Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!
Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(
Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!
Kommentit (916)
Muistan lukeneeni, että Saara on ollut aikoinaan koulukiusattu. Ehkä se, mitä me pidämme teennäisyytenä, kumpuaa niistä ajoista. Eiköhän lopeteta kiusaaminen nyt ja iloita toisen huikeasta lahjasta.
Upea veto!
Illan ja yön aikana melkeen 160 t. katsojaa, ei huono. En ole ollut mikään Saara-fani, mutta nyt kannustan loppuun asti. En tiedä minkälainen coach Sharon on, toivottavasti valitsee oikeita kappaleita Saaralle, siitähän se on myös kiinni.
Ai niin bootcamppi on tässä välissä, noh Saara ainakin laulaa puhtaasti. Go girl!
Vierailija kirjoitti:
Porukkaa vaan ärsyttää kun Saara ei näytä missiltä ja osaa silti laulaa. Näemmä vain kaikkein kauneimmilla on oikeus menestyä. Toisaalta jos kaunis on lahjaton silloinkin haukutaan.
Tämä on kaksinaismoralistien luvattu maa.
Katso sen kuviamfacebookissa. On todella kaunis kun ei ole meikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuo äänen sävy ja vibra ei oo kivan kuulonen aika mummomainen, kova on yritys mutta kaikista ei oo laulajiksi vaikka kuinka korkea rekisteri olisikin ei vaan riitä
Hitto. Tuon paremmin en ole kuullut kenenkään vetävän Chandelieria.
Sarjassamme kun mikään ei riitä... ja kateus vie kalatkin vedestä..
Minä olen. Tuosta puuttui minusta aito tunne. Saara sortui liialliseen tekniseen kikkailuun. Toivon, että hän oppii tuolla paljon. Sinnikäs hän ainakin on 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei brittejäkään näytä kiinnostavan, kun videon katselukertoja on niin paljon vähemmän kuin muilla kisaajilla. Vain suomalaiset katsovat tuota videota.
Ai miten niin?
https://www.youtube.com/user/TheXFactorUK/videos <- Tuosta kun näkee ilmestymisjärjestyksessä kisaajien esitykset, niin Saaralla on viimeisempenä lisätyistä videoista eniten katselukertoja. Totta kai videoissa, jotka on lisätty jo aiemmin, on enemmän katselukertoja.
Paikoitellen muistuttaa enemmän huutoa kuin laulamista tuo esitys. No, voihan hän olla hyvä laulaja, en tiedä kun en ole aiemmin kuunnellut. Kappalevalinta saattoi vaikuttaa. Tuo on hankala biisi laulaa.
Musta on tosi jännä, että Saaralle on jäänyt noin paljon maneereja, koska aika moni laulunopettaja pyrkii siihen, että saisi oppilailtaan ne maneerit veke. Ja saara on kuitenkin opiskellut Sibelius-Akatemiassa, luulisi että tuolla olis siihen kiinnitetty huomiota. Ehkä x-factorissa hänet koulitaan niistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Porukkaa vaan ärsyttää kun Saara ei näytä missiltä ja osaa silti laulaa. Näemmä vain kaikkein kauneimmilla on oikeus menestyä. Toisaalta jos kaunis on lahjaton silloinkin haukutaan.
Mua ärsyttää ihmiset, jotka ei kykene edes sellaiseen alkeelliseen ajatteluun, että makuja on monia, eikä kaikki pidä kaikista samoista asioista. Tuo nainen nyt vain jakaa mielipiteitä. Kuten moni muukin asia elämässä.
Yleensä tuolla on hiomattomia timantteja. Hän on pieleen hiottu timantti. Toivottavasti sen hionnan saa korjattua.
Vierailija kirjoitti:
Saara on kyllä minusta kaunis. Tämä asia ei ainakaan minulla vaikuta tippaakaan siihen, pidänkö hänestä vai en. Saara ei vain ole makuuni.
Saara on tuputtanut itseään täällä liikaa, on kuin musiikkimaailman Janne Kataja.
Montako kisaa se on kiertänyt? Ei ihmisiä voi pakottaa pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuo äänen sävy ja vibra ei oo kivan kuulonen aika mummomainen, kova on yritys mutta kaikista ei oo laulajiksi vaikka kuinka korkea rekisteri olisikin ei vaan riitä
Hitto. Tuon paremmin en ole kuullut kenenkään vetävän Chandelieria.
Sarjassamme kun mikään ei riitä... ja kateus vie kalatkin vedestä..
Taitaa olla pikkasen Suomi-lisää kehussasi....
Toivottavasti ammattilaiset UK:ssa osaavat viimeinkin puuttua tuohon järkyttävän feikkiin teatraalisuuteen!
Saara on kuin jatkuvassa musiikkinäytelmässä ja liioittelee tunnereaktioitaan armottomasti. Ääni olisi hyvä ja nuotit osuvat kyllä virheettömästi, mutta tuo ylinäytteleminen, naaman vääntely, vartalon kipristely, käsien spastinen ojentelu...
Toisaalta, tuolla teatraalisuudella on tuomareiden helppo perustella pudottamista seuraavassa vaiheessa. Eli ehkä eivät edes halua Saaran kehittyvän sillä saralla. Olisin odottanut Simonin jo sanovan asiasta jotakin, sen verran vaivaannuttavaa oli...
Ihmiset tuntuu tässä ketjussa ajattelevan, että Ssaarasta täytyy pitää, koska se on suomalainen. No mua Saara ei erityisemmin sytytä.
Mua ei häirinny mikään Saaran esityksessä. Täällä haukutut käsimaneeritkin oli hillittyjä. En usko että brittiyleisö kiinnittää niihin mitään huomiota.
Mutta täällä tietenkin paheksutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei häirinny mikään Saaran esityksessä. Täällä haukutut käsimaneeritkin oli hillittyjä. En usko että brittiyleisö kiinnittää niihin mitään huomiota.
Siihen kouristelevaan "herkkään" käteen jopa zoomattiin.
Täällä on niin perisuomalaista haukkuvaa porukkaa liikkeellä. Hitto, menkää ite vetämään biisi tuolla. Jatkoon pääsy itsessään on jo hieno saavutus ja täällä vaan haukutaan maneereista yms. Tuollahan Saara just sanoi, että tarvii apua laulu-urallaan. Joskus tympii niin pahasti olla suomalainen, kun yrittämisestä ja rohkeista uusista avauksista saa vaan moitteita ja kuraa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen kouristelevaan "herkkään" käteen jopa zoomattiin.
No tuskin brittiyleisö menee siitä zoomauksesta raivosta sekaisin.
Täällä pistää vihaksi kun kättä on rohjettu vähän heilauttaa.