Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Kertokaa, että kuulunhan enemmistöön, kun en voisi edes kuvitella alkavani seurustelemaan miehen kanssa, joka on pannut parasta ystävääni? Tai alkaa seurustelemaan miehen kanssa, josta paras ystäväni olisi kiinnostunut ja joka olisi uskoutunut siitä minulle? :D Tosi oudot kuviot..
Mulla ei näy toi paska kakkosjakso vaikka oon kirjautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan satavarma että jenni tai silja käy täällä alapeukuttamassa
Koska joku on eri mieltä kuin sä? :D Heidän blogeilla on paljon lukijoita ja "faneja". Itsekin olen seurannut blogeja parin vuoden ajan ja pidän :) Ainakin Siljasta, Jennistä en enää ainakaan erinäisten paljastusten vuoksi, ja vaikuttaa ohjelmassa pelottavan mustasukkaiselta noinkin lyhyen ihastuksen jälkeen :D
Jenni vaikuttaa bloginsakin perusteella olevan aika epävarma, siis sillä tavalla, että tarvitsee muiden pönkitystä itsetunnolleen ja minäkuva riippuu osittain siitä. Siksi varmaan taannoinen nettikohukin ilmeisesti vaikutti häneen niin järisyttävästi.
Ja tämä ei ole haukkumismielessä kirjoitettu, kunhan analysoin. Asiaan voi vaikuttaa sekin, että menetti isänsä niin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy toi paska kakkosjakso vaikka oon kirjautunut.
Kokeile toisel selaimella. .
Vierailija kirjoitti:
Jyrihän oli selkeästi loukkaantunut Sallalle jostain syystä! Johtuikohan siitä että Jyri on ollut ihastunut Sallaan, mutta Salla vaihtanut tai deitannut Jyrin kaveriakin. Nyt Jyri haluaisi kieltää koko ihastuksen olleen olemassa. Mutta aika heppoiset perusteet exäksi :D Mikä tuon Ninnun ja Matinkaan tausta oikein oli, ovatko koskaan edes olleet yhdessä vai oliko se joku teini-ihastus? Ainoa oikea tähän mennessä saapunut ex on Silja..
Ehkä Jyri tiesi tai oli ainakin vahva epäily, että Siljakin on tulossa ohjelmaan mukaan, jos koiralle hakivat yhdessä hoitajaa. Ja siksi Sallan tulo tuntui olevan hänelle niin stressaavaa ja halusi vähätellä suhdetta. Jyri tiesi, että Silaj tulossa, mutta Salla oli yllätys, joka sekoitti Jyrin pasmat siis. Toisaalta Sallakin saattoi vastaavasti vähän liioitella suhdetta, jos kuitenkin olivat pussanneet vain 2 kertaa.
Tekis mieli sanoa noille kaikille, että aurinkorasvaa nyt jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrihän oli selkeästi loukkaantunut Sallalle jostain syystä! Johtuikohan siitä että Jyri on ollut ihastunut Sallaan, mutta Salla vaihtanut tai deitannut Jyrin kaveriakin. Nyt Jyri haluaisi kieltää koko ihastuksen olleen olemassa. Mutta aika heppoiset perusteet exäksi :D Mikä tuon Ninnun ja Matinkaan tausta oikein oli, ovatko koskaan edes olleet yhdessä vai oliko se joku teini-ihastus? Ainoa oikea tähän mennessä saapunut ex on Silja..
Ehkä Jyri tiesi tai oli ainakin vahva epäily, että Siljakin on tulossa ohjelmaan mukaan, jos koiralle hakivat yhdessä hoitajaa. Ja siksi Sallan tulo tuntui olevan hänelle niin stressaavaa ja halusi vähätellä suhdetta. Jyri tiesi, että Silaj tulossa, mutta Salla oli yllätys, joka sekoitti Jyrin pasmat siis. Toisaalta Sallakin saattoi vastaavasti vähän liioitella suhdetta, jos kuitenkin olivat pussanneet vain 2 kertaa.
Mutta miksi uusi säätö olisi haitannut, kun Silja ja Jyri olivat eronneet jo yli puoli vuotta aiemmin. Itse uskon enemmän siihen että Salla oli loukannut häntä ennen kuin suhde oli edennyt tapailua pidemmälle, sen verran kovasti vakuutteli että tunteita ei hänen puoleltaan ole ollut, ja kuulosti peittelevän katkeralta sanoessaan ohimennen Sallan vaihtaneen hänen parhaaseen ystävään. Törkeää käytöstä Sallalta.. Ja voin uskoa että se ottaisi koville tuollaiselle miehelle. Inhottava temppu kyllä kenelle tahansa.
