Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko kampaaja tai muu hiuspidennyksistä tietävä neuvoa? Hiustenpidennysten valinta kun harvat hiukset

Vierailija
28.08.2016 |

eli,olen hankkimassa netistä näillä näkymin halvat hiuslisäkkeet, koska päälaelta kalju melkein pilkottaa, ja oikeesti koko päässä enää niin harvat hiukset ettei kampausta saa kunnolla aikaiseksi. En mene kampaamoon vaan laitan itse, ehkä yksi henkilö avustaa. MIllaisia suosittelisitte, millä voi nukkua hyvin, ja ei revi niitä harvoja omia irti? Vaihtoehtoja on näköjään sinettipidennykset, klipsipidennykset, ja rengaspidennykset? Tekokuitu olisi halvin, se on ostettava näin aluksi. Ei oo rahaa muuhun. Perukki ällöttää enkä halua sitä vielä.Kertokaa käyttökokemuksia näistä vaihtoehdoista. MIktkä parhaat, kestää, eikä tuhoa omia hiuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ei todellakaan kannata alkaa itse askartelemaan. Pieleen menee satavarmasti.

Vierailija
2/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipdit otetaan yöksi pois, mutta kaikkihan ne hiukdia kuluttavat. Ohan ensimmäiselsi panostaisin nyt omien hiusten ja hiuspohjan terveyteen. Oletko käynyt lääkärissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäätkö usein?Käytätkö suoristusrautaa,hiustenkuivaajaa etc.? Syötkö monipuolisesti?Syötkö ravintolisiä?Käytätkö kunnon pesuaineita ja hoitoaineita? Tuntuu että et,koska ensimmäinen looginen vaihtoehto on ostaa halvat lisäkkeet ja laittaa ne vielä kaiken lisäksi itse.

Vierailija
4/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOISITKO SELITTÄÄ miksi menisi pieleen,sä joka niin sanoit? Todennäköisesti yksi kampaaja asentaa ne, kun olen tilanut ne jos en itse osaa. 

värjään n. 4 kk välein vaalealla (ei mitään värinpoistoja), mutta hiustenlähtö oikeestaan alkoi jo enne kun värjäsin. Jatkunu ilman parantumista jo n. 7-8 v. kaikki kokeiltu,kirjaimellisesti, joten ei nyt menä siihen. Muutama lääketieteellinen selitys saattaa olla, mutta siihen ei ole nyt apua olemassa ainakaan toistaiseksi.

Syön monivitamiinia +kalkkia +magnesiumia joskus. En käytä suoristusrautoja, ym. Hiustenkuivaajaa yleensä mutta en niin paljon että se kuivaisi. Lääkärit käyty loppuun, ei lähetettä ihotautilääkärille anneta tässä kylässä-. Rahat loppu, näillä mennään nyt joten turhat vastaukset pois kiitti!

ap

Vierailija
5/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiustenlähtö näkyy päälaella ja siihen toivoo ratkaisua niin ei siihen mitkään pidennykset tms auta.. vaan on turvauduttava nimenomaan peruukkiin tai päälaen hiuslisäkkeeseen.

Vierailija
6/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri vaan epäili kilpirauhasen vajaatoimintaa mutta arvot on kunossa, matalahko, mutta viitteissä. Taisi olla 13-14 viimeksi TV4.

Vierailija
7/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiustenlähtö näkyy päälaella ja siihen toivoo ratkaisua niin ei siihen mitkään pidennykset tms auta.. vaan on turvauduttava nimenomaan peruukkiin tai päälaen hiuslisäkkeeseen.

siis mulla on KAIKKIALTA harvat. Pitkät hiukset, jos laitan kaikkialle ne pidennykset, ja käytän sivujakausta, niin saan kyllä kaljua päälakea piiloon niiden avulla. Nyt kun laittaa päälaelta koholle ne hiukset, sieltä edestä alta pilkottaa kalju ja se näkyy valokuvissakin.

peruukkiin en mene, siinähän piilotetaan sen alle ne omat. EI käy.

Vierailija
8/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaljuja kohtia on päälaella niin niitä on vaikea peittää pidennyksillä, ne kun yleensä laitetaan omien hiusten alle. Tuossa tapauksessa jokin hiuksiin ripoteltava tuuhenne tai osaperuukki voisi toimia paremmin.

