Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2301/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen hillitön peniksen varjo näkyy tuossa ennakkojakson kohdassa 40:32? Härregyyd. :D

Vierailija
2302/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 50v. näkökulmasta kaikkien pitäisi vaan sekoilla ja pitää hauskaa. Ei tuolla nyt ketään voi varailla.

Vaikka Tatu ollut monen tytön kanssa niin näkeehän sen että Silja on ainut johon on ihastunut.

Vanhana ehtii käkkiä ihan tarpeeksi niin nuorena kannattaa pitää hauskaa.

Jos saisin nuoruuden takaisin niin villiä seksiä ja ei niin vakavaa.

Onhan se Salla kaunis mutta ei mitenkään kolahda eli se jokin puuttuu.

Ei ketään voi pakottaa ihastumaan. Alussa voi olla kemiaa ja kaikkea muuta mutta se vaan sammuu ja sille ei voi mitään.

Täällä toinen viiskybänen, joka ei ääneen myöntäsi ikinä kellekään katsoneensa tätä schaibaa. Mutta tuttavan lapsi on mukana ja se on aika mielenkiintoista :D

Vietin hurjaa nuoruutta 30 vuotta sitten. Paljon seksiä, paljon suhteita, juhlimista ja hauskanpitoa... Onneksi somemaailmaa ei vielä ollut, saati tällaisia ohjelmia. joihin olisin tyhmyyttäni (lue:nuoruutta ja ajattelemattomuutta) voinut hakeakin.

Fyi: viimeiset 20 vuotta minulla on ollut sänkyseurana ainoastaan yksi mies - aviomies. Minulla on pari lasta ja työskentelen vaativissa asiantuntijatehtävissä isossa kansainvälisessä pörssifirmassa. Nuoruuden säädöistä ja lukuisista seksikokemuksista huolimatta siis. Eivät tehneet minusta pahaa tai huonoa ihmistä. Hyvä kun pidin hauskaa sata lasissa silloin kun olin sinkku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen hillitön peniksen varjo näkyy tuossa ennakkojakson kohdassa 40:32? Härregyyd. :D

Se oli auki oleva vyö.

Vierailija
2304/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Toffen vyö

Vierailija
2305/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi. 

Niin no, Silja ja Jenni ollu vuosia parhaat ystävät että tota :D Aika paska akka mun mielestä vaikka Jennin ihastus olikin niin lyhyt. En mä tollasta antais anteeks.

Jennikin on säätänyt Siljan säädön kanssa.

Niin kenenhän kanssa? Mulle tulee mieleen vaan aikasempi tapaus jolloin Silja meni säätämään Jennin exän kanssa. En muista Jennin tehneen samaa Siljalle. Sipu taitaa tykkää kavereidensa jämistä :D

Vierailija
2306/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä Sofia on?

Vierailija
2307/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on käyny painamassa Jyriä muistaakseni.

Vierailija
2308/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas moni rantaexä mahtaa seurustella nykyää?

Vierailija
2309/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Luca, Silja, Tatu, Ode, Amanda ja Salla seurustelee. Sofia avoliitossa. Toffe tapailee. Täytyy laittaa kohta lisää jos muistan loputkin :D

Vierailija
2310/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Luca, Silja, Tatu, Ode, Amanda ja Salla seurustelee. Sofia avoliitossa. Toffe tapailee. Täytyy laittaa kohta lisää jos muistan loputkin :D

Tarkistin loput, heidän suhdetilanteesta ei tietoa itselläni.

Vierailija
2311/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen et eikö näitä osallistujia yhtään nolota se et tää ohjelma on kaikkien esim niiden vanhempien ja sukulaistenkin nähtävillä :D Ite en kehtais ikinä osallistua.

Jos niiden sukulaiset onkin samanlaista wt-porukkaa ja kannustaa pikku mussukoitaan ihan täpöllä :D

Vierailija
2312/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen et eikö näitä osallistujia yhtään nolota se et tää ohjelma on kaikkien esim niiden vanhempien ja sukulaistenkin nähtävillä :D Ite en kehtais ikinä osallistua.

Ois kyllä suuri häpeä, vai onkohan näiden osallistujien vanhemmille ja sukulaisille suuri kunnia? Jälkimmäinen kuullostaa paremmalta, koska ei tuonne kukaan terve järkinen ois osallistunutkaan, ei vaikka ilmaiseksi ois päässy rantalomalle....

Vierailija
2313/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta monta keskusteluviestiä on sensuroitu? Miksi ja mitkä niistä?

Vierailija
2314/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu: Tavallaan ihan hauska kaveri siinä määrin, että osaa ottaa elämästä ilon irti. Tosin ilon voisi ottaa irti muillakin tavoin kun toisten tunteilla leikkimisellä, aina kun kuitenkin on se vaara, että toinen ihastuu tosissaan... Tatu vaikuttaa vähän semmoselta päältä kovalta mutta sisältä pehmoselta mieheltä :D Uskon, että Tatussa on toinen puoli, joka ei vaan oikein pääse tuossa sarjassa oikeuksiinsa ja ehkä hän vain kokee tarvetta esittää kovempaa jätkää telkkarissa kun mitä oikeesti on. Ja osittain sen ymmärtääkin kun olosuhteet on mitkä on.

Jyri: Hänestä todella saa vähän semmoiset bi-vibat ja alkuun Jyri oli mun mielestä suht ärsyttävä. Mutta nyt näissä viimeisimmissä jaksoissa on ollut tosi jees. Mua naurattaa jotenkin ihan älyttömästi jotkut Jyrin jutut, sen huumorintaju kohtaa mun omani kanssa aika hyvin :D Niinkun täällä on jo aikasemminkin puhuttu niin Jyri vois olla hyvä kaveri ja hauskaa seuraa :) Oli jotenkin söpöä huomata tossa kutosjaksossa, kuinka Jyri selvästi vähän ihastu Amandaan, kun ei kukaan muu nainen oo tuolla talolla sitä oikeen vielä sytyttänyt Ne olis jotenkin kivan näkönen pari!

Toffe: No joo, kaikki tietää mikä sana Toffee kuvaa ensimmäisenä kun sitä katsoo, ei liene mulla tarvetta mainita sitä tässä! :D Vaikuttaa siltä, että on oikeesti hyväsydäminen ihminen. Tuossa kutosjaksossa kun Laura sanoi Toffelle siitä, että ne vois ottaa vähän etäisyyttä niin vaikutti vähän siltä, että Toffelle se oli oikeesti aika kova paikka. Sen takia se varmaan meni Ninnun kanssa "nukkumaan" (tai mitä nyt sitten tekivätkään), koska sitä suoraan sanottuna v*tutti että juttu Lauran kanssa meni tohon suuntaan koska uskon et Toffe oikeesti on Lauraan tosi ihastunut. Typerästi tehty, mutta joskus ihmiset näyttää sen välittämisensä hyvinkin oudoilla tavoilla...

Luca: :D Jotenkin hauska kun saa ihme raivareita ja jää aina kakkoseksi! Lucaa on vaikee ottaa tosissaan, mut se on tosi elämäniloisen ja rennon oloinen sillon kun sillä on hyvä päivä! :D

Ode: Alkuun vaikutti tosi ärsyttältä, mutta kun se sen show vähitellen loppui, niin oikeen mukavan olonen mieshän sieltä paljastui pinnan alta. Puhuu toisinaan asioista tosi järkevästi ja suoraan. Reilun oloinen tyyppi. Ajattelee Amandasta tosi kauniisti, kun sanoi, että Amandan fiilisten mukaan mennään ja jos joku muu mies haluaa Amandan niin ei ole sitten mustasukkainen (näki sitäpaitsi naamasta että puhui totta!). Rento tyyppi.

Gusti: Ällö! :/

Vierailija
2315/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura: Aluks Laura oli mun mielestä tosi ihana ja kaunis. Vaikutti alkuun myös tosi mukavalta. Mut jotenkin nää viimesimmät jaksot katottuani oon Laurasta vähän eri mieltä. Se vaikuttaa nyt jotenkin oudolta, ehkä vähän ylimieliseltä eikä hymyile niin paljon kun ennen, se teki Laurasta tosi kauniin. Laura vaikuttaa vähän yksinkertaiselta, siitä ei tunnu oikein saavan mitenkään "kiinni". Uskon kyllä, että Laura on sen ystäville tosi lojaali, sehän sanoi kutosjaksossa siitäkin että ei ikinä koskisi sen kavereitten miehiin. Tota asiaahan voi pitää itsestäänselvyytenä, mut nykypäivänä ei oikein kyllä siltä vaikuta kun ympärilleen katselee :D

Ninnu: Jotenkin myötähäpeä tätä ihmistä kohtaan :D Ikää kuitenkin on jo sen verran, että luulis jo käyttäytyvän hieman aikuismaisemmin, mutta tällaisia tapauksiahan riittää! Tekee itsestään lähinnä säälittävän tolla, että antaa kaikille. Semmoinen ihminen, että kenenkään miehen ei varmaan ikinä onnistuis saada Ninnun kanssa aikaan toimivaa ja luotettavaa, normaalia parisuhdetta. Mut tiensä on Ninnukin valinnut...Tosi kaunis kuitenkin, ei oo semmonen maitotölkki!

Silja: Vaikuttaa päällepäin mukavalta ja järkevältäkin, mutta tosiaan vaikuttaa vähän sellaiselta, että häneen ei välttämättä vois tosissaan luottaa. Saattaa sanoa sinisin silmin toiselle toista asiaa ja heti perään toiselle toista. Tollainen käytös voi johtua vaikka epävarmuudesta, mitä ei ehkä kaikki Siljaa katsovat heti ehkä uskoisi. On ymmärrettävästi kokenut kuitenkin aika paljon. Läheisten ihmisten kanssa varmasti tosi hauska, rento ja normaalin oloinen :) Mutta pitäiskö niiden läheisimpienkin olla vähän varuillaan...