En ymmärrä missä kohtaa Silja astuu tuohon kolmiodraamaan. Ihmettelen kyllä, miten Jennin hyvänä ystävänä voi hypätä tuohon väliin.
Onko toffe sama toffe kuin paratiisihotellissa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä missä kohtaa Silja astuu tuohon kolmiodraamaan. Ihmettelen kyllä, miten Jennin hyvänä ystävänä voi hypätä tuohon väliin.
Tatu ja jenni olivat max neljäpäivää talossa samaan aikaan jos jenni kerran ensi jaksossa jo lähtee. Mietippä miten vakava "suhde" siinä ajassa voi kehkeytyä. :D
Helpompihan Siljan on sitten tutustua Tatuun, kun Jenni lähtee pois. Tuskin ennen sitä? Toisaalta olisi hauska nähdä Jennin reaktio jos seuraavaksi Tatun veisi treffeille Silja.
Niin, eikö Jyri sano tossa että Salla vaihtoi parhaaseen ystävään? Ehkä sen takia sitä vihastutti niin paljon Sallan tulo..
Ihan kuin joku olisi joskus sanonut että Silja oli talon ainoo "oikee exä" . Kaikki muut vanhoja panoja tai "kavereita" niinkuin Salla :'DD
Vierailija kirjoitti:
Tatu vaikuttaa sympaattiselta ja tasapainoisen nuorekkaalta mieheltä!
Voisin kuvitella, että Tatu on kaikkien homomiesten unelmamies, siis ulkonäkönsä perusteella ja eihän se tietenkään mielenkiintoa vähennä, jos miehellä on vielä iso. Varmaan tuotantokin huomannut Tatun ulkoiset avut, koska juuri häntä käytetään "kansikuvana" sarjassa.
T. Jesse
Vierailija kirjoitti:
Helpompihan Siljan on sitten tutustua Tatuun, kun Jenni lähtee pois. Tuskin ennen sitä? Toisaalta olisi hauska nähdä Jennin reaktio jos seuraavaksi Tatun veisi treffeille Silja.
Totta toki, mutta toisaalta Silja näki kuinka kiinnostunut Jenni Tatusta oli. Itse en frendinä koskisi tuollaisen jälkeen.
Omasta mielestä Silja oli paljon kauniimpi tuossa sarjassa kuin kuvissaan! Kuvissa on paljon muovisemman ja feikimmän näköinen, lisäksi selkeästi kuviin muokkaa nenäänsä pienemmäksi. En ymmärrä miksi, koska tuo nenä ei ole edes mitenkään iso tai ruma?
Luulin että kolmiodraama tulee Jennin, Tatun ja Siljan välille. Onneksi Silja ei tehnyt niin törkeää temppua että olisi samantien vielä Jennin läsnäollessa lämmennyt Tatulle. :D
Mutta draama tuleekin Jennin, Tatun ja oliko se Sofia?:n välille. Jenni on kyllä vähän pimeä noin lyhyen tuntemisen jälkeen mustasukkaisuudessaan..
Eihän miestä voi noin omia kun Tatun fiiliksistä ei selkeästi ota edes selvää! Sänkyyn menivät puheiden perusteella, mutta ei se nykyaikana ole mikään osoitus rakkaudesta. :D
Vaikka ihastus taisi olla melko yksipuolista Jennin puolelta, niin en todellakaan olisi Siljana lämmennyt Tatulle sen jälkeen, kun Jenni vessassa laittautuessa avautui Siljalle ihastumisestaan. Olen käsittänyt että Jenni ja Silja ovat tai olivat parhaat ystävät, eivätkä mitään kinastelevia kavereita. Tosin se Jennin naispuolinen ex taisi käsittääkseni olla myös Siljan entinen..
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö Jyri sano tossa että Salla vaihtoi parhaaseen ystävään? Ehkä sen takia sitä vihastutti niin paljon Sallan tulo..
Jos kyse oli vaihdosta ystävään, mitä helvettiä salla tekee tuolla :'D
Mä veikkaan et Jyri on vaan vähän leikkinyt Sallan kanssa, ja jos ei ollut omaa kämppää (Jyrillähän EI ollut silloin) niin varmaan vaan punkannut Sallan luona. Ja sit vittuuntunu kun tajunnut että toi eukko tulee tonne esittämään sen exää.
musta toi jenni vaikuttaa vähän hullulta, kun 2-4 päivän (kauan tossa on mennyt?) jälkeen on noin mustasukkainen ja takertunut Tatuun. Eihän ne edes tunne! :D hullu muija, käy vielä sofian kimppuun sen takia ??