Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Silja on niin herttainen! Sääliksi käy kun häntä haukutaan
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle sulla on koko ajan kommentoida Sofiaa?
Olen kommentoinut Sofiaa kerran (samassa viestissä missä kommentoin Oden otsaa) Mutta kävikö sulla mielessä että täällä kommentoidaan sofiaa koska hän ärsyttää monia? Rasittava kiljuva pissis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kommentoinut Sofiaa kerran (samassa viestissä missä kommentoin Oden otsaa) Mutta kävikö sulla mielessä että täällä kommentoidaan sofiaa koska hän ärsyttää monia? Rasittava kiljuva pissis
Samaa mieltä, itse kommentoin kerran tota sen ärsyttävää ääntä
Sofialla oli jaksossa melkoiset heruutukset päällä, joihin ohjauskin tajusi tarttua. Persereikä vaan vilkkui kun keikisteli bikineissä uimapatjalla perse pystyssä. Aika rohkeaa.
Siljalla instassa uudessa videoklipissä hästäginä #vauvafi. Moi silja, oot ihana :D
Ei tainnu osalliset tietää et minkälaiseen pyöritykseen pääsevät sarjan myötä. Lähinnä nyt meinaan kaikkia tuotannon ja leikkaajien oikkuja, ei oo helppo yrittää "puhdistaa" mainetta siitä minkälaisen kuvan tv-ohjelma antaa. Mut siinähän on omaa tyhmyyttään, ku tuollaseen suostuu mukaan!
Siljaa ja Tatua on niin ihana katsoo. :D
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.
Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.
Millanen ystävä tekee noin ku silja?
Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.
Et "hyvä" kaveri tää silja.
Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Toffe näytti tosi hyvältä lasit päässä!
Nii ja näyttää kyllä muutenki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, itse kommentoin kerran tota sen ärsyttävää ääntä
Ja mää heitin yhden Snooki-kommentin Sofiasta kun eilisessä jaksossa oli samanlaista kännisekoilua
Voisko toi Sofia olla näyttelijä? Kuka suostuis muuten esiintymään tollasena takertujana ja kaikkien kakkosvaihtoehtona? Ei vaan täsmää...
Tatu ei kyllä missään vaiheessa vaikuttanut olevan erityisen kiinnostunut Jennistä, kunhan kävi panemassa. Ja mun mielestä naurettavaa että jengi haukkuu täällä Siljaa tuosta, ihan eri asia jos ois ollu pidempikin säätö, mutta Jenni oli tuolla 10 PÄIVÄÄ, joista ehkä puolet ajasta sääti Tatun kanssa. Minkäs sitä paitsi Silja ja Tatu sille voi että sattuivat ihastumaan ja rakastumaan toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko toi Sofia olla näyttelijä? Kuka suostuis muuten esiintymään tollasena takertujana ja kaikkien kakkosvaihtoehtona? Ei vaan täsmää...
Ei ole. Tollasia tyhjäpäitä on kyllä mielin määrin
Ennakkojakso katottu ja oli kyllä jotenki vähä tyhjä jakso vaikka tapahtuki muka hulluna kaikkea. Ei edenny oikestaan mihinkään. Siljan ja Tatun kuvio jatkaa samaa rataa. Toffe oli mahdollisesti Ninnun kans sängyssä, mut seki jäi kyllä epäselväksi että oliko edes..
Kuka Toffen kanssa oli sängyssä ja tapahtuiko muuta kuin pussailua ! Sofia muuten todella tuo mieleen Snookin :D Jyri on tavallaan ihan hauska 😂
Vierailija kirjoitti:
Tatu ei kyllä missään vaiheessa vaikuttanut olevan erityisen kiinnostunut Jennistä, kunhan kävi panemassa. Ja mun mielestä naurettavaa että jengi haukkuu täällä Siljaa tuosta, ihan eri asia jos ois ollu pidempikin säätö, mutta Jenni oli tuolla 10 PÄIVÄÄ, joista ehkä puolet ajasta sääti Tatun kanssa. Minkäs sitä paitsi Silja ja Tatu sille voi että sattuivat ihastumaan ja rakastumaan toisiinsa.
Älä nyt jaksa Silja! :D
Onko Amanda ollut jossain ohjelmassa aiemmin? Näyttää tutulta.
Siis toi Tatu pani tuolla kaikkia naisia ja Silja seukkaa sen kaa. Ei hyvät hyssykät. Ja vielä niin kauheen näkönen ja olonen mies, etten koskis pitkällä tikullakaan
Vierailija kirjoitti:
Tais Salla olla salaa katkera kun Silja ei ollutkaan loppupeleissä Tatulle pelkkä pano vaan ovatkin nykyään pieni perhe
Sallan näköinen nainen saa kyllä parempaa kuin Tatu. En ymmärrä mitä kukaan näkee tossa Tatussa, niin oksettavan näköinen ja tyhmän oloinen. Siljakin nätti ja tuollainen mies. Makuja on monia.
Millä perusteella täällä sama ihminen Sofiasta muka kirjoittelee