Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraatteko Särkänniemen delfiinien siirtoa?

Vierailija
27.08.2016 |

Särkänniemi ei tiedota mitään. Pirkkalan kentällä kuulemma laivue kuljetuskoneita ja kapteeni kävi äsken Särkänniemen toimistolla. Mihinkähän nuo pikku kalasemme viedään?

Kommentit (358)

Vierailija
201/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää tämä ideologinen eläintensuojelu, ideologia ja tietämättömyys ajaa yli järjen. Sitten kiljutaan taas boikotoimaan milloin mitäkin.

Oletteko nyt tyytyväisiä?

Olen todella tyytyväinen siitä, ettei yhtään delfiiniä enää oteta Suomeen eikä ylipäänsä pyydetä meristä delfinaarion katsojien huviksi. Toinenlainen ilmapiiri oli vielä silloin, kun delfinaario perustettiin Särkänniemeen ja olen hyvin tyytyväinen siitä, että asenteet ovat muuttuneet niistä päivistä kaikkialla maailmassa.

Eihän sinne uusia oltu ottamassakaan.

...juuri niiden muuttuneiden asenteiden takia - kiitos eläinten puolestapuhujien.

Vierailija
202/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemi olisi voinut kutsua nuo eläinjärjestöt neuvotteluihin, että mitä tehdään. Ai niin, mutta sitten olisi syytetty vastuun kiertämisestä, koska eihän noilla järjestöilläkään mitään parempia vaihtoehtoja ole, koska ei voida mennä aikakoneella takaisin 80-luvulle ja jättää delfiinejä Meksikonlahteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää tämä ideologinen eläintensuojelu, ideologia ja tietämättömyys ajaa yli järjen. Sitten kiljutaan taas boikotoimaan milloin mitäkin.

Olen todella tyytyväinen siitä, ettei yhtään delfiiniä enää oteta Suomeen eikä ylipäänsä pyydetä meristä delfinaarion katsojien huviksi. Toinenlainen ilmapiiri oli vielä silloin, kun delfinaario perustettiin Särkänniemeen ja olen hyvin tyytyväinen siitä, että asenteet ovat muuttuneet niistä päivistä kaikkialla maailmassa.

...juuri niiden muuttuneiden asenteiden takia - kiitos eläinten puolestapuhujien.

Kuten "kiitos" tästä viimeisimmästä kuuluu ihan samaan paikkaan 🙄

Vierailija
204/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta putoaa vielä poliitikkojen päitä. Särkänniemi on Tampereen kaupungin omistama, hallituksen pj. on kansanedustaja Sofia Vikman (kokoomus). Myös pormestari Anna-Kaisa Ikonen (kokoomus) on nyt just sattumoisin tavoittamattomissa.

Mites Matti Apunen, sehän on kans Särkänniemen hallituksessa. On kerrankin hiljaa?

Vierailija
205/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delfiineistä ei maksettu mitään.

Delfiinien siirrosta ei kerrottu julkisesti, koska siirtoon liittyi uhkia, eli kettutyttöjen toiminta.

Kettutytöt ja vihervasemmisto ovat murhaajia , jos yksikään delfiini siirron takia kuolee.

Siinä meillä varsinaisia luonnonsuojelijoita.

Vierailija
206/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottajatkin kertoo vain huoltotöistä, tietenkin koska ei voi tietää tuleeko yhtään elävänä perille.

Vierailija
207/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju ei näy tuossa suosituimmat-listassa, siinä on vain jotain Pipsaa, Sannia ja emättimen tyhjennystä. Varmaan aika luotettava lista.

Vierailija
208/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa, ne on vaan elukoita, turha koohkata

Vierailija
209/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Delfiineitä ei kehdattu mainostaa Särkänniemen vetonaulana, jolla se erottuu muista huvipuistoista. Tähän oli syynä viherpiipertäjien mustamaalaus delfiinitoiminnalle.

Eli nää aktivistit oikeesti sai omilla toimillaan aikaan tämän, että delfiineillä on kohta surkeat olot.

Minä olen yksi näistä aktivisteista, ja homman ydin oli se että lisää delfiineitä ei enää tule. Jos Särkänniemi hoitaa tämän surkeasti ja heivaa nykyiset delfiinit jonnekin Kreikkaan temppulaitokseen, se on valtava virhe Särkänniemeltä, ei aktivisteilta.

Mitä kuvittelitte viherhippiringissänne nykyisille delfiineille tapahtuvan? Oletteko kaikki yhtä pihalla maailmanmenosta?

Oletteko koskaan kuulleet hallitusta alasajosta? Delfinaario olisi voinut jatkaa nykyisten delfiinien kanssa, mutta ei enää hankkia uusia. Sulkea sitten aikanaan. Hallitusti, rääkkäämättä eläimiä. Mutta kun raha. Miikka Seppälä tulee erottaa.

Vierailija
210/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Delfiineitä ei kehdattu mainostaa Särkänniemen vetonaulana, jolla se erottuu muista huvipuistoista. Tähän oli syynä viherpiipertäjien mustamaalaus delfiinitoiminnalle.

Eli nää aktivistit oikeesti sai omilla toimillaan aikaan tämän, että delfiineillä on kohta surkeat olot.

Minä olen yksi näistä aktivisteista, ja homman ydin oli se että lisää delfiineitä ei enää tule. Jos Särkänniemi hoitaa tämän surkeasti ja heivaa nykyiset delfiinit jonnekin Kreikkaan temppulaitokseen, se on valtava virhe Särkänniemeltä, ei aktivisteilta.

Mitä kuvittelitte viherhippiringissänne nykyisille delfiineille tapahtuvan? Oletteko kaikki yhtä pihalla maailmanmenosta?

Oletteko koskaan kuulleet hallitusta alasajosta? Delfinaario olisi voinut jatkaa nykyisten delfiinien kanssa, mutta ei enää hankkia uusia. Sulkea sitten aikanaan. Hallitusti, rääkkäämättä eläimiä. Mutta kun raha. Miikka Seppälä tulee erottaa.

No ei se voinut jatkaa kun työ boikotoitte sitä joten rahat loppu.

Vai olisitko kentiea sinä ollut valmis maksamaan kulut? Vai mistä luumit rahojen tulevan?

Tässä kövi hän kuin paperimiehille jotka huusivat enemmän palkkaa ja lakkoilivat. Kuinkas kävikään? Lähti työt kokonaan.

Tässä vaan valitettavasti kärsi viattomat delfiinit.

Ja minusta syy on viherpiipertäjien ja näiden perusmammojen jotka olivat olevinaan niin hiton paljon parempia ihmisiä biikotoimalla delfinaariota.

Vierailija
211/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä raha?

Delfiineistä ei maksettu mitään , ja delfinaarion alasajon aiheutti luonnonsuojelijat , eli todelliset ekoterroristit.

Vierailija
212/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan elukoita, turha meuhkata.

Vierailija
213/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoterroristi haluaa sulkea makkaratehtaan , mutta itkee kun ei ole makkaraa ja lihoja ei voi palauttaa nautoihin ja sikoihin?

Vierailija
214/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särkänniemi boikottiin!

Muistakaa laittaa palautetta heidän fb- sivuille.

Eläinaktivistit boikottiin. Tämä on heidän syytään, ei Särkänniemen syytä.

Eiköhän Särkänniemi ole aikoinaan sen delfinaarion alueelleen halunnut, eivät eläinaktivistit.

Totta kai Särkänniemi on delfiinit halunnut. Delfiineillä oli siellä hyvät oltavat, mutta ei kelvannut eläinaktivisteille. No, nyt mennään Kreikkaan kuuman auringon alle mataliin altaisiin. Onko hyvä mieli nyt?

Isommat altaathan tuolla Kreikassa on eivätkä yhtään matalmpia, vaan yhtä syviä kuin Tarmpereen altaat syvimmistä kohdista. Särkänniemen altaita on moitittu juuri siitä että ovat sisäaltaita. Turhaa siirsivät, olisivat vaan tappaneet ne kalat.

