Mitä mieltä ootte kotipizzojen pizzoista?
Kommentit (28)
Aivan hirveetä moskas, wt/ yh ruokaa yäk
Taso vaihtelee, yleensä ihan hyviä. Keliakia, joten en käytä karvaranteiden palveluita.
Onko niissä hyvälaatuista tavaraa vain marketin halvimmat juustot ja salamit yms?
Vierailija kirjoitti:
Taso vaihtelee, yleensä ihan hyviä. Keliakia, joten en käytä karvaranteiden palveluita.
Samoin, tosin vilja-allergia, splizzeriassa parempi tosin.
Täytteiden laatu hyvä ja olen oikeastaan oikein yllättynyt niiden laadusta muutenkin. Kävin nyt viikonloppuna ensimmäistä kertaa Fornitalyssa jota kehutaan koko Helsingin parhaaksi pizzapaikaksi (pizzojen maku, pöytiähän koko paikassa ei oikeastaan ole eli siellä ei voi syödä). Luin etukäteen netistä kuinka pizzat ovat niiiiiin hyviä. No, ihan hyvän makuisia tosiaan olivat mutta eivät eronneet millään tavalla jostain Kotipizzan vastaavasta pizzasta. Kotipizzasta olen jopa saanut maukkaampaa. :o
Hyvänmakuisia, mutta en voi olla ajattelematta sitä huonoa hygieniaa, mikä ko. paikassa vallitsee. =(
Kyllä ne pääsääntöisesti on laadukkaampaa kamaa mitä ulkolaisten paikat. Tosin esimerkiksi sellaisissa pienten kylien huoltsikan yhteydessä olevien Kotipizzan toimipisteiden taso voi olla toisinaan aika koominen koska huoltsikkamyyjät ei ole varsinaisia pitsamestareita... :D
Itsellä vähän vaihtelee se missä käyn pizzani syömässä. Ulkolaisista paikoista saa usein paljon isommat pizzat ja esim baarireissun jälkeen ne ovat oivia eväitä. Jos taas haluan oikeasti herkutella niin Kotipizzaan käy tieni :)
Aivan kauhean makusia känkkyjä. Maku tökkii sekä tieto siitä, kuinka pahasti ko firma riistää yrittäjiä
Vierailija kirjoitti:
En tiedä koska käytän vain mutiaisia.
Nyt puhuttiin ihan vaan pitsoista...
En ole löytänyt listalta mitään kestosuosikkia. Tuntuu, että kaikissa on tonnikalaa tai aurajuustoa, enkä pidä kummastakaan. Osa pizzoista on niin rasvaisia, että niistä valuu ihan norona rasvaa syödessä.
Ihan ok, yllätyksettömiä mutta hyvänmakuisia.
Tilaan aina kotzonen siellä käydessä, perhanan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt listalta mitään kestosuosikkia. Tuntuu, että kaikissa on tonnikalaa tai aurajuustoa, enkä pidä kummastakaan. Osa pizzoista on niin rasvaisia, että niistä valuu ihan norona rasvaa syödessä.
Minä tilaankin yleensä itse valikoiduilla täytteillä :)
Tyhmää, kun vapaavalintaisen täytteet on hinnoiteltu samanhintaisiksi. Maksat euron täytteestä riippumatta siitä, onko se esim. lihaa vai jotain sipulia.
Ovat kyllä hyviä aina,kävi sitten missä tahansa syömässä.Itse surkuttelen työntekiöiden huonoa palkkaa,mistä kyllä tulee miinusta..
On ne parantunut vuosien varrella, muistan kun käytiin parhaan ystäväni kanssa ekaa kertaa Kotipizzassa teini-ikäisinä 90-luvun lopussa, se lätty oli onnettoman pieni ja siihen oli leikattu ihan kirjaimellisesti kaksi rengasta paprikaa yhdeksi täytteeksi, eli neljä palaa. Muut täytteet oli yhtä "runsaita", että tarkkaa oli punnittu :D
En vuosiin sitten käynytkään, nykyisin tykkään, vaikka pakko sanoa näin kasvissyöjänä, että se kesällä hehkutettu mozzerellapizza oli tosi iso pettymys. Ei mitään makua, vain kasoittain rucolaa. Toiste en siihen haksahda, ei siinä oikein ollut muuta juustoakaan kuin ne mozzarellapallot.
Ihan hyvää pizzaa, mutta aivan liian pieniä, alkaa vaan vituttaa. Ja kallista.
En tiedä koska käytän vain mutiaisia.