Ex lähetti uudenvuodentoivotukset
Olen hyvin hämmentynyt. Mietin ensin, vastaanko ollenkaan, sitten vastasin "Samoin."
Emme eronneet mitenkään hyvissä väleissä vaan jokseenkin riitaisasti.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Hölmö, nyt et pääse siitä eroon muuten kuin estämällä. Kuvittelee että sinä haluat hänet takaisin kun vastasit. Ihmettelen kyllä miksi et ole jo estänyt.
Eiköhän aloittaja tunne exänsä sen verran hyvin, että tietää onko vainoaja- tai väkisinroikkujatyyppiä. Jonkinlaisesta kädenojennuksesta ja rauhantarjouksesta toki on selvästi kyse.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö, nyt et pääse siitä eroon muuten kuin estämällä. Kuvittelee että sinä haluat hänet takaisin kun vastasit. Ihmettelen kyllä miksi et ole jo estänyt.
Eivät tilanteet ole aina noin yksioikoisia. Eikä hän ole sen tyyppinen, että häiriköisi tai vainoaisi.
En tiedä, mitä hänen päässään liikkuu.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ja haluaa pillua.
No, en tiedä. En kysynyt.
- ap
Tuon takia vanhat kumppanit estetään sosiaalisesta mediasta ja puhelimesta jos ei ihmisen kanssa jatkossa halua olla tekemisissä.
Hienoa että joku toivottaa sinullekin
Vierailija kirjoitti:
No onko tuo jotenkin iso asia?
Eihän se ole. Hämmästyin vain, kun usean kuukauden tauon jälkeen otti yhteyttä.
- ap
Hyi. Olisin estäny vastaamatta viestiin.
No on laittanut kaikille toivotukset katsomatta sen kummemmin kenelle menee. Aina seuraava osoitekirjasta.
Kännissä lähettelee viestejä yhteistiedoissa oleville.
Ei välttämättä ole mitään henkilökohtaista, kunhan nyt viestittelee kaikille sinä mukaan lukien.
Joo mäki poistin exän puhnron just viimeviikolla ettei tuu taas kännissä laitettua jotain mitä sitten katuu xd
Vierailija kirjoitti:
Minä olen selvinpäin ja haluan pillua.
Kai sitä pillua terve mies haluaa oli sitten kännissä tai ei. On se vaan niin hyvää.
Kuule ..puolet pettäneistä ja heti looraavista naisista on lähettäneet jokun ihme mitäkuuluu hyvä joulut viestin.
Niinkun kolme pointtia. 1 Sä loorasit 2 täysin itse valehtelit ja siihen se loppu 3 En edes muista suo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kysy ihmeessä! Rohkeasti vain laitat viestin että " haluatko pillua?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Mitä jos se vastaa ettei halua?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Mitä jos se vastaa ettei halua?
- ap
Sitten sanot että EN OLIS ANTANUTKAAN!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko tuo jotenkin iso asia?
Eihän se ole. Hämmästyin vain, kun usean kuukauden tauon jälkeen otti yhteyttä.
- ap
Kai sitä kuukaudessa kassit on jo ihan täynnä ja tunnetusti sinulta saa kunhan kysyy.