Ootko tyhmä vainäytteletkö? Delfiini ei ole kala.

Näköjään aliarvioin lukija älykkyyden.

Vierailija
215/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delfinaarinon 5 työntekijän ja kiinteistön ylläpito maksoi Särkänniemelle 1 milj eur vuodessa. Kun kansa alkoi boikottiin ja kävijämäärät putosivat ei rahaa enää ollut. Myyminen tai tappaminen olivat viimeiset vaihtoehdot.

Vierailija
216/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonsuojelijat ovat riehuneet delfinaarion kimpussa jo yli vuosikymmenen, heillä ei ollut mitään osaa tämän alasajon kanssa. Särkänniemelle helpompi sanoa, että lopetettiin eettisistä syistä kuin sanoa syyksi rahaa, mikä on se oikea syy toiminnan aiheuttaessa tappiota niin rankasti. Aiheesta on monia haastatteluja, lukekaa uutisia.

Vierailija
217/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hallittu alasajo. Delfiini on laumaeläin ja jossain vaiheessa lauma loppuu jos ei tule uusia delfiinejä. Se vasta olisi ollut rääkkäystä, kun tänne olisi jääyt pari tai lopuksi yksi orpo delfiini.

Vierailija
218/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonsuojelijat ovat riehuneet delfinaarion kimpussa jo yli vuosikymmenen, heillä ei ollut mitään osaa tämän alasajon kanssa. Särkänniemelle helpompi sanoa, että lopetettiin eettisistä syistä kuin sanoa syyksi rahaa, mikä on se oikea syy toiminnan aiheuttaessa tappiota niin rankasti. Aiheesta on monia haastatteluja, lukekaa uutisia.

Ekoterroristit saivat aikaan mielikuvan siitä, että delfinaario on saatanasta ja eläinrääkkäystä = yleisökato, tappiollinen tulos.

Kyllä tämä on vihervassariviherpiiperöiden aikaansaannoksia, puhtaasti.

Käyvätköhän seuraavaksi Korkeasaaren kimppuun? Korkeasaaren eläimistä saadaan sitten varmaan aikaiseksi jauhelihaa näiden luonnonsuojelijoiden toimien kunniaksi.

Vierailija
219/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälähän sanoi tänä aamuna, että EAZA:n "päätös oli velvoittava".

Aiemmin Aamulehti kertoi, että EAZA:n uhanalaisten eläinten ohjelman (EEP) myöntämä siirtolupa Kreikkaan tuli Kreikasta tulleiden suositusten perusteella, joissa näytettiin vihreää valoa delfiinien siirrolle Ateenaan, vaikka Attican delfinaariota on jatkuvasti syytetty eläinsuojelurikkomuksista, ja koko delfinaarion toiminta on itse asiassa vastoin lakia Kreikassa. Mutta puhtaat paperit tulivat EEP:n kreikkalaisista edustajilta.

Minä haistan tässä kreikkalaista ja eurooppalaista korruptiota, ja sitä, että suomalaiset lampaat ovat taas kerran nöyrästi totelleet "ylhäältä" tulleita käskyjä.

En pysty linkkaamaam, mutta kesäkuussa aamulehdessä oli tuosta siirtoluvasta.

Vierailija
220/358 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten "kiitos" tästä viimeisimmästä kuuluu ihan samaan paikkaan 🙄

Jos tämä on hinta siitä, että useat kymmenet vapaana elävät delfiinit välttyvät pyydystykseltä ja vuosikymmeniä kestävältä vangitsemiselta, niin onhan se sen arvoista. Lopetus olisi tietysti ollut eläimille armollisempaa, mutta siitä päättäminen oli Särkänniemen käsissä. Kun ihmisen älykkyydellä varustettuja eläimiä on pidetty suljettuna pieniin tiloihin koko elämänsä ajan, ei lopputuloksena ole kuin huonoja vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä