Finnair ja yli 7 tunnin lennot - vieläkö loppuun kuuluu myös ruoka?
Olen nyt vuoden sisään lentänyt kaksi kertaa Pohjois-Amerikkaan yhdellä vaihdolla.
Lentoyhtiöt oli Air France/KLM ja Delta. Lennolla Helsingistä Pariisiin ja Helsingistä Amsterdamiin oli molemmilla ns. aamupala. Pidemmilla lennoilla lounas ja välipala, sekä takana virvokkeita ilman veloituksia. Ruokajuomana ilman mitään lisämaksua viiniä yms.
Miten Finnair nykyään? Olisin keväällä lähdössä New Yorkiin, ja sinne olisi kiva lentää ihan suoraan. Mutta mites tämä ateriapuoli? En jaksaisi miettiä mitään eväitä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa yhden lämpimän ruoan.
Mutta ei muuta? Miten juomat yms?
(Ja totta kai otsikossa on kirjoitusvirhe, hyvä minä). Ap
New York on loppujen lopuksi niin lyhyt lento että hyvä kun kerkiää kissaa sanoa. Vain tunnin tai kaksi Kanariaa kauempana. Ei siinä tarvitsisi edes sitä yhtä ateriaa, vaan ihan Alepan eväillä pärjäisi.
Finnairin ruoat on nykyään todella huonoja. Ei ne aiemminkaan mitään hyviä olleet mutta nyt on taso mennyt todella alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ostaa jotain välipaloja koneesta.
Souliin lennettäessä oli ainakin aamupala.
Aasian lennoilla on kyllä 2 ruokaa.
New Yorkin lennolla oli ainakin ruokaa ja juomaa tarjolla. Ei tarvinnut maksaa. (en käytä alkoholia, en tiedä maksoiko se?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirheitä on kaksi. Hyvä sinä.
Finnairin economy luokassa kaukolennoilla on yleensä yksi lämmin ateria + ruokajuomaksi olut tai viini sekä aamupala + kahvi ilmaiset tarjoilut. Itsellä ei valitettavaa, ihan ok laatusta ruokaa itselleni osunut. Premium economyyn tai business luokkaan päivittämällä annokset ymmärtääkseni paranee.
Varmaan järjestyy maksusta, siinä kieli jota finnair ymmärtää