Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mahdollista saada erillinen linkki ohjelmaan tis suomen tapaan?Rekisteröitymään pääsen, mutten katsomaan ohjelmaa, sillä muutin pari kk sitten töiden perässä ulkomaille ja kuulemma ohjelmaa voi katsoa vain Suomessa.
Olen ohjelman fani, kun katsonut nuo brittiversiotkin.Höpö, höpö, näkyy ulkomailtakin. Se pitää etsiä sieltä yläreunasta, ja painaa oikeaa linkkiä. Se toinen vie vaan kahden minuutin traileriin.
Ei näkynyt mulla, asun ulkomailla. Mutta proxyn kautta pystyy kiertämään, eli näkyy täälläkin.
Kerrotko, että miten toimii?
-250
Vierailija kirjoitti:
Jyri oli entisen 'säätöni' hyvä kaveri. Jykä boy yritti pari kertaa änkeä kolmen kimppaan mutten koskaan suostunut :D ei viehättänyt kyseinen tapaus. Ennen tätä luulin häntä homoksi. Epämiellyttävä ihminen luonnossa, niin kuin telkkarissakin.
Toffen kanssa varmaan olisi suostunut?
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BHCLOpVgWWm/
Kiva kuvateksti. Hyvä mies sulla silja. :D
Sulla on vaikeuksia ymmärtää sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä teidän miesten kuvat jotka täällä kovaan ääneen haukkuu jyrin ja tatun ulkonäköä.
En fanita kumpaakaan eikä todellakaan ole mitään minun märkiäpäiväunia nämä pojat mutta ei niistä nyt rumia saa tekemälläkään?
En tiedä sinusta, mutta ensimmäisen jakson perusteella välittyvä luonne kyllä tekee molemmista vastenmielisiä - ihan ulkoisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä teidän miesten kuvat jotka täällä kovaan ääneen haukkuu jyrin ja tatun ulkonäköä.
En fanita kumpaakaan eikä todellakaan ole mitään minun märkiäpäiväunia nämä pojat mutta ei niistä nyt rumia saa tekemälläkään?
Olisi mielenkiintoista nähdä sun miehen kuva jos näitä miehiä et rumana pidä
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmisillähän ei voi olla erilaisia mieltymyksiä tai makuja ulkonäön suhteen. Minun mieheni varmasti olisi kovinkaan palstalaisen mielestä mikään superhyvännäköinen, mutta mun mielestä hän on just täydellinen. Nämä Jyrit ja Tatut taas ei vastaa millään tavalla mun makua (ei ulkonäöltä eikä varsinkaan luonteeltaan :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säädin/tapailin joskus Jyrin hyvää kaveria ja tämä silloin kertoi että Jyri saa hirveät kilarit jos joku homottelee häntä. :D Ehkäpä osui vaan arkaan paikkaan
Naurattaa kyllä miten tuokin tyyppi (siis Jyri) uskottelee olevansa joku kunnon saalis, vaikka ei ole oikeasti saanut mitään aikaan elämässään. Tehnyt erilaisia hanttihommia (ja näköjään viimeisimmästä tullut potkut :D) , kaikki koulut jääneet kesken, opiskeli joskus ainakin lähihoitajaksi. Tähän asti suurimmat meriitit tän jätkän elämässä on varmaan olleet tämä ohjelma ja seurustelu suht kuuluisan bloggaajan kanssa (ja jyri muuten otti kaiken hyödyn irti seurustellessaan siljan kanssa siitä että tämä on "tunnettu")
No, ainakin Jyri sentään kävi töissä :D Painaa kahta duunia samalla kun Silja ei käynyt koulussa eikä töissä. Mä en hirveen pitkää jaksais katella jos ite painaisin 50h viikossa töitä ja toinen vaan lorvii ja käy kahviloissa mun rahalla :D Mut onneks Silja on nyt hankkinut uuden sugardaddyn.
Sulla ei taida olla mitään hajua nykyajan ansaintalogiikoista. Siljan blogilla on mielettömästi klikkejä, vaikka se täyttä kuraa onkin. Silja oli toissa vuonna suomen googlatuimpia ihmisiä ja tienasi 4000e/kk blogillaan. Siljahan elätti Jyriä eikä toisin päin! Antoi jyrin asu punavuoressa edullisemmin ym. Joka tekee kyllä suhteesta vielä kummallisemman.
Oletteko alapeukuttajat oikeesti sitä mieltä, että Jyri oli tossa suhteessa varakkaampi? Siljahan on sanonut blogissaankin, että Jyrillä ei ollut varaa jäädä asuun heidän kämppäänsä.
