Huutokauppakeisari sanoo aina että vasara hinta vois olla 20-30 euroa.
Sitten huutokaupassa se esine myydään 150 eurolla. Se joko huijaa ihmisiä tahallaan tai sitten ei tiedä mistään ja arvioi esineiden arvon tahallaan alakanttiin. Oon katsonut että kun se ostaa joltain tavaraa niin se saa 100-200 % voittoa useinkin.
Kommentit (14)
No ei hän siellä kodeissa olekaan arvioimassa esineiden todellisia hintoja vaan ostamassa niitä mahdollisimman halvalla.
Käytetyn tavaran kaupassa myyjän on yleensä saatava tuplahinta muussa tapauksessa tulee turskaa. Akikin kiertää ympäri maata etsimässä myytävää. Siitäkin ajasta on saatava palkkaa ja bensaankin menee rahaa.
Niin ja sitten kun noita uutisia katsoo niin tulee sitä tappiotakin aina silloin tällöin.
Tänään se osti tavaraa 400 eurolla ja myi ne yli 1000 eurolla. Toki se että joku myy tavarat sille halvalla on silkkaa tyhmyyttä
Miksi sitä ohjelmaa pitää katsoa jos siitä kerta tulee noin paha mieli...?
Ja desinkby tuotteet arvoidaan aina yläkanttiin.
Se läski landepaukku läskin vaimonsa kanssa vois tehdä itselleen jotain.
Kaiser sose kun täräyttää vasarahinnan niin akilla on huonot housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin vasaran 8 eurolla.
Biltemasta lähti vitosella.
Vierailija kirjoitti:
Tänään se osti tavaraa 400 eurolla ja myi ne yli 1000 eurolla. Toki se että joku myy tavarat sille halvalla on silkkaa tyhmyyttä
No luuletko, että jää 600 euroa puhtaana yrittäjälle käteen?
Hulluhan se on joka ei puolta tarjoa. Kyllähän sitä hilloa pitää saada jos meinaa rikastua. Parasta vaan mitä enemmän tyhmät maksaa.
Vieläkö ihmiset katsoo sitä paskaa. En ole ikinä ymmärtänyt sen suosiota.
Joo, minua kuvottaa samasta syystä koko ukko