Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pienin palkka jolla suostuisit töihin?

Vierailija
27.08.2016 |

a) tuntipalkka (esim. pieniä lisätöitä varten)
b) kuukausipalkka (koska tunteja ei ole välttämättä 40/vko)

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt fyysisesti rankkaa siivoustyötä kiinteillä tunneilla 7,2e/h. Siinä 7e kohdilla taitaa mennä raja, ei ole varaa olla liian ronkeli.

Vierailija
2/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) 8e/h

b) 1300e/kk verojen jälkeen, mulla on liikaa säästöjä joten en saisi paljoa tukia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500e/kk

Vierailija
4/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 2 500 €/kk on minimi, ellei työ ole sellaista josta todella nautin.

Vierailija
5/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä työtä. Jotain kevyttä ja siistiä sisätyötä kahdeksasta neljään arkipäivisin voisin tehdä pienmälläkin palkalla.

Vierailija
6/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään mistä ei saa vähintään 20 €/h. Paitsi vapaaehtoistyötä, mutta se on eri asia. :)

Vierailija
7/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 000 €/kk, pienemmällä en lähde ja mielellään en tuollakaan.

Vierailija
8/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aika iso, mutta aikanaan tein kesätyön ilman palkkaa, koska sain hienon merkinnän CVeen ja hyvää kokemusta.

Siitä oli aikamoinen rahallinen hyöty myöhemmin.

Mun aikan tosin ei saanut minkäänlaisia korvauksia jos oli kesällä työtön, eikä myöhemminkään opiskeluaikana eli kaikki hommat kelpasi mistä yleensä mitään maksettiin.

Vierailija
9/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n modeksi voin reilulla kuudella euro tunti ryhtyä. Tekee kuukaudessa tonnin jos kokoaikaista työtä tekisi. Kotoa käsin tällä hinnalla tietty, kun ei olisi varaa työmatkoihin.

Vierailija
10/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään aika iso, mutta aikanaan tein kesätyön ilman palkkaa, koska sain hienon merkinnän CVeen ja hyvää kokemusta.

Mun aikan tosin ei saanut minkäänlaisia korvauksia jos oli kesällä työtön, eikä myöhemminkään opiskeluaikana eli kaikki hommat kelpasi mistä yleensä mitään maksettiin.

Tuskin niin vanha olet, etteikö toimeentulotukea vielä ollut. Opiskelijakin voi sitä saada.

Vierailija
11/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 euroa käteen kuussa tai 20tunti.

Olen ollut viisi vuotts työttömänä ja mitään paskahommia en tee.

Vierailija
12/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niin vanha olet, etteikö toimeentulotukea vielä ollut. Opiskelijakin voi sitä saada.

Lukion kävin 70-luvulla. Opintolainalla opiskelin ja työssä kävin koko ajan. Ei toimeentulotukea saanut jos vanhemmat asui samalla paikkakunnalla. Nyt saa. Työttömyyskorvauskin maksettiin jos olit jäönyt työstä työttömäksi, nythän sitä saa kaikki.

Vierailija
13/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paskahomma?

Vierailija
14/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen tehnyt 10€/h hommaa, jonne on pakko ajaa suuntaansa 50km päivässä, eli viikossa tulee 500km työmatkaa. Palkka voisi olla pienempi, jos muut kulutkin olisivat, muuten ei kävisi päinsä. Alle 8h päivää olen tehnyt.

Vierailija
15/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan mainostenjaolla noin 3 €/h. Voisin tehdä töitä huonommallakin palkalla, koska ylimääräistä rahaa on pakko saada jostain. Pelkkä opintotuki ei riitä elämiseen, vaikka nostan maksimimäärän lainaa, koska opiskelijana en saa kesällä mitään tukia.

Vierailija
16/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään teen töitä 20 tuntia viikossa ja saan siitä käteen reilun 800 €. Lisäksi täysi asumistuki. Mulla on 1 lapsi joten saan elareita 200 ja lapsilisän yh-korotuksella myös. Tää on mun oma valinta ja pärjätään näin, en jaksaisi tehdä täyttä työpäivää, tai sitten ei ainakaan riittäisi energiaa lapselle tarpeeksi.

Vierailija
17/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paskahomma?

1200 euroa netto/kk esim

Vierailija
18/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla eläisin. Olen yksineläjä.

Vierailija
19/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä ja siihen sisältyvistä eduista. Jollakin on tultava toimeen, ja hieman ylimääräistäkin olisi kiva saada. Aika harva kuitenkin on niin onnekas että saa työtä jota olisi valmis tekemään "ilmaiseksikin".

Vierailija
20/67 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan mainostenjaolla noin 3 €/h. Voisin tehdä töitä huonommallakin palkalla, koska ylimääräistä rahaa on pakko saada jostain. Pelkkä opintotuki ei riitä elämiseen, vaikka nostan maksimimäärän lainaa, koska opiskelijana en saa kesällä mitään tukia.

Etkö tee kesätöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan