Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiriköikö SINUN lapsesi murojen voimalla ???

Vierailija
03.03.2006 |

Kuluttaja-Lehti testasi 7 eri murolaatua, joista yksikään ei saanut varauksetonta hyväksyntää.....

VALTAOSASA lasten muroista sisältää hälyttävän paljon sokeria ja osa myös piilorasvaa....

Muroissa on keskimäärin kaksi kertaa enemmän sokeria kuin mysleissä..

Kaikki myslitkään ei ole vähäsokersia: esim. Start muromyslissä sokeria 24 % !!!

Moni päiväkodissa tai koulussa häiriköivä lapsi on saattanut popsia aamulla sokerisen ja vähäkuituisen aamupalan, Kuluttaja-lehti muistuttaa...

*Ja sitten täällä ihmetellään kun lapset voi huonosti ja on riiviöitä ja voi voi kun ei valtteripetteri osaa käyttäytyä, mutta kun vika onkin äidissä ja hänen tarjoamassaan ruuassa...'

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt saa vaikka mistä.

T: äiti, jonka lapsi on allerginen maitorasvalle, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin

Vierailija
22/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

allerginen maitorasvalle.... tiesitkö, että lapset jotka ovat laktoosi-intorelaktikkoja, pystyvät kärsimättä juomaan vastalypsettyä maitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai allergia on ehkä väärä sana. Ei kuitenkaan sitä siedä. Rasvainen maito tulee puolen vuorokauden jälkeen oksennuksena ulos.

Jälkimmäinen kommenttisi ei varmaan ollut minulle, tai jos oli, en ymmärrä syytä. VAstaan kuitenkin, että en tiennyt, sillä itse en ainakaan pysty. Vastapoikineen lehmän maitoa kestän kyllä jonkin verran.

34

Vierailija
24/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

allerginen maitorasvalle.... tiesitkö, että lapset jotka ovat laktoosi-intorelaktikkoja, pystyvät kärsimättä juomaan vastalypsettyä maitoa?

Vierailija
25/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy maitoon?

Vierailija
26/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muroista on liian makeita, niin silloin saurinosa muronsyöjälapsista syö juuri niitä muroja.....

Ettäkö muka juuri AV-mammat olis se pieni valistunut joukko jonka lapset EI syö liikaa sokeria päivässä..... Sallikaa mun nauraa =DDD

Vierailija
27/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pienen ryhmässä on välillä tarjolla sekä puuroa että muroja ja vaikka kuinka montaa kertaa olen sanonut, että meidän tyttö ottaa mieluummin puuroa, niin eikun muroja vaan lapataan lautaselle!

Vierailija
28/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi saa oireet kaikesta lehmäperäisestä, maidosta, lihasta, maidon yksittäisistä ainesosista... myös maitorasvasta.

Vierailija
29/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muroista on liian makeita, niin silloin saurinosa muronsyöjälapsista syö juuri niitä muroja.....

Ettäkö muka juuri AV-mammat olis se pieni valistunut joukko jonka lapset EI syö liikaa sokeria päivässä..... Sallikaa mun nauraa =DDD

Vierailija
30/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääneen selvittämään, kuinka poikkeus he ovat......

Jestas kun nyt puhutaan NORMAALEISTA lapsista ja äideistä.....

Vierailija
31/31 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lapsilleen muroja syöttävistä ihmisistä ei anna niitä joka päivä. Ja monet jotka luulevat syöttävänsä lapsensa terveellisesti, antavat ihan yhtä huonoa ruokaa rasva-, sokeri- ja suolamäärien kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi