Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva jonka S lisäsi ennen reissuun lähtöä ei todellakaan ollut tatu. Vaan kuvassa oli tämä turkulainen sukupuolitauteja kantava naistenvihaaja. Oksettaa se jätkä, onneksi S on tajunnut pysyä kaukana siitä.
Kertokaa mikä tää juttu on?
Sillä oli juttua sellasen miespuolisen fianyholmin kans
Turunnaata
Siljalla on taas rankasti muokattu kuva igssä.
Minusta oli telkkarissa jotenkin paljon söpömpi :D
Silja äiti on Nordealla ja isä OP-Pohjolalla
Vierailija kirjoitti:
Silja äiti on Nordealla ja isä OP-Pohjolalla
Pidetään ne perheenjäsenet ja muut pois keskustelusta, vielä enemmän heidän asiansa, eikös vaan?
Ainoa paikka missä olen kuullut negatiivista kommentointia Siljan luonteesta on aihe vapaan huhut. Ottaen huomioon millaista porukkaa täällä käy, ei ihan vakuuta. :D Voi pitää paikkansa, mutta aika outoa tulla tänne sanomaan jotain bloggaajaa "hirviöksi" ilman mitään todisteita tai edes perusteluja.
Mitä sitten vaikka välit kavereihin katkeavat? Palstan mukaan esim. Natalia O ja Jenni (Siljan ex-kaverit) ovat vähintään yhtä pahoja monstereita kuin on kerrottu Siljankin olevan. :D Ja nyt Siljaa haukuttaessa välien katkeaminen kertoisi jotain vain hänestä?
Onko Silja OIKEASTI tehnyt jotain? Minäkin haluaisin kuulla enemmän jos on esim haukkunut kundinsa lapsia, mutta asiasta aiemmin kysynyt todella sai vastauksen sijasta vain rutkasti alapeukkuja. :D
Vierailija kirjoitti:
Ainoa paikka missä olen kuullut negatiivista kommentointia Siljan luonteesta on aihe vapaan huhut. Ottaen huomioon millaista porukkaa täällä käy, ei ihan vakuuta. :D Voi pitää paikkansa, mutta aika outoa tulla tänne sanomaan jotain bloggaajaa "hirviöksi" ilman mitään todisteita tai edes perusteluja.
Mitä sitten vaikka välit kavereihin katkeavat? Palstan mukaan esim. Natalia O ja Jenni (Siljan ex-kaverit) ovat vähintään yhtä pahoja monstereita kuin on kerrottu Siljankin olevan. :D Ja nyt Siljaa haukuttaessa välien katkeaminen kertoisi jotain vain hänestä?
Onko Silja OIKEASTI tehnyt jotain? Minäkin haluaisin kuulla enemmän jos on esim haukkunut kundinsa lapsia, mutta asiasta aiemmin kysynyt todella sai vastauksen sijasta vain rutkasti alapeukkuja. :D
Juu, aletaan vain käymään tätä aihetta taas vaihteeksi enemmän läpi niin saadaan tämäKIN ketju poistumaan.. siljasta ei saa puhua jos ei ylistä, nyt kun on keskustelun pääaiheessa eli ko. ohjelmassa, tää on onnistunu pysyyn näinki kauan täällä
Jennillä on samanlainen ryhti ja kävelytapa ku Ruotsin miljonäärimammmojen Gunillalla... Muutenki samanlaisia kreisiviboja :D
Oonko ainoo jotai ärsyttää toi tatun "nyt täällä spreijaa sekä muijat että jätkät" toisteli koko ajan?
Hyi
Itse olen Siljan uhri koulusta (yläasteelta) että mä voin kyllä kertoa siitä hirviömäisyydestä enemmän.
Hmm on se kumma kun Siljan koulukiusaaja urasta ei saa täälä kertoa totuutta ilman että viestit poistetaan. T. ikuiset traumat saanut.
Vierailija kirjoitti:
Hmm on se kumma kun Siljan koulukiusaaja urasta ei saa täälä kertoa totuutta ilman että viestit poistetaan. T. ikuiset traumat saanut.
Kyllä se on onneksi monien tiedossa. Olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan!
Vierailija kirjoitti:
Et oo selkeesti ikinä lukenu Siljan blogia. On kyllä avoimesti siellä naureskellu lukijoilleen ja kertonu omasta kiusaamistaustastaan. Etkä selkeästi oo läheskään samaa ikäluokkaa, Helsingin bilepiirit on aika pienet ja Siljan ja Jennin tuntee aika moni ihminen täällä päin :D
Ja siinä vielä: http://lifeofsilja.indiedays.com/2013/05/09/videoblog/
Video on tosin näemmä poistettu mutta siinä vähätteli omaa kiusaamistaan vaikka teki uhriensa elämästä oikeesti täyttä helvettiä. On muuten kommenttiboksissa just siks aikamoinen paskamyrsky. Ja joo, luulen että ei mee ku pari tuntia ni toi postaus on poistettu :D
Hirvee harmi et toi Toffe jää ihan seinäruusuksi!! :(
Niin silja levitteli blogissa Jennin isän itsemurhaa...
Mutta siis jos Tatu ja tää joku Silja on yhdessä, niin eihän se ole edes mahdollista, kun Tatu sanoi että tärkeimmät ominaisuudet naisessa on tissit ja perse. Ensin mainittuja ei S:llä ole lainkaan eli onko Tatu sitten vaan tyytynyt johonkin second bestiin. :(
"Itellä on ainaki moraali..." -Jenni
...NIIINKÖÖ :"DDD
3h sitten Silja lisännyt uuden kuvan instaan johon jenni kommentoinut. Väleissä taas??
Vierailija kirjoitti:
"Itellä on ainaki moraali..." -Jenni
...NIIINKÖÖ :"DDD
Hahahah :Ddd
Sillä oli juttua sellasen miespuolisen fianyholmin kans