Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2341/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä, kun Laura tuli Toffen huoneeseen niin tekstityksen mukaan keskustelu käytiin Ninnun ja Lauran välillä, mutta samalla vain Toffe näkyi sängyllä. Katsoin uudestaan ton kohdan, kun alkoi häiritseen, että mitä siinä oikein tapahtui. Heti tämän jälkeen Ode kommentoi seuraavana päivänä Toffesta tyyliin, että pitää panna, jos panettaa...

Feikki mikä feikki. Tuoki Oden kommentti on voitu ottaa mistä tahansa. Mutta mehän emme voi mitenkään tietää mikä on totta ja mikä ei...

Vierailija
2342/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ja Siljan miesmaut ei kyllä mene ihan yksiin :DD

Silja haluu vanhempaa.... vähän yli kakskymppinen on hänelle liian nuori, vaikka on häntä itseään vanhempi. Kavereittensa eksät ovat kuumaa tavaraa....

Tuskinpa tuollainen naismaku miellyttää kaikkia miehiä, vielä löytyy monta Siljalta testaamatonta:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tatu on kyllä ihan kamala. Kauheet kukkakaalikorvat ja näyttää ihan juopolta. Kaiken lisäks vaikuttaa todella yksinkertaselta.

Vierailija
2344/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silja haluu vanhempaa.... vähän yli kakskymppinen on hänelle liian nuori, vaikka on häntä itseään vanhempi. Kavereittensa eksät ovat kuumaa tavaraa....

Tuskinpa tuollainen naismaku miellyttää kaikkia miehiä, vielä löytyy monta Siljalta testaamatonta:D

Nii ja Toffen kans treffeillä Silja sanoo et on Toffe komea mut ei ehkä ihan hänen tyylinen. Tatu on se ykkösvaihtoehto.

Ei siinä, meillä kaikilla on omat makunsa :)

Vierailija
2345/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi. 

Niin no, Silja ja Jenni ollu vuosia parhaat ystävät että tota :D Aika paska akka mun mielestä vaikka Jennin ihastus olikin niin lyhyt. En mä tollasta antais anteeks.

Jennikin on säätänyt Siljan säädön kanssa.

Niin kenenhän kanssa? Mulle tulee mieleen vaan aikasempi tapaus jolloin Silja meni säätämään Jennin exän kanssa. En muista Jennin tehneen samaa Siljalle. Sipu taitaa tykkää kavereidensa jämistä :D

Tahon. Muistaakseni hän oli ennen Jennin kanssa seurustelua Siljan säätö, ja Jennillä ja Siljalla oli blogien mukaan jotain riitaakin tästä ellen ihan väärin muista.

No muistat kyllä väärin, hyvä muistella tollasta paskaa tänne :DD Ei oo Silja ollu Tahon kanssa mut Juden kanssa oli kyllä sen jälkeen ku Jenni ja Jude eros.

Silja ja Jude ei todellakaan säätäneet, olivat kavereita.

Vierailija
2346/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä... Mut sit kuitenkin Siljan vanhemmat miehet on aivan älyttömän lapsellisia ja jääneet jonnekin 17-vuotiaan teinin tasolle (juttujen ja käytöksen perusteella). Tää on mun mielestä tosi omituista, ottaen huomioon sen kuinka hän vahvasti painottaa ettei halua nuorta/samanikäistä seurustelukumppanikseen. Mitä sillä kronologisella iällä on väliä, jos psyykkisesti mies on edelleen todella naiivi ja käytöksen perusteella menisi alaikäisestä?? 

Vierailija
2347/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Itse ainakin saattaisin alkaa säätämään kaverin miehen kanssa jos tämä kaveri ei olisi parhaimpia kavereita vaan sellanen tuttu, jonka olen valmis menettämään. Ja samalla tämän äijän pitäis olla tosi spesiaali. Eli jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan miehen olisin valmis luopumaan "kaverista". Hyvälle ystävälle en näin tekisi. 

Niin no, Silja ja Jenni ollu vuosia parhaat ystävät että tota :D Aika paska akka mun mielestä vaikka Jennin ihastus olikin niin lyhyt. En mä tollasta antais anteeks.

Jennikin on säätänyt Siljan säädön kanssa.

Niin kenenhän kanssa? Mulle tulee mieleen vaan aikasempi tapaus jolloin Silja meni säätämään Jennin exän kanssa. En muista Jennin tehneen samaa Siljalle. Sipu taitaa tykkää kavereidensa jämistä :D

Tahon. Muistaakseni hän oli ennen Jennin kanssa seurustelua Siljan säätö, ja Jennillä ja Siljalla oli blogien mukaan jotain riitaakin tästä ellen ihan väärin muista.

No muistat kyllä väärin, hyvä muistella tollasta paskaa tänne :DD Ei oo Silja ollu Tahon kanssa mut Juden kanssa oli kyllä sen jälkeen ku Jenni ja Jude eros.