Pidennyksistä ehdottomasti paras ohuthiuksiselle on Mago-pidennys. Ei liimoja tai kemikaaleja, vaan pieni solmu narulla ja pysyy, on kevyt ja huomaamaton. Kannattaa mennä ammattilaiselle ettei sitten tukka kärsi kun osaamaton sählää.

Hiusten vaalentaminen ja värjääminen kuluttaa hiusta tosi paljon. Kilpirauhanen ja hemoglobiini kannattaa tarkistuttaa. Ravinto ja ruokavalio voi auttaa, mutta hitaasti. Puolen vuoden kuluttua alkaa vauvanukkaa ilmestyä, jos kyse on jostain puutostilasta.

Vierailija
9/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini kokeiltu? Itse söin purkillisen apteekin biotiinia, 2kk kohdalla alkoi näkyä ohimoilla uutta hiusta kasvamassa. Ripsetkin tuuhentuivat ja pidentyivät. Nyt menossa lemmikkitarvikeliikkeestä ostettu avital biotiini, tasan samat aineet kuin apteekin pillereissä mutta hinta pienempi, noin 25 euroa 250kpl. Apteekissa 90kpl 17 euroa ja se oli tarjous.

Vierailija
10/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---värjään n. 4 kk välein vaalealla (ei mitään värinpoistoja), mutta hiustenlähtö oikeestaan alkoi jo enne kun värjäsin.

ap

jos tilanteesi on kuvailemasi kaltainen, niin ensimmäinen asia, jonka itse tekisin on se, että lopettaisin hiusten värjäyksen ainakin toistaiseksi. Mitä tarkoitat, kun sanot että hiustenlähtö alkoi oikeastaan jo ennen värjäystä? Oliko hiustenlähtö ennen värjäystä siis vähäistä, mutta on jatkunut ja irtoavien hiusten määrä on kasvanut värjäyksen myötä? Eikö se jo osoita, että nämä asiat ovat yhteydessä toisiinsa? Jos tilanne on tosiaan kestänyt jo 7-8 vuotta kuten sanoit, niin ihmettelen ettei lääkäri ota asiaasi vakavasti. Sanoit, ettei "lähetettä erikoislääkärille saa tässä kylässä". Vaadi pontevammin, vaivasi on jo myös sosiaalinen haitta, joten asia on selvitettävä. Ihotautilääkäri voisi tulla kyseeseen, mutta myös sisätautilääkäri/endokrinologiaan erikoistunut lääkäri saattaisi löytää vastauksia siihen, onko kyseessä esim. joku autoimmuunisairaus. Mut joo, lopeta se värjäys. vaaleita hiuksia ei kannata tavoitella noin kiihkeästi.

Vierailija
11/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen kampaaja ei edes lähde tollaista tekemään.

Vierailija
12/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman biotiinit, viviscaret, risiiniölyt, ruoka-valiot , apteekin tabut yms. poppaskonstit kokeiltu jo vuosia sitten. Ei muutosta. Biotiini aiheutti hyvin pahan olon, en voinut syödä. Niin kuin sanoin syyt todennäköisesti joku sairaus (paha tulehdus, stressi , jne, epänormaalit veriarvot , sairaudet joita ei vielä ole diagnosoitu ym. syynä) .

Hiustenlähtö musitini mukaan alkoi siis jo ennen värjäystä. Enkä senkään jälkeen väjänny kovin ahkerasti, silloin ehkä 2 kertaa vuodessa. nyt 3 kertaa/vuosi kaupan purkki. Tuskin se aiheuttaa.

En siis jaksa keskustella syistä enkä hoidoista, ne ei nyt TÄHÄN HÄTÄÄN ehdi eikä auta.

Joten siis parhat ja halvat hiustenpidennykset harvahiuksiselle oli hakusessa.

Vierailija
13/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo sisätautipoliklinikalla "potilaana"muista syistä Mut se ei oikein auta mitään kun ei ole mitään diagnoosiakaan. Oon kyllä kysynyt hiustenlähdöstä. Mitäpä luulet että  nyky lääkärit sanoo? Levittää kätensä. Tai "se kuuluu vanhenemiseen"  3-kymppiselle.

ap

Vierailija
14/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kyllä sitä mieltä että mun pitäisi saada samalla tavalla kelalta tuki hiuslisäkkeisiin niin kuin muutkin ,alopeciasta kärsivät saa, koska syynä on joku sairaus tai kenties stressi, jota ei voi muuttaa.

