Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2321/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Gustin mongerruksesta ja molotuksesta saa mitään selvää kun ei osaa suomea ja puhuu niin nopeasti. Samoin Luca. Kun yrittää selittää jotain niin pointtia vaikea löytää kun ei osaa jäsentää sanomaansa..

Vierailija
2322/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen et eikö näitä osallistujia yhtään nolota se et tää ohjelma on kaikkien esim niiden vanhempien ja sukulaistenkin nähtävillä :D Ite en kehtais ikinä osallistua.

Jos niiden sukulaiset onkin samanlaista wt-porukkaa ja kannustaa pikku mussukoitaan ihan täpöllä :D

Muiden sukulaisten elämäntyylistä mulla ei oo tietoa, mutta Sallan täti ainakin on opettaja. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta Gustin mongerruksesta ja molotuksesta saa mitään selvää kun ei osaa suomea ja puhuu niin nopeasti. Samoin Luca. Kun yrittää selittää jotain niin pointtia vaikea löytää kun ei osaa jäsentää sanomaansa..

Järkyttävä tapaus. Miehenä tekee pahaa katsoa kun Siljassa olisi potentiaalia mutta esim. miesvalinnat kertovat aika karua kieltä :(

Vierailija
2324/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamenttinen saa olla, mutta ei hiljainen kuten suomalaiset? Käänteistä taas..

Vierailija
2325/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silja ei jaksanut enää saada jenniä pois kamasta, koska oli jo monta vuotta sitä sille toitottanut, mutta jenni ei kuunnellut. En itsekkään tiedä kauan jaksaisin olla sellaisen ihmisen elämässä, vaikka olisinkin hyvä ystävä aina ollut. Liikaa on aika liikaa"

Jenni näyttikin ihan nistiltä harittavine silmineen ja karmeine hampaineen.

Vierailija
2326/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi. 

Niin no, Silja ja Jenni ollu vuosia parhaat ystävät että tota :D Aika paska akka mun mielestä vaikka Jennin ihastus olikin niin lyhyt. En mä tollasta antais anteeks.

Jennikin on säätänyt Siljan säädön kanssa.

Niin kenenhän kanssa? Mulle tulee mieleen vaan aikasempi tapaus jolloin Silja meni säätämään Jennin exän kanssa. En muista Jennin tehneen samaa Siljalle. Sipu taitaa tykkää kavereidensa jämistä :D

Tahon. Muistaakseni hän oli ennen Jennin kanssa seurustelua Siljan säätö, ja Jennillä ja Siljalla oli blogien mukaan jotain riitaakin tästä ellen ihan väärin muista.

Paskanmarjat, sehän oli Jude.

Vierailija
2327/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväanalyysini asukkaista:

Kusipäitä ja horoja.

Vierailija
2328/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja ei kyllä oo yrittäny kauheesti saada Jenniä kuntoon. :)

Vierailija
2329/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toffe: No joo, kaikki tietää mikä sana Toffee kuvaa ensimmäisenä kun sitä katsoo, ei liene mulla tarvetta mainita sitä tässä! :D "

Mikä sana Toffee sit pitäis kuvaa mikä tule ekana mielee? :D

Vierailija
2330/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatu: Tavallaan ihan hauska kaveri siinä määrin, että osaa ottaa elämästä ilon irti. Tosin ilon voisi ottaa irti muillakin tavoin kun toisten tunteilla leikkimisellä, aina kun kuitenkin on se vaara, että toinen ihastuu tosissaan... Tatu vaikuttaa vähän semmoselta päältä kovalta mutta sisältä pehmoselta mieheltä :D Uskon, että Tatussa on toinen puoli, joka ei vaan oikein pääse tuossa sarjassa oikeuksiinsa ja ehkä hän vain kokee tarvetta esittää kovempaa jätkää telkkarissa kun mitä oikeesti on. Ja osittain sen ymmärtääkin kun olosuhteet on mitkä on.

Jyri: Hänestä todella saa vähän semmoiset bi-vibat ja alkuun Jyri oli mun mielestä suht ärsyttävä. Mutta nyt näissä viimeisimmissä jaksoissa on ollut tosi jees. Mua naurattaa jotenkin ihan älyttömästi jotkut Jyrin jutut, sen huumorintaju kohtaa mun omani kanssa aika hyvin :D Niinkun täällä on jo aikasemminkin puhuttu niin Jyri vois olla hyvä kaveri ja hauskaa seuraa :) Oli jotenkin söpöä huomata tossa kutosjaksossa, kuinka Jyri selvästi vähän ihastu Amandaan, kun ei kukaan muu nainen oo tuolla talolla sitä oikeen vielä sytyttänyt Ne olis jotenkin kivan näkönen pari!

