Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti mahdollisimman moni laittaisi nyt Särkänniemen boikottiin

Vierailija
28.08.2016 |

Oppisivat sitten ehkä, että jos käydään pyydystämässä viattomia eläimiä luonnosta niin niistä huolehditaan koko loppuelämän ajan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teinkin. Ei summaa viitsi maksaa, jos sillä ei nää delfiineitä

Vierailija
2/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykäähän katsomassa Särkänniemen parkkipaikkaa ja itkekää, hörhöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ovelaan aikaan muuten heivasivat delfiinit muualle... Huvipuisto menee kohta talveksi kiinni ja ajattelevat varmaan että kukaan ei enää ensi kesänä muista koko delfiinijupakkaa.

Vierailija
4/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko tosiaan että teidän lapsellisilla boikoteilla on jotain merkitystä? Meidän perhe ainakin jatkaa käyntejä niinkuin ennenkin. Lapset menee aina jonkun elukan edelle.

Vierailija
5/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea laittaa boikottiin kun olen käynyt siellä viimeksi silloin kun siellä ei vielä ollut delfiinejä. Tämä tosin ei ole ollut se syy, vaan ei vain ole kiinnostanut/ ollut rahaa tms.

Vierailija
6/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juuri sen vuoksi että jotkut pällit boikotoivat delfinaariota niin se jouduttiin sulkemaan ja nyt ne delfiinit maksavat siitä kovan hinnan. Nytkö haluat että lapset maksavat sen hinnan, kun eivät pääse enää Särkänniemeen kun boikotoidaan sekin sulkemaan ovensa?

Olette kuin ne kettutytöt jotka luulevat ratkaisevansa jotain päästäessään eläimet häkeistään luontoon kuolemaan.

Vierailija
7/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko tosiaan että teidän lapsellisilla boikoteilla on jotain merkitystä? Meidän perhe ainakin jatkaa käyntejä niinkuin ennenkin. Lapset menee aina jonkun elukan edelle.

??? Miten lapsenne kärsivät, jos ette mene Särkänniemeen? Tai jos menette Särkänniemen sijaan Linnanmäelle?

Vierailija
8/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun muut laumasta kuolee, niin yksin pitäisi viimeisen delfiinin kitkuttaa?

Ota nyt selvää koko kuviosta äläkä möyhää täällä tietämättömänä.

Vierailija
9/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo viestiteltiin työkavereiden kesken, tästä lähtien luokkaretken kohde on joku muu kuin särkänniemi. Samaa olen kuullut muidenkin koulujen opettajilta

Koulujen luokkaretkissä pyörivät hiljaisen sesongin (toukokuun arkipäivät) udot rahat. Onneksi voimme itse vaikuttaa, mihin ne kannamme.

Vierailija
10/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, onpahan ensi kesänä lyhyemmät jonot laitteisiin!

Vierailija
11/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jo viestiteltiin työkavereiden kesken, tästä lähtien luokkaretken kohde on joku muu kuin särkänniemi. Samaa olen kuullut muidenkin koulujen opettajilta

Koulujen luokkaretkissä pyörivät hiljaisen sesongin (toukokuun arkipäivät) udot rahat. Onneksi voimme itse vaikuttaa, mihin ne kannamme.

Eivät opettajat niitä kohteita yksin päätä, koska kyseessä ei ole opettajien rahatkaan 🙄

Vierailija
12/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole myöhäistä boikotoida kun ne delfiinit ja niiden hoitajat on jo poissa. Menee vaan työpaikat lopuiltakin työntekijöiltä ja sun verotaakka kasvaa kun  ne makaa kotona ansiosidonnaisella.

Kannattaa mieluummin boikotoida Kreikkaa, kun ne delfiinit on nyt siellä matalassa altaassa auringon armoilla.

Vierailija
13/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi boikotoisin? Tyhmäähän niitä on siirtää, muttei ollut särkänniemen päätös vaan tyhmien valittavien muka eläimien oikeuksista tietävien.

Ymmärrän että delfinaario lopetettaisiin eli ei hankittaisi lisää eläimiä sinne, mutta näistäkin pari varmaan syntynyt siellä jne niin enemmän stressiä se siirto aiheuttaa..

Vierailija
14/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät opettajat niitä kohteita yksin päätä, koska kyseessä ei ole opettajien rahatkaan 🙄

Jos opettaja lähtee sinne valvojaks ja retki tehdään kouluajallai, niin koulu päättää.

Vierailija
15/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppisivat sitten ehkä, että jos käydään pyydystämässä viattomia eläimiä luonnosta niin niistä huolehditaan koko loppuelämän ajan.

Tekee palstan mammatkin mukuloita vaikka eivät ole valmiita huolehtimaan niistä niiden loppuelämän ajan.

Vierailija
16/16 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ei ole delfiinejä nähnyt kuin joskus 70-luvulla niiden tullessa. Lapset kertaalleen jollain päiväkotireissullaan. Jotenkin esitys ei koskaan ollut meidän juttu...

Mutta itse asia. Ensin vaaditaan delfinaarion sulkemista, kosk aolot on eläimille huonot. Nyt niiden kuitenkin pitäisi kitua siellä loppuikänsä? Mitä kohtaa mä en tajua? Särkänniemihän huolehtii niistä elämän loppuun asti, mutta ne asuvat luonnon vesissä altaiden sijaan. Jotenkin kuulostaa meikästä paremmalta. Taitaa olla niin, että kaikille mikään ei koskaan hyvin ja jonkun on vastustettava aina jotakin...  Nyt siis Linnanmäelle ja meriakvaarioon? Pitäisköhän sekin sulkea ko ne fisut on sielki vankeudessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi