Emättimen tyhjennys seksin jälkeen
Mietin tässä, että miten tyhjennätte emättimen mällistä seksin jälkeen? Leffoissa aina vaan makoillaan suoraan seksin jälkeen vierekkäin, eli nainen ei käy tyhjennyksellä! Valuttaako ne vain lakanoille vai mitä ihmettä?
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Kirby -toosaimuri, sain sen mieheltä lahjaksi. 37 osaa, hieno metallinkiilto ja omat suuttimet sekä viiva- että röpelöpimpsoille. Mukana myös toosakarvakampa.
Kysyin Gigantista. Ei saada kauppoihin kuin vasta lokakuussa. On ollut suosittu malli.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jäädään vaan nukkumaan jos ei ole vessahätä. Aamulla suihkut.
Ketkä teillä jää nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Ette jumalauta ole tosissanne että saatte yhdestä pimppipesusta kahdeksan sivua juttua aikaan?
Buahaha haaa!!!!Kiitos nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei voi olla totta nämä!
Ei kai kukaan oikeasti millään paineella vettä suihkuta pilluunsa, mutta ei kai kukaan jätä niitä sisällekään.
Kumppani antaa mulle paperin, painan sillä kevyesti ettei roina valu matkalla ulos. Sitten pytylle ja pinnistän enimmät pönttöön. Samalla pissahommat jos tulee ettei tule tulehduksia yms. Sitten nousen lavuaarin eteen seisomaan ja pesen kädet. Työnnän PUHTAAT sormet vaginaan siten, että kämmenpuoli jää siihen eteen tavallaa "kupiksi" johon mälli valuu. Pari sormivetoa ja pimppi on tyhjä. Sitten pesen vaan kädet vielä kunnolla. Ei mitään että vedellä kuurataan kaikki omat hyvätki bakteerit pois. Ei sieltä nyt kaikki lähde, mutta spermaa jää niin minimaalisen vähän, ettei se mihkään valu.En ymmärrä tuota uusavuttomuutta että tehdään köykänen alapesu ja sitte valutellaa mälliä pikkuhousuun seuraavat 12 tuntia ja ärsyynnytään. Niinku ei osais sormia omaan vaginaan tunkea. Älytöntä.
En ollu ennen tullu ajatelleeks, että jolleki tämä ois jotenki ongelma :) kaikkea sitä oppii!
No ei kai kukaan nyt painepesua alapäähänsä tee! Voi sinne kevyellä suihkulla vettä suihkuttaa samalla kun sormin putsaa paikat. Samalla tavalla putsaan emättimen ennen seksiä jos mulla on menkat, onpahan puhtaampaa kuin että mies törkkäis peniksensä johonkin verihyytymään.
No kyllä se, että vettä ylipäätään sinne sisälle suihkuttaa, ei ole ihan hyväksi. Oli painetta tai ei. Just oli se tutkimus, että vaginan sisäpesua suorittavat sairastuu genitaalielimien syöpiin muita useammin. Ei alapää kaipaa emättimen seinien pesua, tai edes huuhtelua. Onneksi olkoon, huuhdot itsesi kohti synkempää tulevaisuutta. On sille menkkaseksille muitankin ratkaisuja olemassa.
Alapesu on asia erikseen, siinä ei vettä mene pimpsan sisään..Maalaisjärki hoi! Tuskinpa siitä syöpää saa jos seksin jälkeen tai ennen pesee emättimen vedellä, vettä menee sinne muutaman sekunnin ajan! Siis puhdasta vettä! Eiköhän tässä maailmassa ole emättimelle vaarallisempiakin asioita, kuten irtosuhteet, huono hygienia, toistuvat tulehdukset..meneehän sinne vettä uidessakin! Eihän sitä nyt päivittäin litratolkulla huuhdella! On varmasti turvallisempaa huuhdella äkkiä koko alapää ja emätin vedellä, kuin jättää sperma sinne bakteeripesäksi. Ihmisen eritteet ovat sellainen kasvualusta bakteereille ettei toista, vaikka tavara olisi ulostullessaan kuinka steriiliä.
Kyllä se on pahempi bakteeripesä että uidessakin menee vettä sisälle, kuin mälli.
Miten sä uskallat uida?
Ei mulla vaan mene vettä sisään silloinKAAN!
Vähänkö oksettais uida tollasen perässä, hyi saatana.
Melkoinen katiska on kyllä omasta takaa, jos uidessakin tulee värkki täyteen.
kannattaa varoa ettei sinne livahda kokonainen muikkuparvi.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei voi olla totta nämä!
Ei kai kukaan oikeasti millään paineella vettä suihkuta pilluunsa, mutta ei kai kukaan jätä niitä sisällekään.
Kumppani antaa mulle paperin, painan sillä kevyesti ettei roina valu matkalla ulos. Sitten pytylle ja pinnistän enimmät pönttöön. Samalla pissahommat jos tulee ettei tule tulehduksia yms. Sitten nousen lavuaarin eteen seisomaan ja pesen kädet. Työnnän PUHTAAT sormet vaginaan siten, että kämmenpuoli jää siihen eteen tavallaa "kupiksi" johon mälli valuu. Pari sormivetoa ja pimppi on tyhjä. Sitten pesen vaan kädet vielä kunnolla. Ei mitään että vedellä kuurataan kaikki omat hyvätki bakteerit pois. Ei sieltä nyt kaikki lähde, mutta spermaa jää niin minimaalisen vähän, ettei se mihkään valu.En ymmärrä tuota uusavuttomuutta että tehdään köykänen alapesu ja sitte valutellaa mälliä pikkuhousuun seuraavat 12 tuntia ja ärsyynnytään. Niinku ei osais sormia omaan vaginaan tunkea. Älytöntä.