Toffe: No joo, kaikki tietää mikä sana Toffee kuvaa ensimmäisenä kun sitä katsoo, ei liene mulla tarvetta mainita sitä tässä! :D Vaikuttaa siltä, että on oikeesti hyväsydäminen ihminen. Tuossa kutosjaksossa kun Laura sanoi Toffelle siitä, että ne vois ottaa vähän etäisyyttä niin vaikutti vähän siltä, että Toffelle se oli oikeesti aika kova paikka. Sen takia se varmaan meni Ninnun kanssa "nukkumaan" (tai mitä nyt sitten tekivätkään), koska sitä suoraan sanottuna v*tutti että juttu Lauran kanssa meni tohon suuntaan koska uskon et Toffe oikeesti on Lauraan tosi ihastunut. Typerästi tehty, mutta joskus ihmiset näyttää sen välittämisensä hyvinkin oudoilla tavoilla...

Luca: :D Jotenkin hauska kun saa ihme raivareita ja jää aina kakkoseksi! Lucaa on vaikee ottaa tosissaan, mut se on tosi elämäniloisen ja rennon oloinen sillon kun sillä on hyvä päivä! :D

Ode: Alkuun vaikutti tosi ärsyttältä, mutta kun se sen show vähitellen loppui, niin oikeen mukavan olonen mieshän sieltä paljastui pinnan alta. Puhuu toisinaan asioista tosi järkevästi ja suoraan. Reilun oloinen tyyppi. Ajattelee Amandasta tosi kauniisti, kun sanoi, että Amandan fiilisten mukaan mennään ja jos joku muu mies haluaa Amandan niin ei ole sitten mustasukkainen (näki sitäpaitsi naamasta että puhui totta!). Rento tyyppi.

Gusti: Ällö! :/

Musta vähä tuntuu et Toffe on alusta asti yrittäny pitää rennon viileän suhtautumisen koko hommaan, ettei ota mitään liian vakavasti. Mut kuten jo aikasemminki on sanottu, tuollasessa ympäristössä on hankala pitää erillään tällane peli ja oikea elämä. Sit vähä yllättyny itekki miten "vakavaksi" tuo juttu Lauran kans meni. Sen verran vakavan ja mietteliään näkönen oli. Ja siks haluaa vähä löysätä ja ottaa rennommin. Mut jos menivät Ninnun kans oikeesti panemaan, nii on jo melko typerää.

Tuota Lauran pointtia en ihan ymmärtäny, et miks hän haluais ottaa etäisyyttä jos just hetki sitte sanoi vielä olevansa vähän rakastunut.Luulis että siinä vaiheessa toinen osapuoli haluaa etäisyyttä, mutta nuista puheista ymmärsin et se olis Laura joka haluaa etäisyyttä.

Mut mitäpä tuota spekuloimaan ku ei yhtää tiiä mikä on ihmisten oikeita tunteita ja sanoja ja mikä käsikirjoitusta.

Vierailija
2331/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatu: Tavallaan ihan hauska kaveri siinä määrin, että osaa ottaa elämästä ilon irti. Tosin ilon voisi ottaa irti muillakin tavoin kun toisten tunteilla leikkimisellä, aina kun kuitenkin on se vaara, että toinen ihastuu tosissaan... Tatu vaikuttaa vähän semmoselta päältä kovalta mutta sisältä pehmoselta mieheltä :D Uskon, että Tatussa on toinen puoli, joka ei vaan oikein pääse tuossa sarjassa oikeuksiinsa ja ehkä hän vain kokee tarvetta esittää kovempaa jätkää telkkarissa kun mitä oikeesti on. Ja osittain sen ymmärtääkin kun olosuhteet on mitkä on.

Jyri: Hänestä todella saa vähän semmoiset bi-vibat ja alkuun Jyri oli mun mielestä suht ärsyttävä. Mutta nyt näissä viimeisimmissä jaksoissa on ollut tosi jees. Mua naurattaa jotenkin ihan älyttömästi jotkut Jyrin jutut, sen huumorintaju kohtaa mun omani kanssa aika hyvin :D Niinkun täällä on jo aikasemminkin puhuttu niin Jyri vois olla hyvä kaveri ja hauskaa seuraa :) Oli jotenkin söpöä huomata tossa kutosjaksossa, kuinka Jyri selvästi vähän ihastu Amandaan, kun ei kukaan muu nainen oo tuolla talolla sitä oikeen vielä sytyttänyt Ne olis jotenkin kivan näkönen pari!

