Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Huoh noita miehiä. Mikä on tärkeintä naisessa? "Hyvät tissit, hyvä perse!" Jooh :D
Siellä se tatu vaan haluaa tissiä ja persettä, mutta siljalla ei oo pahemmin kumpaakaan :D
Jenni näyttää kauniilta mutta fiilikset meni heti kun näin näpelöivän röökiaskia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa keskustelussa joku puhui että Taho tulisi Jennin eksänä?
Ja Edgar ei koska vieläkin istumassa.Ainahan voi puhua mut se onkin sit eri asia et onko totta vai ei 😘
Jennihän lentää tuolta pihalle, ei varmaan ehi eksää edes tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää virallinen Exiä rannalla keskustelu? Ihmettelin kun ei näy mitään keskustelua tähän liittyen kun just menossa telkussa toi ohjelma.. :D
On? Vai onko täällä muita aktiivisia keskusteluja? Linkkiä!
Nolo tuo Salla. Tai no kaikki kyllä ku tonne menee 😄
Apua Sallan ja Jyrin "tilinteko", kauheeta noloa jankutusta :D ehkä Silja tosiaan on ollut kuvioissa vielä niin Jyri ei voi myöntää mitään...
Katsomossa myös 2. jakso! Spoiler: jyrin toinen exä saapuu paikalle (vihdoin)
Toihan on täysin käsikirjotettu, myös osa jossa Jenni lentää ulos. Ei sillä olis ollu ees exää joka olis päässyt paikalle.
Vihdoinkin jyrin oikea exä tulee paikalle.
Voiluoja vielä suurempi myötähäpeä Sallaaa kohtaan kun Silja tuli. Siis oikea exä.
Sanokaan mulle, mikä tuossa Siljassa on niin ihmeellistä. Suomessa on paljon tuon näköisiä
Jyrin matkalaukku oli kyllä tosi miehekäs. Eheheheh. So gay!
Jenni ilmeisesti käy Sofian päälle. Heitetään ulos sen takia?
Apua kun se Matti nousi sieltä aalloista :D tarkoitus varmaan näyttää seksikkäältä ja sensuellilta mut.... Eh?
Ettekö tajua olevanne vajakkeja, kun katsotte tämmöistä ja vielä ruoditte?
On kyllä nolo ohjelma. Siis ensinnäkin koko ohjelmaidea. No joo, joku exä tulee paikalle, entä sitten? Ja miten koko asia on edes toteutettu. Miten on löydetty ihmisiä, joiden exät ovat myös olleet valmiita lähtemään tuonne ja muka näiden ihmisten tietämättä? Julkkistyrkkypiiri pieni pyörii ilmeisesti. Ei sinänsä, ihan viihdyttävä ohjelma, mutta tällaiset asiat vievät uskottavuutta.
Tuota Jyrin reaktiota ihmettelin. Jos on kyse vain kaverista, miksi piti vetää kilarit? Eikö ole ihan kiva, että paikalle tulee kaveri? Ja jos mitään draamaa ei ole, niin miksi hän pilaisi tunnelman? Minä ainakin olisin Sallana siinä keskustellessa kysynyt, miksi Jyri raivostui, kun hän ilmestyi.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua olevanne vajakkeja, kun katsotte tämmöistä ja vielä ruoditte?
Mites sä itse tänne eksyit? :Ddd
Lihakset ja täysin turhat kikkurakäkkyrätatskat ovat näköjään naisten mieleen. Pakko sanoa, että on kerrassaan ihanaa, että tuollaiset miehet saa naisia. Toisaalta ihan hienoa, että tuollaiset naiset saa tuollaisia miehiä. Vielä hienompaa on se, että kun ehkäisy on vieras käsite niin nämä päätyvät lisääntymään ja tuottamaan lisää kaltaisiaan.
Ihaninta on ehkä se, että minua on aina sanottu tyhmäksi ja pidän itsekin itseäni vähän hitaana ja tyhmähkönä, mutta tätä ohjelmaa vilkaistuani tajuan, että huoleni on ollut turhaa. Tätä ohjelmaa katsoessa tuntuu, että minähän olen ihan saalis verrattuna näihin sankareihin. Lisää tällaisia ohjelmia!
Terveisin Naispelko23