Vierailija
15/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa klipsi tolla parhaat, eihän noiden muiden solmujen kanssa voi nukkua hyvin?

Vierailija
16/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennykset pidentävät hiuksia ja mahdollisesti tuuheuttavat. Kaljuuntumiseen eivät auta, vaan voivat jopa aiheuttaa sitä.

Ap, sinuna ottaisin nyt näitä vinkkejä, mitä sait, huomioon. Onko mitään, mitä et ole vielä kokeillut tai selvittänyt?

Tiesithän, että nykyään saa itse valita hoitopaikkansa? Mitä jos vaihtaisit jonnekin hyvin toimivalle terveysasemalle ja pyytäisit apua? Täällä on varmasti ihmisiä, jotka tietävät hyvän terveysaseman/alueen.

Vierailija
17/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOISITKO SELITTÄÄ miksi menisi pieleen,sä joka niin sanoit? Todennäköisesti yksi kampaaja asentaa ne, kun olen tilanut ne jos en itse osaa. 

värjään n. 4 kk välein vaalealla (ei mitään värinpoistoja), mutta hiustenlähtö oikeestaan alkoi jo enne kun värjäsin. Jatkunu ilman parantumista jo n. 7-8 v. kaikki kokeiltu,kirjaimellisesti, joten ei nyt menä siihen. Muutama lääketieteellinen selitys saattaa olla, mutta siihen ei ole nyt apua olemassa ainakaan toistaiseksi.

Syön monivitamiinia +kalkkia +magnesiumia joskus. En käytä suoristusrautoja, ym. Hiustenkuivaajaa yleensä mutta en niin paljon että se kuivaisi. Lääkärit käyty loppuun, ei lähetettä ihotautilääkärille anneta tässä kylässä-. Rahat loppu, näillä mennään nyt joten turhat vastaukset pois kiitti!

ap

Se vaalea ei tee hiuksille hyvää vaikka ei olisikaan värinpoisto.. Miksi värjäät vain 4 kk välein? Jos hiukset ei kasva tuon nopeampaa niin sit pitäis tarkastella sitä ruokavaliota.. Jos ei ole tarvetta värjätä useammin niin miksi värjätä ollenkaan?

Jos syöt ravintolisiä joskus niin ei se auta. Kun pitäisi syödä aina.

Ja hiustenkuivaaja on oikeasti paska juttu jos hiukset noin huonossa kunnossa että kalju alkaa paistamaan? Ja ne tekokuitulisäkkeet on ihan oikeasti aivan järkyttävän kauhean näköiset. AINA. Et pysty pitämään niitä kauaa ja niitten jälkeen tilanne on pahempi kuin aikaisemmin.

Vierailija
18/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vai halvat?

Hiuspidennyksissä voit valita toisen.

Pidennyksissä materiaali maksaa, joten ei auta vaikka joku laittaisi ilmaiseksi. 

Teipit on halvat, mutta ei käy kovin ohuille hiuksille. Sinetit tuhoaa omaa hiusta ja ovat kalliit asentaa.

Klipsipidennykset (eli ei oikeat hiustenpidennykset) on ainoat edulliset, mutta ei ne kovin hyvät ole. Mutta jos kelpaa poisotettava pidennys niin sitten ne toimii.

Vierailija
19/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin harvoihin hiuksiin voi laittaa pidennyksiä. Se liitoskohta näkyy harvojen hiusten välistä tosi rumasti ja oma vähäinenkin tukka katkeilee ja harvenee lisää. Usko nyt kun sanotaan. Syötkö tarpeeksi öljyjä (pähkinöitä, avokadoa, kalaa...)? Jätä lisäkalkki pois ja mielummin vähennä maitotuotteitakin, liika kalkki kertyy hiustuppiin ja tukahduttaa kasvun. Kuori ja hiero päänahkaa. Lopeta kaikki kemialliset ja kuumentavat hiuskäsittelyt muutamaksi kuukaudeksi. Älä käytä kuivashampoota. Mittauta hormonipitoisuudet, D-vit. Mikä se sun sisätautiongelma on, voiko se tai sen lääkitys vaikuttaa? Opettele tukan peittoon vähän afrikkalaistyylisiä huivikikkoja, löytyy netistä. Tai ota hijab käyttöön... Tai se peruukki. Mutta älä älä älä ota pidennyksiä.

Vierailija
20/26 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennykset vievät ne viimeisetkin hiukset.

Ehkäisykin voi vaikuttaa hiusten lähtemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan