Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimen tyhjennys seksin jälkeen

Vierailija
25.08.2016 |

Mietin tässä, että miten tyhjennätte emättimen mällistä seksin jälkeen? Leffoissa aina vaan makoillaan suoraan seksin jälkeen vierekkäin, eli nainen ei käy tyhjennyksellä! Valuttaako ne vain lakanoille vai mitä ihmettä?

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiön pöydällä takaapäin touhun jälkeen mies ottaa kädelleen pienen pyyhkeen ja laittaa sen jalkoväliini kun nousen ylös.

Hän pyyhki valumat pois jonka jälkeen käyn pesulla

Teillä siis vakiopaikka keittiön pöytä? Viimeksi panin yhtä naista baarin vessassa takaapäin ja lauettuani sisään vedin itseni ulos lastin valutessa ja nainen vetikin vain suoraan housut jalkaan ja palattiin tanssimaan. Kuulemma kiihottava tunne kun spermat valuu housuihin mitä muut vieressä olevat ei tiedä ;)

Vierailija
182/206 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti teillä ei ole minkäänlaista lihaksistoa alapäässänne jolla pidätte mällit vessaan asti? :O

Geishakuulat ja jumppa vois helpottaa elämää kummasti...

Ja pesu sekä pissalla käynti joka kerran jälkeen ainakin itselläni pakko, muuten lopputuloksena on sataprosenttisen varmasti emätintulehdus.

Tyhjennän pullistamalla niitä samaisia lihaksia, joita peräänkuulutin...

Toivottavasti nämä jolka valuttelee mällit housuihinsa ja jättää siivouksen väliin on vaan provoja...

No ei todellakaan ole mitään provoja aina? Tiedätkö että joillaki vapaimilla sieluilla seksiä tulee harrastettua paikoissa missä ei aina pääse pesulle ja silloin se sperman valuminen vaan kiihottaa. Itse näköjään kuulut siihen tylsään pimeässä peiton alla - joukkoon niin älä yleistä muita provoksi. Muutenkin kaikki ei välttämättä ole kuin sinä haluineen ja mielitekoineen vai oletko muuten vain tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Mielestäni on ihanaa valua rakkaani ja omia kiimalimoja.

Toki pesulla käyn aamuin illoin, mutta seksin jälkeen tuohan on juuri hienoa ja rivon tuntuista valua spermaa vaikka kauppaan lähtiessä.

Muutenkin rakastan mieheni tuoksua ja makua.

Vierailija
184/206 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pumppaus ja päivän lasti oy tarjoais kans kovaa kankea ja spermaa kaikille halukkaille jotta voitte sitten testata noita uusia imureitanne sen jälkeen :)). - sotkemistakuu

Vierailija
185/206 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan sinkoa vessaan seksin jälkeen jos ei ole pissahätä. Päiväsaikaan pikkuhousut takasin jalkaan, mekko alas ja takaisin tekemään mitä ikinä nyt olikaan kesken.

Iltaisin voin ihan hyvin nukahtaa mieheni viereen mällit sisällä, välillä valuu pöksyihin vielä seuraavana aamunakin, mutta mitä sitten? Mukavaahan se on. Tänä aamuna tosin kävin suihkussa, eiliset mällit tuoksui niin selvästi ja töihin pitää mennä 😆

N37

Vierailija
186/206 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan sinkoa vessaan seksin jälkeen jos ei ole pissahätä. Päiväsaikaan pikkuhousut takasin jalkaan, mekko alas ja takaisin tekemään mitä ikinä nyt olikaan kesken.

Iltaisin voin ihan hyvin nukahtaa mieheni viereen mällit sisällä, välillä valuu pöksyihin vielä seuraavana aamunakin, mutta mitä sitten? Mukavaahan se on. Tänä aamuna tosin kävin suihkussa, eiliset mällit tuoksui niin selvästi ja töihin pitää mennä 😆

N37

Tuo on just kiihottavinta kun pikapanon jälkeen jättää spermat sisälle ja vetää vain housut jalkaan varsinkin jossian yleisessä paikassa :) sitten ne ihanan kiihottavasti ja osittain ärsyttävästi valuu mut mua se valuminen kiihottaa varsinkin jossain töissä kun istuu ja muut ei tiedä eikä huomaa :). Viimeksi käytiin panolla vessassa illallisen lomassa ja kyllä kiihotti jatkaa syöntiä seksin jälkeen satsit sisällä

Vierailija
187/206 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä puhdistusvillitys on alkanut?    20 - 30 vuotta sitten?

Varmaan se on tärkeää ja välttämätöntä. Varmaan ihmiskunta olis kuollut sukupuuttoon ilman sitä.

Vierailija
188/206 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyhjennän itseäni menkkaverestä suihkussa sormilla (vähentää vapaata vuotoa selvästi), sama tekniikka voisi toimia sperman kanssa.. mutta siitä on varmaan 10 vuotta kun joku on lauennut sisääni ilman kondomia, en oikeasti muista yhtään miten tyhjensin vai tyhjensinkö. Luultavasti kävin vain pissalla ja annoin valua ajan kanssa pikkareihin.

Vierailija
189/206 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä miehesi nuolemaan sinut puhtaaksi ;D

Hankalampi nuolla spermat sisältä :D

Vierailija
190/206 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä miehesi nuolemaan sinut puhtaaksi ;D

Hankalampi nuolla spermat sisältä :D

Onnistuu helposti

Vierailija
191/206 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin alkaa tosi nopeaan valumaan vaikka makaisin kyljelläni. Kostun aika paljon joten emätin jää liukkaaksi. Enimmät pyyhin paperilla ja jollen käy suihkussa seksin jälkeen pyrin pesemään käsisuihkulla.

Samaa olen leffoissa miettinyt miesten kohdalla, kun sängystä noustaan niin suoraan puetaan alushousut. Varsinkin ilman kumia peniskin on aivan mällissä ja kuminkin kanssa naisen limat on miehen munakarvoissa.

Ilman kumia itse asiassa mällit jää kätevästi naisen sisään ja halutessaan voi vetää ne boxerit jalkaan. Kumin kanssa muna on ihan mällissä, toki silloin nainen on mällitön 

Vierailija
192/206 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurilla. Miele on hyvä merkki siihen.

Vierailija
193/206 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhdista. On ihanaa vain olla ja tuntea kuinka sperma hitaasti valuu sisältäni. Suurin osa ei valu, koska minulla on tiukka ja pieni pillu. Ystävättäreni sanoo, että hänellä holahtaa koko lasti saman tien ulos viimeistään siinä vaiheessa, kun hän vaihtaa asentoa tai nousee. Olemme vertailleet pillujamme ja hänellä on iso ja väljä.

Vierailija
194/206 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tyhjennän itseäni menkkaverestä suihkussa sormilla (vähentää vapaata vuotoa selvästi), sama tekniikka voisi toimia sperman kanssa.. mutta siitä on varmaan 10 vuotta kun joku on lauennut sisääni ilman kondomia, en oikeasti muista yhtään miten tyhjensin vai tyhjensinkö. Luultavasti kävin vain pissalla ja annoin valua ajan kanssa pikkareihin.

Kuka on Menkka Veressä?

Vierailija
195/206 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
196/206 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden miehen kanssa toinen mies voisi imeä mut puhtaaksi ensimäisen miehen spermoista. Samalla voisi imeä mulle orkun jos en sitä vielä saanut (tai jos sainkin, niin sitten vielä toisen sellaisen)

Vierailija
197/206 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pieraisemassa.

Vierailija
198/206 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhdista. On ihanaa vain olla ja tuntea kuinka sperma hitaasti valuu sisältäni. Suurin osa ei valu, koska minulla on tiukka ja pieni pillu. Ystävättäreni sanoo, että hänellä holahtaa koko lasti saman tien ulos viimeistään siinä vaiheessa, kun hän vaihtaa asentoa tai nousee. Olemme vertailleet pillujamme ja hänellä on iso ja väljä.

Oisko vertailevia kuvia?

Vierailija
199/206 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
200/206 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäks. Miksi ei pestä...jokapäiväiset mällit siellä mynnähtämässä. Ällöä. Mutta tätä ei saanut sanoa..varmaan taas poistetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme