Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kehtaisi mennä sinne istuntoon näyttämään naamaani, koska samalla paljastaisin olevani av-mamma :----D
Kyllä siellä istunnoissa muutakin yleisöä käy, kun av-mammoja. Asianosaisten ystäviä, toimittajia, opiskelijoita ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kehtaisi mennä sinne istuntoon näyttämään naamaani, koska samalla paljastaisin olevani av-mamma :----D
Sinne saa mennä kuka vaan, meillä oli joskus koulussa yhteen kurssiin liittyen pakko mennä seuraamaan random oikeudenkäyntiä.
Väitinkö ettei sinne saa mennä kuka vaan? Lähinnä sitä meinasin, kun täällä niin monet on uhonnu menevänsä ja tällaiset keissit tuskin kiinnostaa jotain Matti Meikäläistä, joka ei Jennistä ole koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istunto ei ole vielä alkannut! Joku viivytys
Syytetty ei varmaan ole saapunut.. :D
Oon kyllä vähän yllättynyt, jos ylipäänsä saapuu paikalle :D
Ode ja amanda näköjään seurustelee fbn mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Ode ja amanda näköjään seurustelee fbn mukaan...
No voi ny jumalauta
No mitä sielä tapahtuu? Onko jo ohi?
Paskat siellä oo ollu kukaa :D
Tietääkö kukaan Oden instagramia? Yritin googlata ja ettiä instasta mutta en löytänyt. Sori jos on jo kysytty!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan Oden instagramia? Yritin googlata ja ettiä instasta mutta en löytänyt. Sori jos on jo kysytty!
Käytä koko nimeä ja sen taas löytää mummokin googlettamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä koko nimeä ja sen taas löytää mummokin googlettamalla
:D
Kaikki aina sanovat sitä kuinka nykynuoria ei ole tunnistaa kuvista ja että muokkaavat liikaa. Itse en yleensä huomaa suurtakaan eroa (tai siis kaikkihan haluaa kuvissa olla parhaimmillaan) mutta nyt täytyy tuon Sofian kuvista sanoa että en tunnistanut! Näyttää ihan eriltä. Mun piti tarkistaa että enhän ole väärässä profiilissa ja löytyykö kenenkään enemmän Sofialta näyttävän profiilia. :D
Niin tuomio annetaan myöhemmin lapsikin sen tietää, mut mitä siel tapahtu, kertokaa nyt ees jotai ku se eräskin lupasi tänne päivittää kun tietää =D
Vierailija kirjoitti:
Niin tuomio annetaan myöhemmin lapsikin sen tietää, mut mitä siel tapahtu, kertokaa nyt ees jotai ku se eräskin lupasi tänne päivittää kun tietää =D
Kyllä se saman tien selviää, onko syyllinen vai syytön. Tuomiolla tarkoitetaan tässä kohdin sitä mahdollista rangaistusta, joskus se ilmoitetaan myöhemmin, jos juttu on mutkikas.
Syytetty ei varmaan ole saapunut.. :D