Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Moneltakohan Jennin oikeudenkäynti on.
Vierailija kirjoitti:
Moneltakohan Jennin oikeudenkäynti on.
En tiedä, mutta meniköhän sinne joku meistä?
Anteeks mutta mistäs sää tiedät millo se mies on viimeks ollu tinderissä paikalla?:)
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mutta mistäs sää tiedät millo se mies on viimeks ollu tinderissä paikalla?:)
Sori hot or notis näkyy ja jubaillu aktiivistetikki sen kaa kerran jopa nähtiinkin,tinderissä en saanut taivoitettua kyseistä herraa hot or notissa vastauksen sain 10minuutin sisään :D liekö jo silloin "poistanu" tinderin ja profiilii vain kummittelee niinkuin parilla kaverillani ketkä seurustelevat eikä todellq käytä sitä ,mut joo se siitä tnää mennää vikan kerran tuleekoha olee kovinki tönkkö loppu...
Noin 30 min nii alkaa! Muita paikalla?
Näkyykö Jenniä? Vai onko paennut maasta.
Vierailija kirjoitti:
13.30 alkaa
Tseppie:)
No paikallaolijat sielä istunnossa, kertokaa jotain :) millainen tunnelma, näkyykö Jenniä?
Istunnon aikana ei saa käyttää puhelimia
Onko seiska paikalla? Entäs jenni itse?
Ahaa okei! Täälä vaan mielenkiinnolla odotellaan meidän "toimittajien" raporttia :p
Mä en ainakaan kehtaisi mennä sinne istuntoon näyttämään naamaani, koska samalla paljastaisin olevani av-mamma :----D
Istunto ei ole vielä alkannut! Joku viivytys
Ohhoh enpä ois sofiaa tunnistanu kuvien perusteella :D huomaa miten muijat osaa olla edukseen kuvis 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kehtaisi mennä sinne istuntoon näyttämään naamaani, koska samalla paljastaisin olevani av-mamma :----D
Sinne saa mennä kuka vaan, meillä oli joskus koulussa yhteen kurssiin liittyen pakko mennä seuraamaan random oikeudenkäyntiä.
Voi kun jäskättää.... voi olla kostean hikinen tunnelma siellä salissakin...... Odotellaan uutisia, hengessä mukana ollaan....
Ja illalla taas lisää hubaa, kuka pani ja ketä? Onkohan illan jaksossa juonittelijat vauhdissa?