Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2741/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...Ihmiset muuttuu. Minä muutuin vuosien kiusaamisen vuoksi masentuneeksi ja kyyniseksi. Kiitos Jennin. Ihmisen luonto on sellainen että janoaa kostoa ja jos sitä voi mennä aitiopaikalta seuraamaan, miksi ei menisi?

Vierailija
2742/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...Ihmiset muuttuu. Minä muutuin vuosien kiusaamisen vuoksi masentuneeksi ja kyyniseksi. Kiitos Jennin. Ihmisen luonto on sellainen että janoaa kostoa ja jos sitä voi mennä aitiopaikalta seuraamaan, miksi ei menisi?

Saahan sinne mennä tsiikaamaan, kukaan ei estä. Ko. hlötkin saisivat olla rauhassa, jos eivät olisi syyllistyneet muiden kiusaamiseen. Kosto on suloista! Toivottavasti tännekin tulee infoa millaista tuomiota ois mahdollisesti tuloillaan.... On kyllä mielenkiintoinen päivä luvassa meille kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei loppupeleissä auta. Ehkä aluksi, mutta myöhemmin sulle tulee paska fiilis

Vierailija
2744/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin unohtanu kokonaan et Sallalla oli Lucan kans juttua ennen Tatua :D Muutenki nuo alkupään jaksojen tapahtumat oli päässy ihan unholaan, ku kaverin seurana tuli kerrattua jaksoja :)

No ei niillä kyllä mitään "juttua" oo näyttäny ikinä olevan, vaikka Luca aluksi kiinnostuikin Sallasta. Sillon kerran taisivat käydä treffeillä, jotka oli lähinnä pelkkää läpänheittoa ja sen jälkeen talolla ollut korkeintaan halailua yms. mitä nuo muutki harrastaa kännissä bilettäessä. Vai onks multa menny jotain totaalisen ohi?

Vierailija
2745/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin unohtanu kokonaan et Sallalla oli Lucan kans juttua ennen Tatua :D Muutenki nuo alkupään jaksojen tapahtumat oli päässy ihan unholaan, ku kaverin seurana tuli kerrattua jaksoja :)

No ei niillä kyllä mitään "juttua" oo näyttäny ikinä olevan, vaikka Luca aluksi kiinnostuikin Sallasta. Sillon kerran taisivat käydä treffeillä, jotka oli lähinnä pelkkää läpänheittoa ja sen jälkeen talolla ollut korkeintaan halailua yms. mitä nuo muutki harrastaa kännissä bilettäessä. Vai onks multa menny jotain totaalisen ohi?

No kyllä ne yhessä oli menossa sänkyyn, mitä sitte lie tekemään, se yö tyssäsi sitte vissiin siihen ku Luca paahtos vieläki Ninnusta...

Vierailija
2746/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus on kuin myrkkyä, jonka itse juo, mutta  odottaa toisen ihmisen kuolevan siihen.

Vierailija
2747/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo eksät pysyneet kaidalla tiellä,osa rikoksen poluille eksyneet, ikäisiksiin ehtineet paljon, mutta aikaahan näillä on, kun ei koulut eikä työt oo maittaneet. Yks näistä jopa työmailleen nukahellu....

Vierailija
2748/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia aikuisen ihmisen puheessa joka toinen  sana on "niinku" ??? Muutenkin Salla vaikuttaa todella tyhmältä kun kuuntelee sen puhetta.. Enkä edes tarkoita murretta.

Vierailija
2749/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia aikuisen ihmisen puheessa joka toinen  sana on "niinku" ??? Muutenkin Salla vaikuttaa todella tyhmältä kun kuuntelee sen puhetta.. Enkä edes tarkoita murretta.

Ja Tatull on "Silleen ja Tolleen" :D    LOL

Vierailija
2750/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä/te ketkä menette katsomaan Jennin oikeudenkäyntiä niin tulkaa kertomaan tännekin mitä siellä tapahtui! :D

Vierailija
2751/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan haaskalle. Ite en menis siitäkään syystä jos vahingossa joku toimittaja siellä ja joutuis oma naama jonnekin seiskan sivulle...

Vierailija
2752/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika sisällötön elämä on jos on ees aikaa ja kiinnostusta mennä kattoo jennin juttuu :DD ja tääl haukutte kuinka noil o aikaa ku ei käy töis tai koulus :DDDD sairast must mennä "ilkkuu" ja nauttii tollasest huhhu,ihanku jostai salkkareist......

Vierailija
2753/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Jennin mama täällä kovasti arvostelevat niitä joilla on luontaista uteliaisuutta. Ihan normaalia mun mielestä olla kiinnostunut Jennin istunnosta. Itse itsensä julkisuuteen toi ja kukaan muu ei niitä mokia ole tehnyt. Ollaanhan muistakin julkisuuden heniilöistö kiinnostuneita jos jotain vastaavaa tekevät.

Vierailija
2754/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse ollut myös kiusattu, muistan kyllä ikuisesti ne kaksi tyttöä jotka oli siinä päätekijöinä.

Kuitenkin, jos nyt 8vuotta tapahtumien jälkeen kuulisin toisen heistä joutuvan oikeuden eteen jostain rikoksesta niin toteaisin vaan karman vahvan olemassaolon.

Huomaan kyllä itsessäni vieläkin kiusaamisen vaikutuksen muhun ihmisenä, oon aika epävarma ja pelkään aina että uudet ihmiset ei pidä musta tai tekee musta pilaa.

Mutta tuntuu pahalta ajatella jos Jennin ja Siljan koulukiusaus on saanut teidät kiusatut noin kostonhimoisiksi että haluatte mennä paikan päälle ivaamaan. Ne kiusaajathan siinä loppupeleissä voittaa ja koko asetelmahan kääntyy siinä päälaelleen jos te menette sinne paikanpäälle.

Vierailija
2755/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tein tänne joskus ekojen jaksojen aikaan sellasen arvion et kuka panee kenenki kans, mut en yhtää muista mitä siihen kirjotin... Ois hauska nyt kahtoo miten lähelle arvio meni :DD

Vierailija
2756/3151 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muuten oikeasti italialainen toi "Luca"!

Vierailija
2757/3151 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Lukan nimipäivää kaikille sarjan faneille!

Vierailija
2758/3151 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Jennin istunto ole vasta huomenna?

Vierailija
2759/3151 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2760/3151 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muuten oikeasti italialainen toi "Luca"!

No mikäs se sitten on?

Ketju on lukittu.