Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2241/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Tatulla paha akne selässä ja niskassa. Käyttääkö hormoneja tms?

Eikös Tatu harrastanu panojen lisäksi, kilpaurheilua.... Niissä piireissä voi olla käytössä anabolisetsteroidit:D

Vierailija
2242/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siljan uusin ig kuva #vauvafi

Taitaa oikeesti mennä nää jutut tunteisiin :D

Ja itselläsikö ei menisi ja olisi kivaa jos tulisit netissä suuren anonyymilauman lynkkaamaksi? Huvittavaa kuinka täällä moralisoidaan Siljan olleen kiusaaja (mitä epäilen) ja parhaillaan moni ei täällä mitään muuta tee itsekään. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin mikä tatun korvaa vaivaa

Vierailija
2244/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pari jaksoa nii on tämäki kura saatu päätökseen

Toivottavasti saahaan lisäjaksoja siitä, mitä heille nyt vuoden päästä kuuluu? Tuliko eksistä pareja, perheenlisäystä ja kuka pani ketä ja missä? Me "Ulla Taalasmaat" vartoomme juoruja. Toivottavasti Seiska on hereillä...

Vierailija
2245/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun Ninnu osaa nauttia naiseuden iloista. :)

Toisin sanoen itsensä jakamisesta. Yök mikä halpa nainen

Vierailija
2246/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin mikä tatun korvaa vaivaa[/quote

Onkoha käyny tohtorin pakeilla? Vanhassa lasten laulussakin sanotaan, että..... häntä pannaan toiseen korvaan:D

Vierailija
2247/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kellään muulla Sofiasta mieleen Jersey Shoren Snooki?:D samanlailla lyhyt ja eilisessä jaksossa (ennakko) pyöri se lierihattu päässään kännissä:)

Vierailija
2248/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin ihana, hauska ja kaunis nainen! Toivottavasti saa paljon lisää seksiä ja nautintoa.

Vierailija
2249/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin mikä tatun korvaa vaivaa[/quote

Onkoha käyny tohtorin pakeilla? Vanhassa lasten laulussakin sanotaan, että..... häntä pannaan toiseen korvaan:D

Vapaaottelu ja paini yms. yleensä jättää jälkensä korviin/nenään..

Vierailija
2250/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin ihana, hauska ja kaunis nainen! Toivottavasti saa paljon lisää seksiä ja nautintoa.

No tuolla menolla saa kondylooman kun panee uutta miestä joka kerta

Vierailija
2251/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tätä keskustelua seuranneena on kyllä jotkut haukkumiset munkin mielestä turhia, mutta eiköhän jokainen joka tollaseen ohjelmaan lähtee tiedä että paskaa varmasti sataa niskaan. Jos olisin Silja en kyllä näyttäis että seuraan tämmösiä keskusteluja

Vierailija
2252/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siljan uusin ig kuva #vauvafi

Taitaa oikeesti mennä nää jutut tunteisiin :D

Ja itselläsikö ei menisi ja olisi kivaa jos tulisit netissä suuren anonyymilauman lynkkaamaksi? Huvittavaa kuinka täällä moralisoidaan Siljan olleen kiusaaja (mitä epäilen) ja parhaillaan moni ei täällä mitään muuta tee itsekään. :D

"mitä epäilen" Mielestäni turhaa epäillä jos et asioista tiedä. Moni ihminen pystyy vahvistamaan nää koulukiusaaja puheet. Toivottavasti tyttö on kasvanut niistä ajoista, ohjelmassa ainakin ihan ok.

Vierailija
2253/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katoin ton 6-jakson ja kyllähän mä nyt voin myöntää pari seikkaa.

Kyllähän se vituttaa kun en itse ole kaunis ja ns. suosittu miesten keskuudessa kuten nämä nais exät rannalla. Mä en ole hyvännäköinen 'kuuma mimmi', eikä mulla ikinä ole ollut mitään mielenkiintoisia suhdekoukeroita kuten näillä kaikilla rantaexillä enemmän tai vähemmän tuppaa olemaan.

Sitten Siljaan.. En usko että täällä oikeasti on ketään, joka ei voisi kanssani allekirjoittaa väitettä että onhan hän ulkoisesti erittäin hyvännäköinen nuori nainen. Kuinkaha moni voisi käsi sydämellä sanoa, ettei ottaisi vastaan Siljan ulkoisia avuja? :D

Mitä tulee tytön sisältöön onkin sitten asia erikseen. Moni kakku päältä kaunis jne.

Esim. Siljahan ei ollut Toffesta kinnostunut, mutta Toffe olisi mielellään tutustunut Siljaan paremmin. Epäilemättä Silja olisi voinut saada Toffen jos vain olisi oikeasti halunnut. Huono maku on tytöllä.

Niin kliseistä kuin tämä onkin, niin kehottaisin kaikkia muistamaan tässä elämässä ne asiat jotka oikeasti merkitsevät. Koulutus on hyvin tärkeää, samoin oikeudenmukaisuus, perhe ja hyvät ystävät jne.

Niin kivaa kuin olisikin omata vaikkapa Siljan, Lauran tai Amandan ulkonäkö, niin kyllä mä rehellisesti sanoen uskon, että ei heitä(tai ylipäätään ketään) kannata ulkonäön vuoksi kadehtia. Mikä on vaikkapa Siljan tilanne 20-vuoden päästä? Onko vihdoin onnistunut saamaan itselleen 2-asteen koulutuksen, onko hyvät ja tasapainoiset perhesuhteet? oikeasti onnellinen?

Olen itsekin vielä nuori, ja kyllähän se tuntuu helvetin epäoikeudenmukaiselta kun jotkut saavat syntymälahjaksi kauneuden, ja sitten on sellaisia kuin vaikkapa, no, minä.

Joka tapauksessa, hyvää syksyä kaikille av:laisille, pidetään pää pystyssä ! :D

Vierailija
2254/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyi Oden otsa ! Ja ärsyttävä hymy.. näyttää vajaalta. Sofia on ruma ja ärsyttävä..

Vierailija
2255/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks uusin jakso ei näy mtvkatsomossa??! Miksi se on lukittu?? Aina ennen näkynyt heti samaan aikaan kun tv lähtetyskin!

Vierailija
2256/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoo jonka mielestä Sofialla on hirveen kuulonen ääni... :D "jos mä juon viiinaaaa" hitto miten ärsyttävältä voikaan kuulostaa

Vierailija
2257/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle sulla on koko ajan kommentoida Sofiaa?

Vierailija
2258/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuolla menolla saa kondylooman kun panee uutta miestä joka kerta

Tupakkaa tuolla menolla polttavilla ennenaikainen vanhuus häämöttää....

Vierailija
2259/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraavassa jakson alussa toffe tai ninnu ei itse kommentoi tai puhu tuosta panosta mitään, nii sillon en usko et mitään on tapahtunu

Vierailija
2260/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois tehny mieli pelastaa Amanda ko joutu treffeille Lucan kans. Ja miksi Luca hehkutti Amandan nuorta ikää, tuli vähän irstas-setä -fiilikset.

Sallan pususta Tatulle tuli aivan järkyttävä myötähäpeä, oli niiiiin kiusallista ko huomas ettei Tatua kiinnostanu.

Ketju on lukittu.