Toffe: No joo, kaikki tietää mikä sana Toffee kuvaa ensimmäisenä kun sitä katsoo, ei liene mulla tarvetta mainita sitä tässä! :D Vaikuttaa siltä, että on oikeesti hyväsydäminen ihminen. Tuossa kutosjaksossa kun Laura sanoi Toffelle siitä, että ne vois ottaa vähän etäisyyttä niin vaikutti vähän siltä, että Toffelle se oli oikeesti aika kova paikka. Sen takia se varmaan meni Ninnun kanssa "nukkumaan" (tai mitä nyt sitten tekivätkään), koska sitä suoraan sanottuna v*tutti että juttu Lauran kanssa meni tohon suuntaan koska uskon et Toffe oikeesti on Lauraan tosi ihastunut. Typerästi tehty, mutta joskus ihmiset näyttää sen välittämisensä hyvinkin oudoilla tavoilla...

Luca: :D Jotenkin hauska kun saa ihme raivareita ja jää aina kakkoseksi! Lucaa on vaikee ottaa tosissaan, mut se on tosi elämäniloisen ja rennon oloinen sillon kun sillä on hyvä päivä! :D

Ode: Alkuun vaikutti tosi ärsyttältä, mutta kun se sen show vähitellen loppui, niin oikeen mukavan olonen mieshän sieltä paljastui pinnan alta. Puhuu toisinaan asioista tosi järkevästi ja suoraan. Reilun oloinen tyyppi. Ajattelee Amandasta tosi kauniisti, kun sanoi, että Amandan fiilisten mukaan mennään ja jos joku muu mies haluaa Amandan niin ei ole sitten mustasukkainen (näki sitäpaitsi naamasta että puhui totta!). Rento tyyppi.

Musta vähä tuntuu et Toffe on alusta asti yrittäny pitää rennon viileän suhtautumisen koko hommaan, ettei ota mitään liian vakavasti. Mut kuten jo aikasemminki on sanottu, tuollasessa ympäristössä on hankala pitää erillään tällane peli ja oikea elämä. Sit vähä yllättyny itekki miten "vakavaksi" tuo juttu Lauran kans meni. Sen verran vakavan ja mietteliään näkönen oli. Ja siks haluaa vähä löysätä ja ottaa rennommin. Mut jos menivät Ninnun kans oikeesti panemaan, nii on jo melko typerää.

Tuota Lauran pointtia en ihan ymmärtäny, et miks hän haluais ottaa etäisyyttä jos just hetki sitte sanoi vielä olevansa vähän rakastunut.Luulis että siinä vaiheessa toinen osapuoli haluaa etäisyyttä, mutta nuista puheista ymmärsin et se olis Laura joka haluaa etäisyyttä.

Mut mitäpä tuota spekuloimaan ku ei yhtää tiiä mikä on ihmisten oikeita tunteita ja sanoja ja mikä käsikirjoitusta.

Tosin Laura saattoi huomata, että sanan rakastuminen käyttäminen oli Toffelle (tai jopa Lauralle itelleen)  vähän liikaa ja ajatteli, että etäisyyttä ottamalla saa tilanteen rauhoittumaan. Mutta eniten oudoksuttaa tää Ninnu-kuvio. Ei kai kukaan (edes Toffekaan) ole ns. suljetussa tilassa niin hullu, että lähtee heti "panemaan" toista, jos saa pakit ja tää toinen osapuoli voi paukahtaa paikalle milloin vain (niin kuin Laura tulikin huoneeseen)..

Vierailija
2332/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyyyys kirjoitti:

"Silja ei jaksanut enää saada jenniä pois kamasta, koska oli jo monta vuotta sitä sille toitottanut, mutta jenni ei kuunnellut. En itsekkään tiedä kauan jaksaisin olla sellaisen ihmisen elämässä, vaikka olisinkin hyvä ystävä aina ollut. Liikaa on aika liikaa"

Eipä se Siljakaan mikään puhdas pulmunen noissa bilepiireissä ollu. Voin sanoa että aika kovaa on menny Summer Soundeilla ja muualla :D

Vierailija
2333/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi. 

Niin no, Silja ja Jenni ollu vuosia parhaat ystävät että tota :D Aika paska akka mun mielestä vaikka Jennin ihastus olikin niin lyhyt. En mä tollasta antais anteeks.