No ei mullakaan olis varaa jäädä asumaan yksin tähän vuokrakämppään keskustassa jos miehen kanssa erottaisiin, vaikka yhdessä tähän varaan onkin :D Luuletko oikeasti että muutamalla postauksella kuukaudessa elätät itsesi ja miehesi? Siljan blogi ei oo piiiitkään aikaan ollut mitään "ammattimaista" bloggaamista ja voin lyödä vaikka pääni pantiksi et ei se tolla oikeasti tienaa paskaakaan. Eikä siinä mitään väärää ole, huvittaa vaan aina väitökset että blogikin on työtä, jos teet sitä työtä pari tuntia viikossa :D
edeltävän kommentoijan pointti taisikin olla se, että siljahan jäi itse asuntoon yksin asumaan - eli siljalla oli varaa, jyrillä ei.
blogista vielä se, että sehän on aivan kuraa, mutta sisällöstä tosiaan 90 % onkin yhteistyökamppiksia, ja blogi on portaalin alla, jonka palkkakäytännöistä en kylläkään ole itse perillä - mutta sivulatauksia silja varmasti niittää ihan tällä oheishypelläkin vaikkei usein postailiskaan.
Silja oli ja on edelleen työtön joten sossuhan hänelle ainakin osan vuokrasta maksoi, Jyri taas teki kahta duunia joten sossu ei olis maksanut yhtään mitään.
Indiedays maksaa palkkaa osalle bloggaajista. Ei kai suurensuurta, mutta varmaan samaa luokkaa, kuin vaikka kaupan myyjän palkka. Tai lähihoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. En mä silti tykkäis mieheni päivittelevän mun kuvia tägillä peräsuolipitkänä.
Luin ekaa kertaa nyt nuita Sinin postauksia, ja päälimmäinen ajatus on vain että MITÄ yhteistä niillä Ainon kans on että jaksavat olla 24h tekemisissä..
Vierailija kirjoitti:
Luin ekaa kertaa nyt nuita Sinin postauksia, ja päälimmäinen ajatus on vain että MITÄ yhteistä niillä Ainon kans on että jaksavat olla 24h tekemisissä..
Jahas, väärään meni :D jatkakaa!
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuatte, että nämä ovat käsikirjoitettuja juttuja?
Olkoonki vaan, näiden tyyppien elämä oikeasti on kuitenki niin täynnä draamaa että huhhuh. Ihan ekana esimerkkinä Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. En mä silti tykkäis mieheni päivittelevän mun kuvia tägillä peräsuolipitkänä.
Voi kauhiaa, miss nirppis siinä oikein.
OSA 3. Huviretki aurinkoon alkaa muuttua todella kuumottavaksi. Tatun naisseikkailut aiheuttavat närää tyttöjen keskuudessa ja riita äityy sen verran rankaksi, että yksi sinkuista saa häädön talosta.
Tällasta luvassa kolmannessa jaksossa :D ja kuvassa näytti olevan ehkä Jenni, Tatu, Jyri ja Silja yhdessä jossain vesipuistossa :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoonki vaan, näiden tyyppien elämä oikeasti on kuitenki niin täynnä draamaa että huhhuh. Ihan ekana esimerkkinä Jenni.
Mistä sen tiedät? Oletko hänen ystävänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tiedät? Oletko hänen ystävänsä?
Mistä helvetistä sinä täällä keskustelet kun et tiedä mistään mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhiaa, miss nirppis siinä oikein.
Heti kun hyväksyt että jollakin ihmisillä on omanarvontunne, eikä läpälläkään alentavat vitsit somessa ole heidän mielestä hauskoja, niin sunki elämä on kepeempää. Mut hei, hyvää päivän jatkoa sinnekin neiti peräsuoli!
Mikä tuossa on niin kauhean alentavaa että saa sulla noin pahasti keuhkoamaan? 😂 Reps. Sääliksi käy sun miestä. Mahdat olla hankala ja vaikea wannabe-femakko muutenkin. Sitä samaa sinne, hiekkavittu, meillä kaikilla on peräsuoli! Ihmeellistä vai mitä?
En toisaalta ihmettele yhtään et Siljal ja Jennil meni välit :D Siljahan aina menny Jennin säätöihin sekaantumaan, viimeisimpänä tää Tatu. En mä ainakaa tollasta kattois mun "ystävältä".
Säälittävä tää isonenäinen matkaopas. Heti ekana iltana piti mennä panemaan ja vielä italiaanoa..... Pitääkin kattoa käykö toffenkin läpi.