Salla: Saisi niin paljon parempaa kun vaikka Tatu. Onneksi meni metsään se niiden juttu. Sallakin toisaalta vähäsen epävarman oloinen, mutta ei tuo sitä negatiivisesti esille. Sallan epävarmuus on lähinnä söpön näköstä, vaikuttaa tosi nuorelta (en tiedä minkä ikäinen on sitten). Tosi kauniit silmät!

Sofia: Nyt sanon suoraan, tässä ihminen jota mä en sietäis jos samaan paikkaan sattuisin :D Se on semmoinen inttäjä-pätijä-vinkuja. Olemuskin on jo semmoinen että en jaksaisi kauaa katsella: toisaalta tosi väritön ja yksinkertainen mut samalla joku siinä ärsyttää ja lujaa :D Sofian kanssa olis vaikee kuvitella että sais jonkun henkevän ja järkevän keskustelun aikaseks. Jollain lailla se kuitenkin käy mua myös vähän sääliks.

Amanda: Onhan tuo Amanda tuollainen joka miehen unelmanainen :) Kaunis naama ja aivan älyttömän upea kroppa! Luonnonkaunis. Vaikuttaa myös tuon ekan jakson perusteella jossa hän oli siltä, että hän on tosi oma itsensä eikä esitä mitään. Sopivalla tavalla myös nöyrän oloinen, ei tuo liikaa itseään esille ja sekin tekee hänestä tosi viehättävän kun on jotenkin samalla upea ja huomiota herättävä muttei silti ylpeä. Jos olisi mies niin kyllä mä ton Amandan ottasin! :D Selvästikin ihastunut vielä Odeen ja oon kanssa kyllä sitä mieltä että Ode on tyhmä jätkä kun tuollaisen on päästänyt menemään, sais varmasti paremmankin miehen kuin Ode!

Matti ja Taru: Ei sanottavaa, kun ei niitä kauheasti ole näkynyt noissa jaksoissa. Varmaan liian fiksuja ettei niistä saa mitään matskua! :D

Vierailija
2316/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaks ihan superpitkää viestiä äsken tähän ja nekin hukkuivat heti. Niissä ei edes ollut mitään pahaa. Miksei tänne saa mitään kirjoittaa?

Vierailija
2317/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukka Ninnu tykkää tummista ( Matti, Luca , Ode ) mutta ei noteeraa vaaleita ( Jyri, Tatu )

Tästä voimme päätellä Gustin kohtalon !

Kiitos Ninnu kun tarjoat viihdettä koko rahan edestä !

Vierailija
2318/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että lähes kaikissa realitysarjoissa osallistujille on alun alkaenkin annettu ns. roolit joita heitä rohkaistaan noudattamaan. Jotkut noudattaa tiukemmin, jotkut löyhemmin. Sofia esim. on se joka ärsyttää katsojia, Ninnu taas jakis, Tatu pippeliheiluttelija, Silja viileä viettelijätär... Näätte kuvion, ja leikkauksella toki vielä korostetaan näitä rooleja. Hyviä nää analyysit osallistujista, kertoo että roolit on uponneet mutta ei kannata tehdä kovin vakavia johtopäätöksiä henkilöiden oikeasta luonteesta ohjelman perusteella! Silja alleviivaa blogissaankin aika selkeästi että ohjelma on viihdettä, siitä voi päätellä rivien välistä että reality on oikeesti vaan sanahelinää...

Vierailija
2319/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi. 

Niin no, Silja ja Jenni ollu vuosia parhaat ystävät että tota :D Aika paska akka mun mielestä vaikka Jennin ihastus olikin niin lyhyt. En mä tollasta antais anteeks.

Jennikin on säätänyt Siljan säädön kanssa.

Niin kenenhän kanssa? Mulle tulee mieleen vaan aikasempi tapaus jolloin Silja meni säätämään Jennin exän kanssa. En muista Jennin tehneen samaa Siljalle. Sipu taitaa tykkää kavereidensa jämistä :D

Tahon. Muistaakseni hän oli ennen Jennin kanssa seurustelua Siljan säätö, ja Jennillä ja Siljalla oli blogien mukaan jotain riitaakin tästä ellen ihan väärin muista.

Vierailija
2320/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kaks ihan superpitkää viestiä äsken tähän ja nekin hukkuivat heti. Niissä ei edes ollut mitään pahaa. Miksei tänne saa mitään kirjoittaa?

Ne ei vaa jostai syystä tuu heti näkyviin, nyt näkyy kaks pitkää viestiä :D

Ketju on lukittu.