Sä myös jauhat paskaa. Silja ei ole ollut Juden kanssa. :D Se on seurustellu vaan Jyrin ja jonku lesbon kanssa sen konfirmaatioaikoihin.

Vierailija
2348/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Ninnu olevansa vain "pallo jota potkittiin välissä", kun kuuli Amandan saapuneen?

Vierailija
2349/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta mitä se kenenkään peppua kutittaa millanen miesmaku Siljalla on? :D pääasia että hän on löytänyt miehen josta tykkää, eipähän ole kilpailemassa samoista ukoista palstan kaunotarten ja missien (heh) kanssa

Vierailija
2350/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Tatu on kyllä ihan kamala. Kauheet kukkakaalikorvat ja näyttää ihan juopolta. Kaiken lisäks vaikuttaa todella yksinkertaselta.

Tatu on Vesku Shown ilmetty pizzamies "Silleen ja tolleen..."

Vierailija
2351/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 viestiä on hävinny tuhkatuuleen..... siis poistettu. Miksi?

Vierailija
2352/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta mitä se kenenkään peppua kutittaa millanen miesmaku Siljalla on? :D pääasia että hän on löytänyt miehen josta tykkää, eipähän ole kilpailemassa samoista ukoista palstan kaunotarten ja missien (heh) kanssa

Tämä! Ihan turha kauhistella, vaikka munkaan mielestä Tatu ei ole kedon kaunein kukkanen. Allekirjoitan Siljan kanssa kuitenkin sen, että Toffe on ihan komea muttei mun tyylinen. Vaikka 90% täällä häntä hehkuttaa. En vaan lämpeäis. :D Mutta kaikilla on oma makunsa ja hyvä niin!

Itsekin oon tapaillut nuorempana ihmisiä, joiden ulkonäkö (saati luonne) ei paljoa tutuissa tainnut herättää ihastusta, ja nykyään itseäkin puistattaa! :D Mutta sillon kai joku sytytti..

Vierailija
2353/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto pyysi Lauraa ja Toffea ottamaan etäisyyttä. Alkoivat muuttua liian tylsiksi.

Vierailija
2354/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja tykkää alfauroksista ja vaikka Toffe on saatu näyttämään hyvältä ja kaikki naiset häntä läähättävät niin todellisuudessa Toffe ei ole kummonen seuramies, hiljainen ja ujo...

Vierailija
2355/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munahaukka Ninnu tykkää tummista ( Matti, Luca , Ode ) mutta ei noteeraa vaaleita ( Jyri, Tatu )

Tästä voimme päätellä Gustin kohtalon !

Kiitos Ninnu kun tarjoat viihdettä koko rahan edestä !

Päivän parhaat naurut tästä. Kiitos anonyymi :D

Vierailija
2356/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin Toffe peitti kameran lakillaan sängyssä makasi kyllä Laura eikä Ninnu? Ja seuraavassa pätkässä kun Laura tulee "keskeyttämään" Toffe on selvästi yksin sängyssä ja lakki maagisesti kadonnut kameran päältä. Eihän Ninnua näkynyt missään vaiheessa, ainoastaan laitettiin äänet, jotka oltaisiin voitu saada miltä tahansa illalta/olla täysin käsikirjoitettuja. Ihme touhua...

Vierailija
2357/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten selkeästi huomaa et nää rantaeksät kirjottelee täällä :D

Vierailija
2358/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin Toffe peitti kameran lakillaan sängyssä makasi kyllä Laura eikä Ninnu? Ja seuraavassa pätkässä kun Laura tulee "keskeyttämään" Toffe on selvästi yksin sängyssä ja lakki maagisesti kadonnut kameran päältä. Eihän Ninnua näkynyt missään vaiheessa, ainoastaan laitettiin äänet, jotka oltaisiin voitu saada miltä tahansa illalta/olla täysin käsikirjoitettuja. Ihme touhua...

Joo tämä on täällä kans huomattu jo useampaan otteeseen. Käsikirjoitettu koko juttu ku Toffen ja Lauran kuvio kävi liian tylsäksi tollaseen ohjelmaan.

Oiskippa muuten aika kamala jos kaikilla olis just samanlainen miesmaku! Ois vaan pari miestä josta kaikki tykkää, muut jää ilman.

Vierailija
2359/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatulla ei oo kyllä huulia ollenkaan. Miltäköhän tuntuu suudella tollaista

Höpö, höpö, Tatulla on kyllä ihan normaalit huulet.