Niin kenenhän kanssa? Mulle tulee mieleen vaan aikasempi tapaus jolloin Silja meni säätämään Jennin exän kanssa. En muista Jennin tehneen samaa Siljalle. Sipu taitaa tykkää kavereidensa jämistä :D

Tahon. Muistaakseni hän oli ennen Jennin kanssa seurustelua Siljan säätö, ja Jennillä ja Siljalla oli blogien mukaan jotain riitaakin tästä ellen ihan väärin muista.

No muistat kyllä väärin, hyvä muistella tollasta paskaa tänne :DD Ei oo Silja ollu Tahon kanssa mut Juden kanssa oli kyllä sen jälkeen ku Jenni ja Jude eros.

Vierailija
2334/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu s ja j käyny paneskelees samoja tyyppejä.

Vierailija
2335/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muistat kyllä väärin, hyvä muistella tollasta paskaa tänne :DD Ei oo Silja ollu Tahon kanssa mut Juden kanssa oli kyllä sen jälkeen ku Jenni ja Jude eros.

Hyi, eikös noissa huumepiireissä ole hiv ja hepatiittiriskit? Eipä ole järkeä, eikä äly näillä loista.... pitää testata toidten jämät. Hyi olkoon, jotakin rajaa ja moraalia elämään rantaeksykäiset!!!!

Vierailija
2336/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyyyys kirjoitti:

Eipä se Siljakaan mikään puhdas pulmunen noissa bilepiireissä ollu. Voin sanoa että aika kovaa on menny Summer Soundeilla ja muualla :D[/quote

Jennillä on kasvon piirteet ja hampaat muuttuneet käytön myötä. Ja ihan jo pelkkä tupakkakin pilaa ihon, vanhentaa ja vie ennenaikaiseen hautaan. Tupakointi ei ole enää in!

Vierailija
2337/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatu: Tavallaan ihan hauska kaveri siinä määrin, että osaa ottaa elämästä ilon irti. Tosin ilon voisi ottaa irti muillakin tavoin kun toisten tunteilla leikkimisellä, aina kun kuitenkin on se vaara, että toinen ihastuu tosissaan... Tatu vaikuttaa vähän semmoselta päältä kovalta mutta sisältä pehmoselta mieheltä :D Uskon, että Tatussa on toinen puoli, joka ei vaan oikein pääse tuossa sarjassa oikeuksiinsa ja ehkä hän vain kokee tarvetta esittää kovempaa jätkää telkkarissa kun mitä oikeesti on. Ja osittain sen ymmärtääkin kun olosuhteet on mitkä on

Tosin Laura saattoi huomata, että sanan rakastuminen käyttäminen oli Toffelle (tai jopa Lauralle itelleen)  vähän liikaa ja ajatteli, että etäisyyttä ottamalla saa tilanteen rauhoittumaan. Mutta eniten oudoksuttaa tää Ninnu-kuvio. Ei kai kukaan (edes Toffekaan) ole ns. suljetussa tilassa niin hullu, että lähtee heti "panemaan" toista, jos saa pakit ja tää toinen osapuoli voi paukahtaa paikalle milloin vain (niin kuin Laura tulikin huoneeseen)..

Nojoo, mut tuo "pano" oli kyllä nii feikki ku olla ja saattaa. En yhtää kyllä sitte tiiä mitä siellä on tapahtunu, mut se kameran peittäminen, pussailuäänet yms. Ja se Lauran tuleminen huoneeseen oli niin tekemällä tehty kuvio, näkee ihan selvästi ku kuva vaihtuu ja äänet ei ole kuvan kans todellakaan samalla tasolla.

Vierailija
2338/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja Siljan miesmaut ei kyllä mene ihan yksiin :DD

Vierailija
2339/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, kun Laura tuli Toffen huoneeseen niin tekstityksen mukaan keskustelu käytiin Ninnun ja Lauran välillä, mutta samalla vain Toffe näkyi sängyllä. Katsoin uudestaan ton kohdan, kun alkoi häiritseen, että mitä siinä oikein tapahtui. Heti tämän jälkeen Ode kommentoi seuraavana päivänä Toffesta tyyliin, että pitää panna, jos panettaa...

Vierailija
2340/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomannu et silja kuvaa sen snäpit sillä "kaunistusfiltterillä" joka kaventaa kasvot ja nenän, isontaa silmät ja silottaa ihon ja sit laittaa sen snäpin mustavalkoiseks ettei tajuais et sitä filtteriä on käytetty :-D

Ketju on lukittu.