Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Silja oikeesti hehkuu sellaista tyyneyttä. Aivan ihana. :)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaan mulle, mikä tuossa Siljassa on niin ihmeellistä. Suomessa on paljon tuon näköisiä
Yllätyin miten paljon noi miehet kehui häntä.
Veikkaan et siinä on jotain tiettyä hehkua livenä, varmaankin. Minusta silja on ihana.
Matti on törkee, miten kehtas edes vittuilla Lucalle sen aksentista. Naurettava, aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et siinä on jotain tiettyä hehkua livenä, varmaankin. Minusta silja on ihana.
Mä uskon kanssa että ei varmaan kaikki (ulkonäkö&luonne yms) välity tänne ruudun taakse ja eihän me naiset välttämättä edes täysin ymmärretä millaset jutut sytyttää miehen... ?
Vierailija kirjoitti:
Katsomossa myös 2. jakso! Spoiler: jyrin toinen exä saapuu paikalle (vihdoin)
Ei näkynyt eilen ainakaan kun yritin käynnistää, tuli koko ajan virhe blaa blaa blaa. Ja se oli sen 22.55 jälkeen. Milloin katsoit 2. jakson?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuatte, että nämä ovat käsikirjoitettuja juttuja?
Ai että ohjaaja on käskenyt , että sanoppa tähän kameralle, että sulla on iso mulk*u ? Ohjelma on tietenkin käsikirjotettu, niinku kaikki muutkin realityt, mutta ketään ei käsketä sanomaan mitään. Kyllä ne jutut tulee ihan niiltä ihmisiltä. Ja loppupeleissä sillä ei oo mitään väliä vaikka ohjaaja antais repliikit käteen, että lue nämä ja jutut on tasoa mulku, tissit ja perse, kertoo se kaiken oleellisen kyseisestä tyypistä, että edes suostuu telkkariin omana itsenään niitä puhumaan.
No kaikki draamakuviot on käsikirjoitettuja. Varsinaisen sanavalinnan saa näyttelijä yleensä tehdä itse tukemaan luomaansa julkisuuspersoonaa.
Mikä hiton näyttelijä? :D ihan "omana itsenään" ne siellä on. Oot selvästikin joku tuolta porukasta, mutta ei tuo eroa muista realityistä yhtään mitenkään. Turhaan yrität kaunistella tuota miksikään fiktioksi. Ihmiset menee sinne omana itsenään, ohjaaja ja leikkaaja yrittää saada draamaa, mutta se on kuitenkin fakta, että jokainen on siellä omalla oikealla nimellään ja puhuu suurimmaksi osaksi sitä mitä sylki suuhun tuo.
Ihminenkö ei voi vetää roolia jos esiintyy omana itsenään? Ymmärrätkö, että nämä tarkoituksella luovat tietynlaista persoonallisuutta. Toki siinä on varmasti paljon heille luontaisia ominaisuuksia, mutta he puskevat sen yli ja luovat tarkoituksella tiettyä julkisuuskuvaa itsestään. Luuletko esimerkiksi, että Bile Dani on oikeasti sellainen ihminen, jonka kuvan hän itsestään antaa?
Yllättyisit jos tapaisit näitä ihmisiä silloin, kun he laskevat julkkiskuorensa ja ovat sitä mitä oikeasti ovat.
Heh, joo, Jyri ei yllättäisi ketään ainakaan positiivisesti. On IRL vähintään yhtä kammottava tyyppi.
Olen aiemmin nähnyt Siljan vain kuvissa, edes videopostauksia en ole jaksanut katsoa koska ne ovat bloggaajilla aina niin teennäisiä. Olen usein kuullut kuinka täällä sanotaan että Silja ei ole niin kaunis kuin kuvissa, ja että on livenä tavallisen näköinen. Ja mitä vielä! Jos pelkästä ulkonäöstä puhutaan, niin minusta oli tuossa toisessa jaksossa todella nätti. Oikeastaan paremman näköinen kuin kuvissa. :D
Kauneus on katsojan silmässä, mutta minusta Silja vastaa aika hyvin yleistä kauneusihannetta, joten en ymmärrä miksi täällä ihmetellään hänen ulkonäön hehkutusta. Kaikin puolin upea kroppa (josta kyllä ainakin itse erotin selkeästi myös ne ulkoiset avut :D), hiukset ja kasvot.
Luonteesta en tiedä mitään, sillä en häntä tunne, mutta ainakin tuossa toisessa jaksossa oli mukavan rauhallisen ja tyynen oloinen, jopa aikuismainen. Hiljaista karismaa, sanoisin. :) Saisi kyllä paljon paremman kuin Jyri tai Tatu, mutta voihan se olla että luonne on oikeasti jotain muuta kuin mitä toisesta jaksosta välittyi.
Eilen ei toiminut 2.jakso. Laitoin maikkarille palautetta ja aamulla toimi. Sain jopa vastauksenkin että joku vika ollut siinä.
Jyrihän oli selkeästi loukkaantunut Sallalle jostain syystä! Johtuikohan siitä että Jyri on ollut ihastunut Sallaan, mutta Salla vaihtanut tai deitannut Jyrin kaveriakin. Nyt Jyri haluaisi kieltää koko ihastuksen olleen olemassa. Mutta aika heppoiset perusteet exäksi :D Mikä tuon Ninnun ja Matinkaan tausta oikein oli, ovatko koskaan edes olleet yhdessä vai oliko se joku teini-ihastus? Ainoa oikea tähän mennessä saapunut ex on Silja..
En kyllä haluaisi Siljana olla Tatun kanssa joka käsittääkseni meni ohjelmassa sänkyyn Jennin kanssa. :D
Jenni käy jonkun päälle tuolla
Oon ihan satavarma että jenni tai silja käy täällä alapeukuttamassa
Vierailija kirjoitti:
Jyrihän oli selkeästi loukkaantunut Sallalle jostain syystä! Johtuikohan siitä että Jyri on ollut ihastunut Sallaan, mutta Salla vaihtanut tai deitannut Jyrin kaveriakin. Nyt Jyri haluaisi kieltää koko ihastuksen olleen olemassa. Mutta aika heppoiset perusteet exäksi :D Mikä tuon Ninnun ja Matinkaan tausta oikein oli, ovatko koskaan edes olleet yhdessä vai oliko se joku teini-ihastus? Ainoa oikea tähän mennessä saapunut ex on Silja..
No joo, aika hepposia exiä on, jos pitää oikein muistuttaa, että joo, kyllä silloin minua kerran kännissä pussasit.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua olevanne vajakkeja, kun katsotte tämmöistä ja vielä ruoditte?
Älä nyt, nämähän ovat seuraavia hottiksia.
Mä oon aina tykänyt Siljasta. Tuntuu tosi pahalta aina lukea ilkeitä kommentteja hänestä :/ En todellakaan sano että kiusaajana olo olisi oikein ja muakin on koulukiusattu aikoinaan ja voin hyvin uskoa Siljasta että on nuorempana sellanen ollut.
Eiköhän meistä jokainen tee joskus virheitä ja niistä opitaan ja kasvetaan aikuisiksi. Mun mielestä Silja on tosi paljon kypsempi kuin moni muu hänen ikäinen, 21(?)vuotias.
Ja se joka sanoo ettei toi nainen ole kaunis, valehtelee itelleen. :)
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan satavarma että jenni tai silja käy täällä alapeukuttamassa
Koska joku on eri mieltä kuin sä? :D Heidän blogeilla on paljon lukijoita ja "faneja". Itsekin olen seurannut blogeja parin vuoden ajan ja pidän :) Ainakin Siljasta, Jennistä en enää ainakaan erinäisten paljastusten vuoksi, ja vaikuttaa ohjelmassa pelottavan mustasukkaiselta noinkin lyhyen ihastuksen jälkeen :D
Siljahan on seksikäs.
Samoin kuin Laura.
Muut tytöt söpöjä tai nättejä.
Minullakin tuli Jyristä todella vahva homovaikutelma! Siljan ja Jyrin kohtaaminen vaikutti lämpimältä. Jyri puhui kauniisti Siljasta.
Muistaakseni jennin tai siljan blogissa oli joskus maininta, että heitä oli pyydetty ohjelmaan. Heidän ympärille on ainakin helppo rakennella kuvioita :D