Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
501/3151 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm on se kumma kun Siljan koulukiusaaja urasta ei saa täälä kertoa totuutta ilman että viestit poistetaan. T. ikuiset traumat saanut.

Kerro ihmeessä :)

Vierailija
502/3151 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3h sitten Silja lisännyt uuden kuvan instaan johon jenni kommentoinut. Väleissä taas??

Alkaa K:lla ja loppuu 'ulissit'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/3151 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasiko Silja ja Tatu erota juhannuksena, anybody?

Vierailija
504/3151 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Silja ja Tatu yhdessä vielä, kun ohjelma loppuu? Nyt varmaan Tatulla on vientiä yöelämässä, kun on ihan julkisessa tiedossa hänen "iso k*lli" ja päälle vielä se, että hän itse myönsi "en osaa sanoa ei". Tuskin on kovin uskollinen mies, kun tyrkkyjä löytyy sarjan myötä.

Vierailija
505/3151 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin uskon että noi siljan koulukiusaus jutut on totta. Niistähän on puhuttu jo vuosia sitten ja muistan siljan joskus vastanneen johonkin kommenttiin tyyliin: "eiköhän kaikki meistä oo joskus ollut osana tyttöjen draamaa"

Öö mitä ihmeen tyttöjen draamaa? Mä ainakin selvisin peruskoulun ja lukion ihan ilman :D

Ja muutenkin, kuka keksisi tuollaisen koulukiusaus jutun? Jos keksimällä haluttaisiin bloggaajaasta jotain keksiä ja levitellä, niin eiköhän olis mehukkaampiakin aiheita paskan puhumiseen...

Vierailija
506/3151 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Silja ollut muutenkin vähän semmonen että katto muita naureskellen ja nenän vartta pitkin

Vierailija
507/3151 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin uskon että noi siljan koulukiusaus jutut on totta. Niistähän on puhuttu jo vuosia sitten ja muistan siljan joskus vastanneen johonkin kommenttiin tyyliin: "eiköhän kaikki meistä oo joskus ollut osana tyttöjen draamaa"

Öö mitä ihmeen tyttöjen draamaa? Mä ainakin selvisin peruskoulun ja lukion ihan ilman :D

Ja muutenkin, kuka keksisi tuollaisen koulukiusaus jutun? Jos keksimällä haluttaisiin bloggaajaasta jotain keksiä ja levitellä, niin eiköhän olis mehukkaampiakin aiheita paskan puhumiseen...

Uskon kans et mielikuvituksellisempiaki juttuja keksittäs jos ois keksimisestä kyse..

Vierailija
508/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis esimerkiksi Jennin käytöstavoista hyvänä esimerkkinä, vielä IRC-gallerian aikoina (olisiko 2010 tai vastaavaa, eli oltiin kuitenkin jo 15-16v), tuli kommentoimaan kuvaani vain "hyi vittu". Ihan siis muuten vaan. Emme tunteneet oikeastaan ollenkaan, tiesimme lähinnä toistemme naamat. Että sellasta.

Silja itselle oli se ns kohteliaampi tapaus, mutta hirviöihminen hänkin. Mutta kun toisaalta esim. Jennin elämää katsoo, niin voi vain sanoa, että karma on tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
509/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis Siljan vanhempia hävettävän tyttönsä käytös. Kouluttamaton pintaliitäjä!

Vierailija
510/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis esimerkiksi Jennin käytöstavoista hyvänä esimerkkinä, vielä IRC-gallerian aikoina (olisiko 2010 tai vastaavaa, eli oltiin kuitenkin jo 15-16v), tuli kommentoimaan kuvaani vain "hyi vittu". Ihan siis muuten vaan. Emme tunteneet oikeastaan ollenkaan, tiesimme lähinnä toistemme naamat. Että sellasta.

Silja itselle oli se ns kohteliaampi tapaus, mutta hirviöihminen hänkin. Mutta kun toisaalta esim. Jennin elämää katsoo, niin voi vain sanoa, että karma on tehnyt tehtävänsä.

Miten kehtas? Ku oli kuitenkin jo huuma-jenninä ollut teeveessä.

Vierailija
511/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän ohjelman myötä ainakaan pisteet nouse. Osallistujat vaan halventavat itseään entisestään. Jos tällä tavalla haluu huomiota, niin ei se nykypäivän työmarkkinoilla ainakaan plussaa ole. Ei tainnu tuo osallistujaporukka tietää mihin kuppiin lusikkansa pistivät, ohjelman tuomat negatiiviset vaikutukset seuraavat heitä pitkään. Maineensa menettäneet nuorukaiset!

Vierailija
512/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kahlattu molemmat jaksot ajatuksen kans läpi ja av raati käyty läpi 😄 aika lailla samoja ajatuksia ja mielipiteitä mitä täällä on tullut esiin... Mietin tuossa toisessa jaksossa ku Silja ja Toffe lähti heti treffeille sielä rannalta suoraan ja Laura kommentoi että: en koe siljaa mitenkään uhkana. Ja vähä jännä ilme päälle. Oisko sillä jotai ajatuksia sitte toffen suhtee? Vai sanoko vaa enemmän niinku yleisesti... muut tilanteet täällä oliki aika lailla puitu mut tuosta en löytänyt kommenttia 😀

Vähä kyllä tulee myötähäpeä osallistujien puolesta, ei ainakaan kovin hyvää kuvaa anna ihmisestä, varsinki jos tuolla kovin sekoilee. Toivottavasti ei omaa tulevaisuutta tuolla tyri, nuoriaki vielä ovat...

Tietysti voihan se joittenki mainetta vähä nostaa siis positiivisessa mielessä, tulee nyt mieleen esim. Paratiisihotellista Rasse ja Nadja joista jäi mun mielestä positiivinen mielikuva monelle 😊

Vierailija
513/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itellä on ainaki moraali..." -Jenni

...NIIINKÖÖ :"DDD

Se tyttö ei oo kyllä moraalista kuullutkaan.

Vierailija
514/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noi miehet enää mitään niin nuoria ole :D En noista muista tiedä mut Jyri oli ainaki 22v ku alko seurustelemaan Siljan kanssa ja Silja oli sillon 14v kohta täyttämässä 15, nyt on 20v. Ja Tatu on yli 30v :D

Vierailija
515/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtas? Ku oli kuitenkin jo huuma-jenninä ollut teeveessä.

Miksei olisi kehdannut? Hänhän oli Jenquu, tuo kaikkien poikien ja tyttöjen unelma ja NIIIIIN siisti ja suosittu. Itse en ollut ihan niin suosittu niin pitihän mulle päätä aukoa. Joskus myös koulun pihalla tuli kaveriporukan kanssa kertomaan kuinka rumat vaatteeni ovatkaan. Itse olin tietenkin yksin siinä tilanteessa.

Jostain syystä Silja oli ihan ok,eikä hänestä ole niin pahaa sanottavaa ainakaan näin jälkikäteen muisteltuna.

Vierailija
516/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joita Silja on kertomanne mukaan kiusannut tai jotka tiedätte asiasta enemmän, kertokaa ihmeessä. Ei tämä keskustelu nyt niin ainutlaatuinen ole, että olisi ylitsepääsemättömän surullista jos tämä poistettaisiin. Aina voi tehdä uudenkin. Lisäksi jos asiat ovat totta, saa niistä puhua. Pidän Siljasta, mutta en halua pitää jos todella olisikin kiusaaja. :D

Vierailija
517/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
518/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Silja ja Tatu yhdessä vielä, kun ohjelma loppuu? Nyt varmaan Tatulla on vientiä yöelämässä, kun on ihan julkisessa tiedossa hänen "iso k*lli" ja päälle vielä se, että hän itse myönsi "en osaa sanoa ei". Tuskin on kovin uskollinen mies, kun tyrkkyjä löytyy sarjan myötä.

Jos pettämiseksi lasketaan se että on nuollu porvoon yöelämässä ainakin kahden muun kanssa ja ehkä jopa menty jatkoille niik tää jätkä pettäny naistansa ainakin 2 kertaa

Vierailija
519/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää mulle kelpaisi... https://www.instagram.com/p/BBALK7_GO1e/

Vierailija
520/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää mulle kelpaisi... https://www.instagram.com/p/BBALK7_GO1e/

Nam nam!