Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi synnytyksen jälkeen, ei kuukautisia

Vierailija
29.08.2016 |

onko kenellekkään näin käynyt? Kuinka tiheästi imetit jne?
Meillä olisi siis ihan toiveissa toinen lapsi, esikoinen pian vuoden ja imetän vielä aika tiheästi. Kuukautiseni eivät ole vielä palanneet, kovasti toivoisimme toista lasta.
Minulle lääkäri sanoi että luultavammin imetys pitää kuukautiset loitolla, en kuitenkaan haluaisi imetystä sen takia lopettaa. On meille todella tärkeä juttu!

Onkohan siis minkäänlaisia mahdollisuuksia että meillä tärppäisi imetyksestä huolimatta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yöimetys, se pitää menkat poissa. Ensimmäinen ovulaatiohan tulee joka tapauksessa ennen ensimmäisiä menkkoja, joten jos säännöllisesti harrastatte seksiä niin on ihan mahdollista että tulet raskaaksi ilman menkkoja.

Vierailija
2/4 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistan edelläolevan, ihan mahdollista. Imetysväli kun pietenee niin oma hormonitoiminta alkaa käynnistyä.

Meillä kun ei imetys onnistunut pikkukakkosella niin kuutautiset alkoi hyvin pian ja toivottu pikkukolmonen syntyi niin että ikäeroa on 11kk 15 pv kun ensimmäisiin menkkoihin saakka käytettiin ehkäisyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menkat alkoi vasta kun lapsi oli 1v2kk. Tässä vaiheessa olin jo jonkin verran vähentänyt imetystä. Parit menkat tuli vaan ja olin raskaana, mutta tuli keskenmeno. Nyt taas raskaana. Taas ehti tulla parit menkat.

Vierailija
4/4 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin imetyksen kun lapsi 5,5 kk, raskaana olin kun lapsi oli aika tasan 6 kk vanha (6 kk ja 4 pv) eikä tullut menkkoja välissä. 

Yöimetykset olin lopettanut jo aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi