Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimen tyhjennys seksin jälkeen

Vierailija
25.08.2016 |

Mietin tässä, että miten tyhjennätte emättimen mällistä seksin jälkeen? Leffoissa aina vaan makoillaan suoraan seksin jälkeen vierekkäin, eli nainen ei käy tyhjennyksellä! Valuttaako ne vain lakanoille vai mitä ihmettä?

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Tiedän omasta kokemuksesta.

Vierailija
162/206 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisulle ja käsisuihkulla suihkutan. Pikkuhousunsuoja seuraavaksi muutamaksi tunniksi koska mulla ne ryönät ei valu heti ulos

Vierailija
164/206 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Mä kyllä kuuraan vaginan sisältäkin ihan puhtaaksi, suihkuttelemalla ja sormilla kaivelemalla. Ei ole kiva ajatus että mällit jää pimppaan haisemaan.

Jos limakalvot tuntuu kuivilta, kaavin pimpan kookosöljyyn kastetulla vanulapulla. Sillä saa hyvin freesattua paikat, eikä limakalvot kuivu. Hätätapauksessa myös vauvan peppupyyhkeet ajavat asian.

Miehiltä olen kuullut juttuja, että aika monilla naisilla pillu haisee niin kamalle, ettei suuseksiä voi antaa. Mietin, onko ne just näitä naisia, jotka eivät käy alapesulla. Haiseeko siellä omat eritteet, vai oman miehen eiliset mällit. Kiva varmaan arvailla sitten.

Kuulemma joskus on näkynyt kakkaa naisen pepussakin takaapäin lykkiessä. Nauti siinä seksistä sitten. Eräs mies kertoi, että ennen seksiä nainen kävi vessassa ja hän kuuli ohuen seinän läpi, miten pökäleet putoili, nainen veti vaan vessan, ei pessyt käsiään edes. Saati sitä persettään.

Eli miettikäähän nyt vähän, siskot!

Nyt lens huutikset :D maistut varmasti hyvältä kun peset pillusi kunnolla ja laitat kookosöljyä sinne mmm.. Liian monen naisen pillu maistuu ja tuoksahtaa pahalta!

Kielenkäytöstä päätellen olet todella nuori? Ehkä et ole vielä tiennyt sitä, että kookosöljy tappaa hiivaa, ja siksikin sen käyttö alapään limakalvoilla on hyvä juttu. Se myös kosteuttaa. Sopii muullekin iholle ja hiuksille, tosin kaikki eivät tykkää sen tuoksusta tai mausta. - eri

Vierailija
165/206 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

boys gumböle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iästäni huolimatta, kokemukseni ei riitä vastaamaan tähän vakavaan ongelmaan.

Harmillista.

Et ole koskaan lauennut naisen sisään?

Olen lauennut vain miehen sisään...

Eli ei iästä, vaan seksuaalisestasuuntautumisestasi johtuen...

Vierailija
166/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, itselläni ei ole koskaan ollut tuollaista pulmaa. Vähän lakana saattaa tuhrautua, muttei niin paljoa että vaihtaisin sitä kovin usein. Toki vähän aikaa makoiltuani käyn pissalla ja alapääpesulla. Mitään merkittävää jälkivuotoa ei ole. Ja itselläni ainakin kaikenlaiset pikkuhousunsuojat ärsyttävät herkkää alapäätä sen verran että ne lisäävät ihan sitä omaakin limaa.

Vierailija
167/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimellä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, koska emättimessä sijaitsee naisen aivot. Seksi taas kuuluu vain ja ainoastaan tosimiehille, jotka harrastavat sitä keskenään hellästi ja rakastavasti ilman naisia tai näiden aivoja, vaikka naiset sinne emättimeensä tahtoisivatkin miehen pallia.

Vierailija
168/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies 35v kirjoitti:

Emättimellä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, koska emättimessä sijaitsee naisen aivot. Seksi taas kuuluu vain ja ainoastaan tosimiehille, jotka harrastavat sitä keskenään hellästi ja rakastavasti ilman naisia tai näiden aivoja, vaikka naiset sinne emättimeensä tahtoisivatkin miehen pallia.

Kuulehan Tosimies35, koska olet oikeasti korkeintaan 15-vuotias, suosittelen sua palaamaan sinne ylilaudalle muiden jonnejen kanssa.

Vierailija
169/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka tytöt Nyt olisi spermaa tarjolla:)

Vierailija
170/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskusemätinimuri sijoitettuna sängyn päätyyn.

Vierailija
171/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sperma?

Vierailija
172/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan smegman pois penikseni terskasta??? 

Vierailija
173/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen niin, että seksin jälkeen lantiopohjan lihaksia jännittämällä kävelen vessaan ja päästään suurimman osan pönttöön. Ensin siis makoilen hetken mieheni vieressä ennen vessaan menoa. Sitten pissin ja pesen bideellä/ käyn suihkussa. Saatan laittaa pikkuhousun suojan, jos on isompi satsi tullut. Siitä se lievenee vrk sisällä mällin valuminen. :D

Vierailija
174/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mummultas, tietää varmaan kaikki konstit ajalta ennen kun pappa lampun osti

Vierailija
175/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut säännöllistä seksielämää pariin vuoteen, mutta tämä ketju palautti tuonkin ongelman mieleen. Tosiaan, jos harrastaa seksiä joka päivä tai useita kertoja päivässä, eikö se jatkuva mällin valuminen häiritse? Eihän millään alapesulla saa sieltä sisältä mitään pois ja ne sitten valuvat vähitellen ulos. Pönttöön ei mulla hulahda mitään.

Kunnon kyykkyvatkaus auttaa emättimen tyhjennysongelmaan. Reippaasti vain kyykkyvatkaamaan!

Vierailija
176/206 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kakskymppinen ja pillerit, mies saattoi jyystää pöydän äärellä takaapäin. Tällöin lasti valahti heti ulos, kun mies otti peniksen ulos. Nyt kun ei ole pillereitä, täytyy olla kondomit käytössä tai mies laukaisee häpykummulle, vatsalle, rinnoille, pyllylle, kasvoille tai suuhun.

Vierailija
177/206 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin yhtään märä kiimapillua vapaana spermattavaksi?

Vierailija
178/206 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieraisin paskat seinille sinne ne valuu parvekkeelle

tyhjennys onnistui, naapuri tarmasisoitui r 

ap 

Vierailija
179/206 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydällä takaapäin touhun jälkeen mies ottaa kädelleen pienen pyyhkeen ja laittaa sen jalkoväliini kun nousen ylös.

Hän pyyhki valumat pois jonka jälkeen käyn pesulla

Vierailija
180/206 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin pitkä vastaus pillunpesusta?? Vastaus: pillupuhelinpesulle ja pissalle nainnin jälkeen. Aatteleeko ap et jätetään spermat vaan muhimaan sisälle seuraavallekin päivälle :DD. Pepun tyhjentäminen onkin eri juttu sitten koska siellä sperma pysyy tiukemmin "piilossa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme