MIKSI olet ollut jo vuosia sinkku?
Älä vastaa, ettei ole sopivaa löytynyt tai et ole tavannut miestä, joka sinulle kelpaisi...
Käännä katseesi itseesi: mikä SINUSSA ja ajatuksissasi on sellaista, ettei sopivaa ole löytynyt?
Kysymys ei ole syyllistävä, en sano, että sinussa mitään vikaa on. Sinussa on vain jokin ominaispiirre, joka ei kutsu parisuhdetta etsivää miestä luokseen. Mikä se on?
Kommentit (142)
En käy missään ja en jaksa panostaa itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Minun miinukseni ovat ikä (59 v) ja ylipaino
Olen ollut parisuhteissa koko aikuisikäni lukuun ottamatta viimeistä viittä vuotta pitkän loppuneen parisuhteen jälkeen.
Olen seurustellut pieniä pätkiä tuon viimeisen viiden vuoden aikana ja ne ovat kaatuneet mm. mustasukkaisuuteen, "minä itse, olen paras" ajattelutapaan ja siihen, että oltiin enemmänkin kavereita.
Minun ikäisellä ei ole mitään paikkoja missä kohdata miehiä. Pitäisi kai liittyä johonkin metsästys- tai kalastusporukkaan että kohtaisi edes potentiaalisen ehdokkaan. Ei sen puoleen, viihdyn kyllä yksiksenikin. Minulla on naisystäviä ja liikun harrastuksissa (missä miehiä ei näy....).
Minusta olisi kuitenkin ihanaa jos vielä tulisi vastaan se elämäni mies :)
Oletko tutustunut Eurosinkkuihin? http://eurosinkut.net/
Liian monta pettymystä. En enää jaksa tutustua yhteenkään mieheen.
Olisi kolahtanut, mutta liian erilaiset elämäntilanteet - toisella muutto eri paikkakunnalle ja kaukosuhde olisi ollut erittäin haastavaa. Näin on käynyt jo kahden kanssa tämän vuoden puolella, toisella kertaa mies muutti muualle ja toisella kertaa itse.
Vierailija kirjoitti:
En halua haistella vieraan ihmisen kusen, paskan ja pierunhajuja. Hyi!
Ok, eli siis sinulla on mielenterveyden ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
En halua haistella vieraan ihmisen kusen, paskan ja pierunhajuja. Hyi!
No tuota, en minäkään. En jäisi suhteeseen jossa toinen piereskelee vieressäni, tai haisee kuselta.
Ei semmoista ole pakko sietää suhteessa.
M38
En ole edes etsinyt. En yleensä puhu ihmisille ja olen epäsosiaalinen. Pari kertaa vuosien varrella on tarjottu seuraa, mutta olen aina kieltäytynyt. Viihdyn hyvin yksikseni. Masturbointi hoitaa seksihalut.
En käy missään paitsi koulussa,kaupassa ja lenkillä niin ei ole löytynyt ketään enkä toisaalta tiedä haluaisinko edes.Tässä iässä (40+) vapaana olevat ei taitaisi ylittää kynnystäni lisäksi olen bi ja asian kanssa syvällä kaapissa.
Ehkä jo liian persoonallisen näköinen, monet toteavat ulkomaalaisen näköiseksi. Härski huumorintaju. N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni nimenomaan parisuhdetta haluavia miehiä, mutta minulle taas riittäisi pelkkä tapailusuhde.
Mä olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni ainoastaan varattuja miehiä joita kiinnostaa seksisuhde.
N39
Spermaviemäreitä tarvitaan aina. Voittaa runkkaamisen 2-1. Niukasti.
Eikös varatuilla miehillä ole se spermaviemäri jo kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni nimenomaan parisuhdetta haluavia miehiä, mutta minulle taas riittäisi pelkkä tapailusuhde.
Mä olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni ainoastaan varattuja miehiä joita kiinnostaa seksisuhde.
N39
Spermaviemäreitä tarvitaan aina. Voittaa runkkaamisen 2-1. Niukasti.
Miksi ihmeessä parisuhteessa olevan varatun miehen pitää käydä vieraissa tai vaihtoehtoisesti tyytyä hakkaamaan hanskaan? Miksi varattu mies ei voi harrastaa seksiä oman kumppaninsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Koska olen läski, huonoitsetuntoinen ja epätoivoinen jännämiesten perässä roikkuja.
Tämä! Olen ehkä mielummin tukeva ja romuluinen kuin läski, omasta mielestäni ainakin ja naamanikin on kummallinen ja epäsymmetrinen. Hampaat aion nyt korjauttaa, mutta se ei koko kauheutta pelasta! Olen myös huonoitsetuntoinen, jonka vuoksi käyn terapiassa. Ja jos ihastun, ihastun noihin jännämiehiin sun muihin häntäheikkeihin, kun luulen heidän ihastuneen minuun. Haha, kerran panon jälkeen olenkin ilmaa. Ja olen jäänyt heihin kiinni. Lopulta särjen sydämeni. Mitä taas kuvittelinkaan - liikoja itsestäni. Ei kai minuun nyt mies voi ihastua.
Siksi sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla oma itseni, eli suorapuheinen, puhelias ja ironinen. Lisäksi olen liian pitkä.
Mikä on liian pitkä? Oletan että olet nainen.
T. 186cm nainen (pitkä, mutta en kai liian pitkä, kun olen ollut suhteessa viimeiset 20v.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla oma itseni, eli suorapuheinen, puhelias ja ironinen. Lisäksi olen liian pitkä.
Olet yli 190cm?
175cm. Tämä karsii aika tehokkaasti, koska en oikein itsekään syty kovin lyhyistä miehistä, ja tunne on yleensä molemminpuolinen.
Ujostelen uusia ihmisiä tavatessani ja minusta voi ehkä saada sen kuvan ettei minua kiinnosta, että olen ylimielinen tai sitten vain tylsä kun ei paljon puhua pukahda. Itseäni usein harmittaa ujouteni ja sosiaalisissa tilanteissa olen ennemmin kuuntelija/seuraaja kuin huomion keskipisteenä. Tarvitsen vähän aikaa ennen kuin "lämpenen" ihmisille, tai oikeastaan siihen että uskallan laskea oman suojakuoreni sivuun. En myöskään aina huomaa tai tajua hienovaraisia kiinnostuksen signaaleja joita minulle osoitetaan, vaan olen sitten jälkeenpäin kuullut että joku on ollut minusta kiinnostunut. Uusien ihmisten kanssa mietin myös liikaa sitä, mitä pitäisi sanoa, pitääköhän tuo nyt minua ihan uunona kun en juuri puhu, pitäisikö vain unohtaa liika miettiminen ja puhua mitä sylki suuhun tuo, entäs jos sanookin sitten jotain jonka takia tuo pitää minua ihan uunona... Ja sitten myöhemmin taas mietin, että miksen voi olla sosiaalisesti lahjakkaampi. Miten toisille voikin olla niin helppoa luonteva jutustelu ja tutustuminen uusiin ihmisiin!
Tottakai minäkin puhun kun kerran vauhtiin pääsen, ja ystävieni ja perheeni kesken olenkin itse asiassa melko puhelias. Minun pitäisi varmaan törmätä mieheen, joka sinnikkäästi tulisi kanssani juttelemaan ja jatkaisi juttua alun kankeudesta huolimatta :D
Kukaan mies ei tee varsinaista aloitetta. Itse en oikein uskalla, koska minulla on aika huono itsetunto. Ajattelen, että ei kai tuo voi olla minusta kiinnostunut ja parempi kun en nolaa itseäni ja sitä toista. Tai oikeastaan ajattelen, että kaikki pitävät minua suorastaan vastenmielisenä. Kyllä mä muistaakseni joskus tein aloitteen mutta ei se mies oikein lämmennyt. Kyllä tämä yksinäisyys on todella rankkaa ja surullista. Meitä naisiakin on joita kukaan ei huoli, usko pois. N27
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa, ettei ole sopivaa löytynyt tai et ole tavannut miestä, joka sinulle kelpaisi...
Käännä katseesi itseesi: mikä SINUSSA ja ajatuksissasi on sellaista, ettei sopivaa ole löytynyt?
Kysymys ei ole syyllistävä, en sano, että sinussa mitään vikaa on. Sinussa on vain jokin ominaispiirre, joka ei kutsu parisuhdetta etsivää miestä luokseen. Mikä se on?
Koska yksineläminen on helpompaa kuin parisuhteessa. Ominaispiirteeni on erakko!
Hyvä kysymys. En tiedä, monta kertaa olen pohtinut. Varmaan kasvoilla on jotain asian kanssa tekemistä, liian terävät piirteet. Toisaalta omasta mielestäni olen ihan ok näköinen, en kaunis mutta sellaisella mallimaisella tavalla erikoinen. Pitkät raajat, niitä välillä joku mieskin on kehunut. Olen miesvaltaisella alalla töissä ja nauran ja höpöttelen miesten kanssa kyllä, mutta mitään ei tapahdu. Itse olen auttamattoman ujo, että ketään pyytäisin kahville. Joskus olen miettinyt, että ajatteleeko ne, että olen varattu. Tai sitten ovat itse varattuja, en tiedä. Tiedostan itse, että jossain mättää, en vaan tiedä missä. No, tällä hetkellä tietysti se, että en käy enää missään, mutta aiemmin olen kyllä paljonkin käynyt ulkona ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut, vaikka ihan sosiaalinenkin olen ollut. Olen ollut kauan sinkku, jotenkin olen tullut siihen lopputulokseen, että mun ei kuulukaan olla kenenkään kanssa, niin olen varmaan jo jotenkin luovuttanut, ei sitä jaksa nähdä enää vaivaa, että lähtisi jotain etsimään. Ikääkin on jo sen verran, että ei se ainakaan auta asiaa. Kulutan aikaani lähinnä töissä ja urheillessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun on tavis jonka ulkonäkö ja varustus eivät juuri riemunkiljahduksia aiheuta, on helpompaa vältellä tilanteita joissa niitä joutuu esittelemään. Kelpaavuus ei kovin kaksinen ole ja aiheuttaa sinkkuutta.
Tämä. Mun vehkeitä ei näe kukaan ennen kuolemaa.
Ei kannata miettiä mitkä asiat yleisesti laskevat pisteitäsi, kun naiset ovat yksilöitä. Minulle itselleni tuossa olisi monta syytä olla kiinnostumatta, pahimpana ujous ja hiljaisuus. Itse olen hyvinkin voimakastahtoinen luonne, enkä halua että joudun pitämään miehen puolia itseäni vastaan. Se on liian raskasta. Miehen on pystyttävä siihen itse.
Mutta sitten on monia naisia, jotka ovat ujoja, hiljaisia, syrjäänvetäytyviä. Heidät sinun pitää löytää. Äläkä liikaa luota stereotypioihin kun etsit. Olen minäkin mieluummin hiljaa kuin puhun ja olen pienikokoinen, hennon näköinen kai. Silti en ole kärsivällinen ujojen kanssa.