Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2281/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti naurattaa tämä koko formaatti, tyylii parin päivän tapahtumat sisällytetään 40min josta lähes puolet on toistoa ja kenen exä saapui seuraavaksi -höpötystä. Eli kahden päivän tapahtumat niputetaa puoleen tuntiin nii siinä ei todellakaa ota mitän selvää tapahtumien kulusta. Ja toisekseen leikkelemällä jaa liimaamalla saadan vaikka minkälaisia tilanteita aikaan. Ainoa mikä on todella tapahtunut, on se mikä näkyy suoraan kameroissa. Ja vielä seki voi olla käsikirjoitettuaaä. Mut viihdettähän tämä on ja osallistujien oma vika jos tv:ssä "näytetään" jotain mitä ei ole edes tapahtunut.

Vierailija
2282/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava ex, ilmeisesti joku fitnessleidi, ärsyttää talon muita naisia. Exällä tuntuu olevan vain yksi tavoite.

Mikähän tämä kuvio vois olla? Tulisko nyt viimein Toffen exä ja mikä sitte on sen tavote?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda on ehdottomasti tän ex on the beach suomen parhaimman näköinen misu!!! siis niin luonnonkaunis huh !!! Vaikka hammasrivistö ei ookkaan yhtä täydellinen kun Siljalla. kaikki muu tos mimmissä on tosi jees. Oikeestaan ihan sama noilla hampailla. Todella kaunis. Ihana kroppa. Hymyilee paljon ja siis ilman meikkiäkin valtavan kaunis. Ihanat silmät. Girlcrushhhh?!????? Jää silja kakkoseks,joka on niin normaalin klassisen kaunis pintaliitäjä selkäänpuukottava. Ja Laura jää myös kakkoseks littanalla perseellään ja helvetin oudolla nenällään (näyttää jotenki muuskamuikkuselta) ja olemattomalla persoonallaan.

Vierailija
2284/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ode on niiiiiin IHANA. siis mistä tollasen ilopilleri öijän saa jolla on noin töydellinen hymy ?????

Vierailija
2285/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatu ei kyllä missään vaiheessa vaikuttanut olevan erityisen kiinnostunut Jennistä, kunhan kävi panemassa. Ja mun mielestä naurettavaa että jengi haukkuu täällä Siljaa tuosta, ihan eri asia jos ois ollu pidempikin säätö, mutta Jenni oli tuolla 10 PÄIVÄÄ, joista ehkä puolet ajasta sääti Tatun kanssa. Minkäs sitä paitsi Silja ja Tatu sille voi että sattuivat ihastumaan ja rakastumaan toisiinsa.

Älä nyt jaksa Silja! :D

En todellakaan ole Silja. :D en vaan käsitä miksi Silja muka teki paskasti Jennille.. Ja Salalle Silja ei ole mitään velkaa, eihän ne edes olleet kavereita ennen ohjelmaa.

Vierailija
2286/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mistä noita "extraklippejä" näkee ? ;o joku puhu odesta joka haastattelee siljaa 😂

Vierailija
2287/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän kaunis tää amanda ja on kyl todella kiltin ja rennon olonen. meni odella vähä pasmat sekaisin kun näki taas amandan. söpö pari.

Vierailija
2288/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla ongelmaa katsomon toiminnassa? Mulla väittää etten ole sisäänkirjautunut vaikka oikeasti olen..

Vierailija
2289/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi. 

Niin no, Silja ja Jenni ollu vuosia parhaat ystävät että tota :D Aika paska akka mun mielestä vaikka Jennin ihastus olikin niin lyhyt. En mä tollasta antais anteeks.

Vierailija
2290/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mistä noita "extraklippejä" näkee ? ;o joku puhu odesta joka haastattelee siljaa 😂

Mtvn sivuilta extroista. Tai videoista ja sieltä nettiextrat tms.

Vierailija
2291/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa Toffen "panossa" ei nyt todellakaan täsmää...

Vierailija
2292/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/exia-rannalla/videot

Turbaani päässä Jykä tietysti :D

Te jotka ootte kattonu ennakkojaksom niin huomasitteko että siljalla oli samalla tavalla turbaani ja kylpytakki?

Voin vain kuvitella kun oli vielä pariskunta että kuinka ne yhdessä piti kotona turbaaneja päässä ja kasvinaamiot kasvoilla... :D

Vierailija
2293/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatulla ei oo kyllä huulia ollenkaan. Miltäköhän tuntuu suudella tollaista

Vierailija
2294/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi. 

Niin no, Silja ja Jenni ollu vuosia parhaat ystävät että tota :D Aika paska akka mun mielestä vaikka Jennin ihastus olikin niin lyhyt. En mä tollasta antais anteeks.

Jennikin on säätänyt Siljan säädön kanssa.

Vierailija
2295/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen et eikö näitä osallistujia yhtään nolota se et tää ohjelma on kaikkien esim niiden vanhempien ja sukulaistenkin nähtävillä :D Ite en kehtais ikinä osallistua.

Vierailija
2296/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnullehan vois tehä tollasen haastattelun ja kysellä vaikka et, kellä on suurin muna? Kuka oli paras sängyssä? Panisitko uudestaan? Kuka suutelee parhaiten? Yms.

Tietäs sitte muutkin ehdokkaat tulevaisuudessa että ketä nuista miehistä kannattas panna, ja vaikka antaa vähä vinkkejä että mistä kyseiset pojat tykkää.

Vierailija
2297/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä ketkä haukkuu ja pahoittaa mielensä kun Silja tai Ninnu tai joku muu ottaa ilon irti talon miehistä? Ensinnäkin suurin osa noista tytöistä ei kai tunne entuudestaan -> eivät ole frendejä eli "mä en ikinä tekis kaverille tolleen" ei päde, ja lisäksi, oisko kuitenkin myös miehellä jotain sananvaltaa tässä asiassa? Jos esim. Tatu ei nyt haluu sitä Jenniä/ Sallaa vaan Siljan niin pitäiskö sen kuitenkin ottaa jompikumpi edellämainituista koska ne "varas" sen ensin?

Vierailija
2298/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö Silja Tatusta vai Tatu Siljasta? Onko Salla mustasukkainen? Haluaako Amanda Oden vai Lukan? Paniko Toffe Ninnua, vai ketä pani vai paniko ketään? Onko Laura rakastunut? Onko Toffella iso vehje? Onko Ninnu munahaukka? Onko Jyri bi? Kenen kakkosvaihtoehto Sofia EI halua olla? Missä Matti ja Taru?

Mutta tärkein kysymys on kuitenkin Kenen exä saapuu seuraavaksi?

Vierailija
2299/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 50v. näkökulmasta kaikkien pitäisi vaan sekoilla ja pitää hauskaa. Ei tuolla nyt ketään voi varailla.

Vaikka Tatu ollut monen tytön kanssa niin näkeehän sen että Silja on ainut johon on ihastunut.

Vanhana ehtii käkkiä ihan tarpeeksi niin nuorena kannattaa pitää hauskaa.

Jos saisin nuoruuden takaisin niin villiä seksiä ja ei niin vakavaa.

Onhan se Salla kaunis mutta ei mitenkään kolahda eli se jokin puuttuu.

Ei ketään voi pakottaa ihastumaan. Alussa voi olla kemiaa ja kaikkea muuta mutta se vaan sammuu ja sille ei voi mitään.

Vierailija
2300/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteliko Tatu ja Salla tulevan jakson ennakkoklipissä jakson lopussa vai oonko mä ihan sekaisin? :D

Ketju on lukittu.