Absolutisti häiriköi yhteisöä
Kommentit (28)
Lainaus:
"Absolutistin mielestä jos hän ei ota niin toisetkaan eivät saisi ottaa."
Ei. Asia on kyllä käytännössä niin, että jos muut ottavat, absolutistinkin pitäisi ottaa. Itse kartan tietynlaisia juhlia, kun tuntuu, että juomattomuus on toisille suuri ongelma. Pitäkää juhlanne.
Eipä se alkoholi kenellekään tee mitään hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Absolutisti pyrkii täydellisyyteen, mikään ei saa olla vinossa. Ei edes kirja kirjahyllyssä. Erittäin vaikea ihminen.
Jos sinulla on ongelma alkoholin kanssa, älä projisoi sitä absolutisteihin, vaan ratkaise se muuten. Miksi minä edes vaivaudun vastaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Absolutisti luo omia sääntöjä joita toivoo toisten noudattavan. Jos hällä ei ole kivaa klo 20 niin kellään muullakaan ei saa olla kivaa. Absolutisti laskee tunteja.
Höpöhöpö. Olen absolutisti hyvästä syystä: Elimistöni ei osaa käsitellä alkoholia. Minulle ei tule mitään hilpeää hiprakkaa vaan saan suoraan kaamean krapulan.
Minulla ei ole mitään alkoholiin liittyviä sääntöjä, joita muiden pitäisi noudattaa. Minulle on ihan sama, käytättekö te muut alkoholia vai ette. Teille minun absolutismini tuntuu aiheuttavan suuria ongelmia.
Uskokaa nyt vaan: minulle on ihan sama juotteko viinaa tai piimää. Itse en pidä niistä kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään absolutisteja vastaan mutta ihmettelen sitä ehdottomuutta ettei voi edes esim. yhtä skumppalasia juoda juhlissa. Mitään kännejä ei tarvitse vetää.
Jos ei pidä alkoholin mausta, niin miksi pitäisi juoda? Sama kuin sanoisi tupakan savusta kärsivälle, että polta yksi rööki.
Mitä alkoholijuomia olet maistellut?
Etkö oikeasti tajua, että muiden juomattomuus ei kuulu sinulle. Itse olen kohtuukäyttäjä ja olen elämäni aikana ehtinyt maistelemaan erilaisia juomia. Kunnioitan kuitenkin niitä, jotka eivät halua juoda.
Jessus mikä tylsimys. Ei mitään suvaitsevaisuutta erilaisia ihmisiä kohtaan.
Sori, mä en ikinä juo jos ei tee mieli. Oon oppinu rajani, enkä sen takia leiki niillä. Jos et suvaitse ihmisiä jotka eivät seurasi vuoksi juo sitä mitä sinä tahdot, tulee kyllä ihan mieleen joku kultti jossa pitää tehdä kuten pomo käskee. Tai sit joutuu ulos, no ei kai se mikään suuri menetys ole jos oman päänsä saa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään absolutisteja vastaan mutta ihmettelen sitä ehdottomuutta ettei voi edes esim. yhtä skumppalasia juoda juhlissa. Mitään kännejä ei tarvitse vetää.
Kommenttisi loukkaa minua. Minulla on todettu alkoholiallergia, enkä voi sen takia juoda. Sain todella vakavia oireita alkoholista (mm. kasvot ja nielu turposivat, ihoon tuli nokkosrokkoa).
Absolutistilla on päähänpinttymiä joista ei anna periksi, ei sitten millään. Pyrkii määräämään. Hänen sanansa on laki.