Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuomio annetaan myöhemmin lapsikin sen tietää, mut mitä siel tapahtu, kertokaa nyt ees jotai ku se eräskin lupasi tänne päivittää kun tietää =D
Kyllä se saman tien selviää, onko syyllinen vai syytön. Tuomiolla tarkoitetaan tässä kohdin sitä mahdollista rangaistusta, joskus se ilmoitetaan myöhemmin, jos juttu on mutkikas.
No kai mä nyt sen tiedän. Hei haloo..oli yleensä mikä tahansa rikos niin se tuomio/rangaistus annetaan myöhemmin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan Oden instagramia? Yritin googlata ja ettiä instasta mutta en löytänyt. Sori jos on jo kysytty!
Käytä koko nimeä ja sen taas löytää mummokin googlettamalla
Ja näin taas huomaa kuinka auttavaista porukkaa av:lla liikkuu :'''D Insta tais olla joku odeyoungfly tms jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan Oden instagramia? Yritin googlata ja ettiä instasta mutta en löytänyt. Sori jos on jo kysytty!
Ja näin taas huomaa kuinka auttavaista porukkaa av:lla liikkuu :'''D Insta tais olla joku odeyoungfly tms jos oikein muistan.
Joo hyvin jännä et vaivautuu vittuilemaan muttei kertomaan vastausta kysymykseen. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuomio annetaan myöhemmin lapsikin sen tietää, mut mitä siel tapahtu, kertokaa nyt ees jotai ku se eräskin lupasi tänne päivittää kun tietää =D
Kyllä se saman tien selviää, onko syyllinen vai syytön. Tuomiolla tarkoitetaan tässä kohdin sitä mahdollista rangaistusta, joskus se ilmoitetaan myöhemmin, jos juttu on mutkikas.
No kai mä nyt sen tiedän. Hei haloo..oli yleensä mikä tahansa rikos niin se tuomio/rangaistus annetaan myöhemmin..
Itse asiassa kyllä usein miten se rangaistus annetaan ihan saman tien oikeudenkäynnin päätteeksi . Tai pitää sitä hetki odottaa käsittelyn jälkeen, mutta samalla istumisella tuomarit/tuomari+lautamiehet sen yleensä päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ihan noinkaan taida olla. Yleensä rangaistus päätetään saman tien ja annetaan siis julki samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää miten avutonta porukka voi olla ku täällä on joka sivulla pari kyselyä jonkun sukunimestä tai instasta.. KAIKKI pääsisivät helpommalla jos nää avuttomat oppis vaikka googlettamaan, myös avuton itse hyötyisi siitä. Se kun on nopeampi tapa saada asioita selville ja samaa taitoa voi käyttää sitten seuraavan kerran kun pitää päästä stalkkaamaan ;)
No tuomio annetaan myöhemmin kun koko samperin käsittelynsiirtyi myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.
Kysykää jenniltä snäpissä hän kertoo
Exiä rannalla -ohjelmasta tuttu Jenni tuomittiin sakkorangaistukseen.
Exiä rannalla -sarjassa mukana ollut Jenni on tuomittu Helsingin käräjäoikeudessa 70 päiväsakkoon. Maksettavaksi naiselle tulee hänen tuloillaan 420 euroa. Päiväsakkojen lisäksi Jenni joutuu maksamaan korvauksia taloudellisesta vahingosta 684,68 euroa korkoineen. Teot ajoittuvat joulukuulle 2015.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi naisen neljästä syytekohdasta, jotka olivat petos, väärennys, petoksen yritys ja identiteettivarkaus.
Jenni ei itse ollut oikeudenkäynnissä, eikä hän ollut toimittanut kirjallista vastinetta. Nainen oli esitutkinnassa tunnustanut teot.
Maikkarin netistä siis tuo uutinen.
No olipa taas hieno rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
No tuomio annetaan myöhemmin kun koko samperin käsittelynsiirtyi myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.
Miks valehtelit?
70 päiväsakkoa ja 420e? Huikeet tulot sitten :D
Oisko jenni ollut täällä väittämässä suirtymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää miten avutonta porukka voi olla ku täällä on joka sivulla pari kyselyä jonkun sukunimestä tai instasta.. KAIKKI pääsisivät helpommalla jos nää avuttomat oppis vaikka googlettamaan, myös avuton itse hyötyisi siitä. Se kun on nopeampi tapa saada asioita selville ja samaa taitoa voi käyttää sitten seuraavan kerran kun pitää päästä stalkkaamaan ;)
Kiitos! Just tätä oon yrittäny saada nuo jatkuvat kyselijät tajuamaan. Vähän omatoimisuutta, niin jo hetken päästä löytää itsestään melkoisia stalkkerin lahjoja, jos oikein innostuu. :D
Taisi se NA pikkuisen liioitella noita juttuja, kun noin pienet korvaukset taloudellisesta vahingosta.
Vierailija kirjoitti:
Exiä rannalla -ohjelmasta tuttu Jenni tuomittiin sakkorangaistukseen.
Exiä rannalla -sarjassa mukana ollut Jenni on tuomittu Helsingin käräjäoikeudessa 70 päiväsakkoon. Maksettavaksi naiselle tulee hänen tuloillaan 420 euroa. Päiväsakkojen lisäksi Jenni joutuu maksamaan korvauksia taloudellisesta vahingosta 684,68 euroa korkoineen. Teot ajoittuvat joulukuulle 2015.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi naisen neljästä syytekohdasta, jotka olivat petos, väärennys, petoksen yritys ja identiteettivarkaus.
Jenni ei itse ollut oikeudenkäynnissä, eikä hän ollut toimittanut kirjallista vastinetta. Nainen oli esitutkinnassa tunnustanut teot.
Kyllä on pienet tulot blogikirjoittajalla
Enpä usko, että kukaan sinne on kehdannut mennä! Onkohan Jenni edes menny :D