Tässä sulle huuleton Matti Huutonen, että voit verrata. http://www.hs.fi/webkuva/taysi/700/1440295237456?ts=372

Vierailija
2360/3151 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura: Aluks Laura oli mun mielestä tosi ihana ja kaunis. Vaikutti alkuun myös tosi mukavalta. Mut jotenkin nää viimesimmät jaksot katottuani oon Laurasta vähän eri mieltä. Se vaikuttaa nyt jotenkin oudolta, ehkä vähän ylimieliseltä eikä hymyile niin paljon kun ennen, se teki Laurasta tosi kauniin. Laura vaikuttaa vähän yksinkertaiselta, siitä ei tunnu oikein saavan mitenkään "kiinni". Uskon kyllä, että Laura on sen ystäville tosi lojaali, sehän sanoi kutosjaksossa siitäkin että ei ikinä koskisi sen kavereitten miehiin. Tota asiaahan voi pitää itsestäänselvyytenä, mut nykypäivänä ei oikein kyllä siltä vaikuta kun ympärilleen katselee :D

Ninnu: Jotenkin myötähäpeä tätä ihmistä kohtaan :D Ikää kuitenkin on jo sen verran, että luulis jo käyttäytyvän hieman aikuismaisemmin, mutta tällaisia tapauksiahan riittää! Tekee itsestään lähinnä säälittävän tolla, että antaa kaikille. Semmoinen ihminen, että kenenkään miehen ei varmaan ikinä onnistuis saada Ninnun kanssa aikaan toimivaa ja luotettavaa, normaalia parisuhdetta. Mut tiensä on Ninnukin valinnut...Tosi kaunis kuitenkin, ei oo semmonen maitotölkki!

Silja: Vaikuttaa päällepäin mukavalta ja järkevältäkin, mutta tosiaan vaikuttaa vähän sellaiselta, että häneen ei välttämättä vois tosissaan luottaa. Saattaa sanoa sinisin silmin toiselle toista asiaa ja heti perään toiselle toista. Tollainen käytös voi johtua vaikka epävarmuudesta, mitä ei ehkä kaikki Siljaa katsovat heti ehkä uskoisi. On ymmärrettävästi kokenut kuitenkin aika paljon. Läheisten ihmisten kanssa varmasti tosi hauska, rento ja normaalin oloinen :) Mutta pitäiskö niiden läheisimpienkin olla vähän varuillaan...

Salla: Saisi niin paljon parempaa kun vaikka Tatu. Onneksi meni metsään se niiden juttu. Sallakin toisaalta vähäsen epävarman oloinen, mutta ei tuo sitä negatiivisesti esille. Sallan epävarmuus on lähinnä söpön näköstä, vaikuttaa tosi nuorelta (en tiedä minkä ikäinen on sitten). Tosi kauniit silmät!

Sofia: Nyt sanon suoraan, tässä ihminen jota mä en sietäis jos samaan paikkaan sattuisin :D Se on semmoinen inttäjä-pätijä-vinkuja. Olemuskin on jo semmoinen että en jaksaisi kauaa katsella: toisaalta tosi väritön ja yksinkertainen mut samalla joku siinä ärsyttää ja lujaa :D Sofian kanssa olis vaikee kuvitella että sais jonkun henkevän ja järkevän keskustelun aikaseks. Jollain lailla se kuitenkin käy mua myös vähän sääliks.

Amanda: Onhan tuo Amanda tuollainen joka miehen unelmanainen :) Kaunis naama ja aivan älyttömän upea kroppa! Luonnonkaunis. Vaikuttaa myös tuon ekan jakson perusteella jossa hän oli siltä, että hän on tosi oma itsensä eikä esitä mitään. Sopivalla tavalla myös nöyrän oloinen, ei tuo liikaa itseään esille ja sekin tekee hänestä tosi viehättävän kun on jotenkin samalla upea ja huomiota herättävä muttei silti ylpeä. Jos olisi mies niin kyllä mä ton Amandan ottasin! :D Selvästikin ihastunut vielä Odeen ja oon kanssa kyllä sitä mieltä että Ode on tyhmä jätkä kun tuollaisen on päästänyt menemään, sais varmasti paremmankin miehen kuin Ode!

Matti ja Taru: Ei sanottavaa, kun ei niitä kauheasti ole näkynyt noissa jaksoissa. Varmaan liian fiksuja ettei niistä saa mitään matskua! :D

Miksi Tatun käytös (=kaikkien kanssa paneskelu) on sun mielestä vaan sellasta hassunhauskaa esittämistä ja roolia, jonka takana on oikeasti herkkä mies, mutta Ninnun kohdalla sama käytös tarkoittaa itsensä totaalista nolaamista ja on säälittävää? Molemmat on suunnilleen saman ikäisiä ja itseasiassa Tatu on tainnut olla neljän naisen kanssa sängyssä tuolla talossa ja Ninnu "vain" kahden miehen.

En pidä kummankaan käytöstä ihailtavana, mutta ei Ninnu mielestäni pahempi ole kuin Tatu vain sen takia, että on nainen...

Ketju on lukittu.