Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pienin palkka jolla suostuisit töihin?

Vierailija
27.08.2016 |

a) tuntipalkka (esim. pieniä lisätöitä varten)
b) kuukausipalkka (koska tunteja ei ole välttämättä 40/vko)

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis vanhana lääkäri valmistuu ja paljonko siitä velkaa??Amikset kerenny tekee hommia 10 vuotta ja ei oo tarvinnu velkaantua opiskelusta.

Vierailija
62/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään teen töitä 20 tuntia viikossa ja saan siitä käteen reilun 800 €. Lisäksi täysi asumistuki. Mulla on 1 lapsi joten saan elareita 200 ja lapsilisän yh-korotuksella myös. Tää on mun oma valinta ja pärjätään näin, en jaksaisi tehdä täyttä työpäivää, tai sitten ei ainakaan riittäisi energiaa lapselle tarpeeksi.

Meillä on neljä lasta,mun kht ja miehen palkka 1600 e kk.Teen lisäksi itse tunteja kun pystyn ja kerkiän.Arvaa paljonko saadaan tukia???

Pyöreä nolla.

Tekee mieli taas lisää puolustaa yh.jia.Joo ei.

Mitä ihmettä? Kuka käski tehdä 4 kakaraa ja sitten valittaa kun ei rahat riitä. Oma valinta. Voit myös alkaa yh:ksi ihan milloin vaan haluat.

En mää tollasta sanonu.Sanoin vaan et yh.t valittaa kun on niin rankkaa,no ei niillä ole.Melkoiset rahat käärii "kärsimyksestään"...

Kyllä me pärjätään,eikä tarvita tuollaisia tukia ja valiteta foorumeilla kuinka on rankkaa olla akuankka.

No minäkin ihmettelen jos yh:t valittaa että rahat ei riitä, kun tuet on ihan hyvät. En minä ainakaan valita. Varmaan monet valittaakin siitä että on rankkaa olla perheen ainoa aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin samalla kuin työttömyyskorvaus, MIKÄLI se ei aiheuttaisi sitä, että uusi työttömyyskorvaus laskettaisiin sen uuden alemman palkan mukaan. Siinä yksi kannustinloukku.

Minulla on juuri tämä tilanne. Olen tehnyt pari viimeistä vuotta osa-aikatyötä ja saanut samalla soviteltua työttömyyspäivärahaa. Nyt sain vihdoin täydet tunnit ja tienaan täsmälleen saman verran, kun mitä aikaisempi työttömyyskorvaus ja palkka oli yhteensä.

Olen kuitenkin iloinen, että pitkästä aikaa en tarvitse työttömyyskorvausta ja kaikki lisätyö lisää kuukausiansioitani. Kyllä tämä ehdottomasti kannattaa, vaikka kuukausiansiot eivät kasvakaan. Mulla oli jo yli 300 työttömyyspäivää kertyneenä.

Vierailija
64/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaikaisena 2000 euroa bruttona. Lapsettomana opiskelijana tuli tehtyä korkeasti koulutettuna parhaimmillaan oman alan kokoaikaista duunia 1300 euron bruttopalkalla muutama vuosi sitten. Tuohonkin duuniin oli kova kilpailu ja useampia haastettuja. Sitä se on nykypäivänä jos joku ajattelee että opiskelijana sen kun kävelee töihin.

Nyt maisterina ja pienen lapsen äitinä 2000 euroa bruttona kuussa olisi ehdoton kipuraja, siihenkään summaan en olisi tyytyväinen ja hakisin samalla parempia töitä, mutta se saisi lähtemään töihin. Pienemmällä en lähtisi uhraamaan vapaa-aikaani, joka on myös poissa ajasta lapseni kanssa. Tähän päälle maksamaan työmatkakulut sekä vielä kovat päivähoitomaksut.

Vierailija
65/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 14 eur/h en töitä tee.

Vierailija
66/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakeepa pitkä paska!Oon kotihoidontuella ja saan 400 € kk ja hommaa 24/7 että voi laskee tuntipalkkaa...

Onneksi saan pikkutyöstäni jota teen kun kerkeen 14.80 tunti..viittii mennä muutamaksi tunniksikin.

:DD Kyllä oman lapsen hoitamisesta valtion pitäisi maksaa kunnon palkkaa!!!

Vierailija
67/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) pienet lisätyöt tyyliin muutama tunti kerrallaan 15 €/h

b) nettona 2000 €

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi