Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun täällä ihmiset haukkuu jyriä ja tatua ja ylistää toffea. Jos toffe olisi siljan kanssa Teidän haukut todennäköisesti kohdistuisi jyriin ja toffeen ja tatua tässä tapuksessa ylistettäisiin.
Mitähän tästä voisi päätellä?
-viha ja kateus siljaa kohtaan kenties? :)
Minä ainaki arvostan ja "ylistän"Toffea yksinkertasesti siks enemmmän ku on kivemman olonen ja paremman näkönen mun mielestä mitä esim. Tatu ja Jyri. On paljo enemmän mun makuun! Viihdearvollisesti parhaimpia ovat tottakai nämä draamaa aiheuttavat kuten Jyri ja Tatu ja saavat samalla myös eniten kuraa niskaan. Oishan se tylsä ohjelma jos kaikki ois Toffen ja Lauran tyylisiä mut mun mielestä tarvittaan muutama tasasempi ihminen vähä pitämää pakkaa koossa😀 Ja ku on vielä tuota ulkonäköä noin siunaantunu nii mielellään kattelee..😉
Oho tulipa melkee sama viesti 2 kertaa ku luulin eka että eka viesti ei menny perille... Johonki katoaa hetkellisesti viestejä tai sitte mun netti sekoaa -.-
Toffe on tosi tylsä kyllä, mä luulen että jäi noiden vahvempien persoonien varjoon. Saattaa olla hauskempi oikeasti mutta ei vaan uskalla olla oma itsensä.
Joo Toffe jää ainaki vielä vähä nuiden varjoon jotka tuo ihtiä hirveesti esille. Ja tietenkää sitä ei ehkä muutenkaa oo kuvaan otettu nii paljo ku ei aiheuta suurta draamaa tuolla. Ja muutenki mun mielestä vaatimattomampi luonteeltaan eikä oo ihtiä kokoajan tyrkyttämässä johonki. Mikä on mielestä vaan plussaa ☺ Ja kyllähän se vaikutti hauskalta ainaki mitä välillä pääsi kuuntelemaan sitä, ja oma mielipide ulkonäöstä: semi ok, vahva kolmonen, kertoo aika paljo 😄😄
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun täällä ihmiset haukkuu jyriä ja tatua ja ylistää toffea. Jos toffe olisi siljan kanssa Teidän haukut todennäköisesti kohdistuisi jyriin ja toffeen ja tatua tässä tapuksessa ylistettäisiin.
Mitähän tästä voisi päätellä?
-viha ja kateus siljaa kohtaan kenties? :)
Toffesta joku voisikin olla kateellinen, häntä ainakin joku/jotkut tässäkin ketjussa hehkuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Silja tietää mitä "miesystävä" touhuaa porvoon yöelämässä..
Do tell?!?!
Noh, sanotaanko että ulkona kun on niin on muut asiat mielessä kun kotiin jäänyt neiti. T: Kaikkea nähnyt
Yhdessähän he liikkuvat.
Kuka se turkulainen ukkeli oli jonka kanssa Siljalla oli ollut juttua ennen ohjelmaa?
Miten nuo osallistujat saavat aikaiseksi noin kamalaa draamaa? Tämä on viihdeohjelma jossa on tarkoitus tavata uusia ihmisiä. Naurettavaa Jenniltä vaatia Tatua valitsemaan kahden naisen väliltä ja yhtä naurettavaa halveksua Sofiaa treffeille lähdöstä :D Ja Lucakin flippasi ihan kunnolla, mustasukkaista porukkaa... Ehkä tällaiseen formaattiin mukaan lähtevät eivät ole niitä fiksuimpia.
Ketä muuta nauratti Jyrin kommentit siitä, että tod.näk. joku naispuolinen exä tulee paikalle, mutta eihän sitä tiedä vaikka olisi mieskin? Viittaan siis siihen tilanteeseen, jossa Jyri oli Toffen ja Lucan kanssa odottamassa Siljan saapumista. Ja seuraavassa otoksessa Jyri antaa kameralle kommentteja valkoisessa kylpytakissa valkoinen pyyheturbaani päässään :D No homo...
Toffe saa varmaan paljon pillua tän sarjan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Silja tietää mitä "miesystävä" touhuaa porvoon yöelämässä..
Do tell?!?!
Noh, sanotaanko että ulkona kun on niin on muut asiat mielessä kun kotiin jäänyt neiti. T: Kaikkea nähnyt
Yhdessähän he liikkuvat.
Ei kuitenkaan kokoajan. Itse ainakin alkaisin selontekoa vaatimaan. Paljon on varmasti asioita joista ei hiisku
Kertokaas tyyppien instatilejä??
Silja ja Tatu oli tuolla aikasemminki mut tietäskö joku muitten tilejä??
En pidä Tatusta enkä oikein Jyristäkään. Ei kumpikaan minusta pahalta tyypiltä vaikuta, mutta Tatussa ärsyttää lapsellisuus ja mauttomuus. Jyrissä on jotain epämiellyttävää. :D Toffe on minusta aika neutraali, mutta kuitenkin niin tylsä että en ole saanut hänestä vielä mitään käsitystä. Luca on limainen ja jotenkin liian... Matti vaikuttaa juntilta ja mauttomalta myöskin. Enhän unohtanut ketään miehistä?
Jenni on vähän erilainen kuin ajattelin. Epätasapainoinen ja pelottavan mustasukkainen ja hieman takertuva. Laura vaikuttaa ihan hauskalta ja rennolta. Sofia on mitäänsanomaton. Ninnu vaikuttaa ihan kivalta. Silja on tosi hyvännäköinen ja mukavan oloinen. Salla on söpö ja vaikuttaa ihan kivalta ihmiseltä. :)
Mun mielestä on vähän kyseenalaista että Jenni on edes otettu tähän ohjelmaan ja sen "sekopäiselle" käytökselle sit nauretaan. Viihdearvoa joo mut sillä on oikeesti ollut jo ennen tätä ohjelmaa mielenterveysongelmia ja olihan se suljetulla psykiatrisellakin ollu muutaman päivän, ei sinne hääppösin perustein pääse/joudu. Thaimaassahan se vajos sit psykoosiin, tosin se tapahtu puolisen vuotta tän ohjelman jälkeen. Mutta luulis et ohjelman tyyppien taustat katottais? Ei ilmeisesti :/ Mielenterveysongelmat on sairaus siinä missä fyysisetkin vaivat.
stalkkaaja kirjoitti:
Silja ja Tatu oli tuolla aikasemminki mut tietäskö joku muitten tilejä??
Topfemma Jyri
Ffpjenni Jenni
Ssalllla Salla
Laurakaisab Kaisa
Lifeofsilja Silja
Semi_ok Toffe
Tatusilvasti Tatu
Nipadee Ninnu
Vierailija kirjoitti:
stalkkaaja kirjoitti:
Silja ja Tatu oli tuolla aikasemminki mut tietäskö joku muitten tilejä??Topfemma Jyri
Ffpjenni Jenni
Ssalllla Salla
Laurakaisab Kaisa
Lifeofsilja Silja
Semi_ok Toffe
Tatusilvasti Tatu
Nipadee Ninnu
Siis laura ei kaisa :D
Kiitti! :)
Näyttää olevan joku yleinenki motto Toffella tuo semi ok 😄
Kyllähän tuo Silja vaikuttaa asialliselta, mukavalta ja kiltiltä kun sitä esittää. Sen verran laskelmoiva ja ilkee ihminen että tietää miten kannattaa käyttäytyä, eihän se tyhmä ole.
Mutta sanotaanko näin, jos "paraskaveri" vaihtuu ku sukat eikä ketään kiinnosta enempäänsä sen kans aikaa viettää, niin ei se syy pelkästään niissä kavereissa ole..
Nostetaanpa klassikkokin pinnalle, Jenni kertoi netissä että Siljalla on hammasraudat - Silja kostoksi mässäili Jennin isän itsemurhalla. Lovely girl.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo Silja vaikuttaa asialliselta, mukavalta ja kiltiltä kun sitä esittää. Sen verran laskelmoiva ja ilkee ihminen että tietää miten kannattaa käyttäytyä, eihän se tyhmä ole.
Mutta sanotaanko näin, jos "paraskaveri" vaihtuu ku sukat eikä ketään kiinnosta enempäänsä sen kans aikaa viettää, niin ei se syy pelkästään niissä kavereissa ole..
Nostetaanpa klassikkokin pinnalle, Jenni kertoi netissä että Siljalla on hammasraudat - Silja kostoksi mässäili Jennin isän itsemurhalla. Lovely girl.
Jep, sen takiahan niiden ystävyys ekan kerran meniki. Jenni ei edes mitenkään naureskellu niille hammasraudoille vaan ohimennen kerto netissä ja Silja heitti tosi pahaa juttua Jennin isän itsarista mikä oli Jennille tosi kova paikka. Ei Jennikään mikään maailman kivoin ja lainkuuliaisin ihminen oo, mut ei se vedä yhtään vertoja siihen mikä hirviö Silja oikeesti on.
Vierailija kirjoitti:
Kuva jonka S lisäsi ennen reissuun lähtöä ei todellakaan ollut tatu. Vaan kuvassa oli tämä turkulainen sukupuolitauteja kantava naistenvihaaja. Oksettaa se jätkä, onneksi S on tajunnut pysyä kaukana siitä.
Kertokaa mikä tää juttu on?
Minä ainaki siksin "ylistän" Toffea ku yksinkertasesti on vaan kivemman olonen ja paremman näkönen ku mitä esim. Jyri ja Tatu. Ja paljo enemmän mun tyylinen! Mutta nuohan(Jyri ja Tatu) ne on viihdearvollisesti "parhainmat" ja ne saa tietysti myös samalla eniten kuraa niskaan.