais. Joten turha ihmetellä miks mä vihaan noita akkoja koko sydämestäni :)

Vierailija
535/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele sitä että Jenni kiusas, sehän kävi tuollakin jonku päälle. Sen äiti vähän outo, biletti jossain vaiheessa teinien kanssa. Että mua hävettäis!

Vierailija
536/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko Silja täällä kiillottamassa sädekehäänsä ja lyttäämässä Jenniä, mutta ihan yhtälailla Silja oli mukana kiusaamassa eikä ollu todellakaan mikään sivustakatsoja.

Vierailija
537/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo, kyllähän toi on hauskaa kun Jenni ja äitinsä kummatkin noihin naksuihin ja vauhteihin on koukussa, joskus baarissa Jennin äiti on niitä kyselly porukalta :) Mutta toisaalta, eikö ole kivaa kun on yhteinen harrastus ;)

Jaahas, no nyt...! En ole aiemmin kirjoittanut tänne, mutta Pakilan yläaste mainittu. En  itse käynyt sitä, mutta moni kaveri kävi ja yksi kaverini joutui silloin jonkun Jennin kiusaamaksi. Koulun käynnistä tuli yhtä helvettiä hänelle. Muistelen kuulleeni myös jostakin Siljasta kavereiltani kauhutarinoita. Ollaan saman ikäisiä, joten lienee näistä bloggaajamimmeistä kyse?

Vierailija
538/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä kusipäitä! Koulukiusaaminen ois pitäny kriminalisoida jo kauan sitten. Kiusaaja erotetaan ja mätkäistään isot sakot käteen. Sen iän vois myös alentaa 12:sta ikävuoteen.

Vierailija
539/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks

Vierailija
540/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kanssa nähneeni äidin useaan kertaan samoissa mestoissa tyttärensä kanssa. Ja Jenni yrittänyt tyrkyttää lakkaruiskuaan muille.

Ketju on lukittu.