Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko asia exäni nykyiselle tyttöystävälle?

Vierailija
29.08.2016 |

Elikkäs olemme eronneet ja lapset on meillä vuoroviikoin. Ei makseta elatusmaksuja vaan on menot jaettu vähän sinnepäin tasan ja juoksevia kuluja sovitaan aina mitä kulloinkin tulee eteen. Ollaan aktiivisesti yhteydessä lasten asioista. Jos toisella on ollut jostain riitaa tai sanomista lapsen/lasten kanssa niin siitä infotaan tarvittaessa toista. Muutenkin ylipäätään lasten asioista puhutaan ja sovitaan yhdessä. Välillä ihan viestein ja välillä puhelimitse.

Exäni nykyinen tyttöystävä no lapseton ihminen. Kylläkin ihan aikuinen, yli 30vuotias. ELi ei mikään parikymppinen tyhjäpää.

Minulla on koko ajan ollut täysin avoin suhtautuminen tähän exäni uuteen. Minulla ei ole mitään vastaan heidän seurusteluaan ja olen tyytyväinen siihen, että lapset on ottaneet tämän ihmisen hyvin vastaan.

Nyt kuitenkin kuulin, että tämä nainen on hämmästellyt sitä miten paljon me olemme yhteydessä EDELLEEN ja pitää sitä ilmeisesti tarpeettomana. No meillä on EDELLEEN ne lapset yhteisesti huolettavana ja koska molemmat elää arkea niiden lasten kanssa niin meidän mielestä se yhteydenpito on ensiarvoisen tärkeää kaikkian kannalta ja on toiminut todella hyvin. Kaverit, koulut ja harrastusporukat ovat kiitelleet meitä esimerkillisesti asioiden hoitamisesta.

Eli kuuluuko se exäni tyttöystävälle minkä verran me pidämme yhteyttä? Onko hän vain epävarma vai onko se vain tietämättömyyttä,kun ei kerran itsellä ole lapsia?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin pidetään yhteyttä lähes päivittäin lasten asioissa, erosta jo 7 vuotta. En tajua mikä siinä olisi ongelma tai väärää, kyse on vaan siitä, että huolehditaan lapsista. Vai pitääkö nyt ruveta miettimään, että yksi kysymys olisi lapsen harrastusvälineeseen liittyen, mutta koska laitoin viestiä eilen niin nyt pitää odottaa muutama päivä tai ehkä jopa viikko ettei exän kumppanille tule paha mieli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi