Emättimen tyhjennys seksin jälkeen
Mietin tässä, että miten tyhjennätte emättimen mällistä seksin jälkeen? Leffoissa aina vaan makoillaan suoraan seksin jälkeen vierekkäin, eli nainen ei käy tyhjennyksellä! Valuttaako ne vain lakanoille vai mitä ihmettä?
Kommentit (206)
Häiritsee, kun vaimolla aina hirveä kiire alapesulle seksin jälkeen.
Alkuaikoina otti jopa pidesuihkun irti ja työnsi suihkuletkun sisäänsä. Toki pesi pienellä paineella.
Moni yhdenillan juttu sitävastoin jäänyt nukkumaan mällit toosassa.
Mieheni pesee pimpsukkani painepesurilla heti aktin jälkeen..
Aina. mennään yhdessä, mies munanpesulle ja minä myös suihkutan omani.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan OIKEASTI kuuraa itseään sisäpuolelta..? Älkää nyt hyvänen aika. Olenkin ihmetellyt miksi ihmiset niitä hiivatulehduksia sun muita oikein saa.
Ihan vaan vinkkinä: seksi on paljon mukavampaa ja siistimpää kondomin kanssa. Kokeile vaikka. Ei tarvitse valutella mitään töhkää sisuksistaan, hyi että. Problem solved.
Ehkä naisen mielestä. Näin miehenä ei lähelläkään niin mukavaa. Eipä ollakäytetty vuosikymmeniin, eikä onneksi vaimo vaadikkaan.
No ei ole ikinä vielä mitään tulehduksia ollut ja aina on siisti ja puhdas pillu. Mies tossa sanoikin, että milloin vain voi mulle antaa kielihoitoja; ei kyllä haise eikä maistu kuin (mansikalle..).Noh aina yritän mennä ensin pesulle kyllä. Näin meillä.
Meidän taloyhtiössä on kielletty häiritsevä emätinimurin käyttö 23-7. Olemme ratkaisseet ongelman tavallista pitemmillä verhoilla jotka yltävät sänkyyn asti. Mies saattaa ampua lastin oikeanpuoleiseen verhoon tai ainakin pyyhkii siihen kalunsa, ja minä taas lepäilen se vasen verho jakovälissä ja pyyhkäisen siihen ylimääräiset. Kerran meni verhot sekaisin. Tyttö tuli.