En ollu ennen tullu ajatelleeks, että jolleki tämä ois jotenki ongelma :) kaikkea sitä oppii!
Mihin kuvittelet sen sperman menevän? Imeytyvän verenkiertoon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Kirby -toosaimuri, sain sen mieheltä lahjaksi. 37 osaa, hieno metallinkiilto ja omat suuttimet sekä viiva- että röpelöpimpsoille. Mukana myös toosakarvakampa.
Minä sain Electroluxilta valkoisen, Swarovskin kristalleilla koristellun mallin. Ihanaa arjen luksusta ja menee vaikka korise-esineestä yöpöydällä :)
Ihme peukutuksia täällä. Se on totta, että liikaa ei kannata pestä, ei varsinkaan ikinä käyttää saippuaa intiimialueilla, mutta ei myöskään ole useimmiten kannattavaa jättää spermoja sisään vaikka kuinka se ja seksi olisi "luonnollista" toimintaa. Sperma voi hyvinkin laittaa emättimen ph:n sekaisin, ja muutenkin alkaa haisemaan. Olen itse myös käyttänyt joskus kookosöljyä hah ja samoin luonnonjogurttia. Gyne vahvisti jogurtin käytön, että turvallista on. ;)
Juuri oli juttua iltamölinässä että emättimen jatkuva "syvähuuhtelu" altistaa kohdunkaulan syövälle.
Vierailija kirjoitti:
Ihme peukutuksia täällä. Se on totta, että liikaa ei kannata pestä, ei varsinkaan ikinä käyttää saippuaa intiimialueilla, mutta ei myöskään ole useimmiten kannattavaa jättää spermoja sisään vaikka kuinka se ja seksi olisi "luonnollista" toimintaa. Sperma voi hyvinkin laittaa emättimen ph:n sekaisin, ja muutenkin alkaa haisemaan. Olen itse myös käyttänyt joskus kookosöljyä hah ja samoin luonnonjogurttia. Gyne vahvisti jogurtin käytön, että turvallista on. ;)
Ettäkö emätin pitää puhdistaa spermasta, mutta silti sinne voi hyvin mielin tunkea teollisesti valmistettuja elintarvikkeita?
Vittu mikä myötähäpeä kun lukee näitä naisten "humoristisia" läppiä. Teillä on oikeasti paska huumorintaju, todella yksinkertainen. 9 sivua pitäny sitäki jankata. Samaa tasoa tamponikorun kanssa, tollasille nauraa ehkä 9-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan OIKEASTI kuuraa itseään sisäpuolelta..? Älkää nyt hyvänen aika. Olenkin ihmetellyt miksi ihmiset niitä hiivatulehduksia sun muita oikein saa.
Ihan vaan vinkkinä: seksi on paljon mukavampaa ja siistimpää kondomin kanssa. Kokeile vaikka. Ei tarvitse valutella mitään töhkää sisuksistaan, hyi että. Problem solved.
Kyllä. Kaikki tässä ketjussa on tosissaan.
Eikö alapää ala haisemaan jos sitä ei pese seksin jälkeen?
meillä on käytössä pieniä käsipyyhkeitä, joita pesemme sitten usein
kyllähän toosa alkaa haista mädältä kalalta jos jättää spermut sinne mujumaan.
Joka kerran jälkeen alapesu ja virtsaus ehdottomasti. Kerran jätin tekemättä kun humalaspäissäni vain sammuin ja sain tulehduksen.
Kyllähän ne aamulla viimeistään pois pestään. Eikös sperma ole terveellistä alapään kautta nautittuna? Jos siihen on tuollainen kammo, miten uskallatte antaa suuseksiä. Lakanoissa tuoksuu rakkaus ja kiima. En antanut sänkymme muuttua perhepediksi, kun lapset olivat siinä iässä, jos pelotti, he nukkuivat sängyn vieressä lattialla patjalla. Tällaista rakkauden vuodetta kaipaan, kun tällä hetkellä ei ole sellaista kumppania. Ero ei tosiaan johtunut seksistä, se ainakin toimi. Olen 40+-vuotias nainen.
Eikä tulehtunut alapää sen kummemmin. Seksi on tärkeää ja liima pariskunnan välillä. t. edellinen 40+-vuotias nainen
Senkin harrastelijat!
Onneksi minä leikkaussalisairaanhoitajana olen saanut työsuhde-etuna kunnon sähkökäyttöisen 3 litraa vetävän imulaitteen kotiin. Siihen kun liittää superflow imukärjen ja kääntää nupit kaakkoon niin ei ole kyllä valumis ongelmaa!
Se on myös kätevää kun imulaitotta ei tarvitse tyhjentää 3 litran säiliön takia ihan alvariinsa! Laite mahtuu meillä hienosti makkarissa sängyn viereen. Laitan vain imusäiliön päälle mummoni virkkaaman pitsiliinan ja se toimii samalla yöpöytänä. Nytkin siinä lepää parasta-aikaa keskenlukuinen Sofi Oksasen romaani Puhdistus.