Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI olet ollut jo vuosia sinkku?

Vierailija
24.08.2016 |

Älä vastaa, ettei ole sopivaa löytynyt tai et ole tavannut miestä, joka sinulle kelpaisi...

Käännä katseesi itseesi: mikä SINUSSA ja ajatuksissasi on sellaista, ettei sopivaa ole löytynyt?

Kysymys ei ole syyllistävä, en sano, että sinussa mitään vikaa on. Sinussa on vain jokin ominaispiirre, joka ei kutsu parisuhdetta etsivää miestä luokseen. Mikä se on?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde tarkoittaa isoa vaivaa pienestä hyödystä.

Vierailija
102/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi tapailla ketään. Olen opettaja ja opiskelen sen ohessa. Vapaa-aikaa ei yksinkertaisesti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen:

-175 pitkä, eli monen naisen mielestä liian lyhyt
-en ole erityisemmin komea
-olen hyvin laiha mieheksi, joka on myös miinusta monelle
-olen nörtti, niin työssä kuin vapaa-ajalla
-olen ujo ja hiljainen

Jos noista pääsee ohi, niin olen vielä:
-tarkka rahoistani
-suhteellisen nirso
-konflikteja välttävä
-alkoholia satunnaisesti nauttiva
-kotona viihtyvä

Pitää varmaan pyrkiä muuttumaan rankasti jotta naiset minusta kiinnostuisivat.

No eihän tuossa ole mitään muuta ongelmaa kuin nirsous.

Vierailija
104/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai niin oman tieni kulkija, että sopivaa, vapaata miestä ei löydy. Kaipaan miehestä läheistä ystävää, hengenheimolaista ja kiihkeää rakastajaa. Melko vaikeaa ympätä noita yhteen.

N45

Vierailija
105/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen:

-175 pitkä, eli monen naisen mielestä liian lyhyt-en ole erityisemmin komea-olen hyvin laiha mieheksi, joka on myös miinusta monelle-olen nörtti, niin työssä kuin vapaa-ajalla-olen ujo ja hiljainen

Jos noista pääsee ohi, niin olen vielä:-tarkka rahoistani-suhteellisen nirso-konflikteja välttävä-alkoholia satunnaisesti nauttiva-kotona viihtyvä

Uskon että nämä asiat yleisesti laskevat pisteitäni mitä nyt olen deittipalveluissa pyörinyt. Ainakin nuo viisi ensimmäistä, koska nuo muuthan tulisi vasta esille kun joku nainen vastaisi viestiini.

Vierailija
106/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen:

-175 pitkä, eli monen naisen mielestä liian lyhyt-en ole erityisemmin komea-olen hyvin laiha mieheksi, joka on myös miinusta monelle-olen nörtti, niin työssä kuin vapaa-ajalla-olen ujo ja hiljainen

Jos noista pääsee ohi, niin olen vielä:-tarkka rahoistani-suhteellisen nirso-konflikteja välttävä-alkoholia satunnaisesti nauttiva-kotona viihtyvä

Alkoholia "satunnaisesti" nauttiva varmaankin tarkoittaa säännöllistä tissuttelua. Miksi muuten sen mainitsisi.

Vierailija
107/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen:

Uskon että nämä asiat yleisesti laskevat pisteitäni mitä nyt olen deittipalveluissa pyörinyt. Ainakin nuo viisi ensimmäistä, koska nuo muuthan tulisi vasta esille kun joku nainen vastaisi viestiini.

Niin toisaalta ymmärrän, että se kiinnostus voi kyllä olla pelkästään kasvoistakin kiinni, niin tyhmää ja epäreilua kun se onkin. Minulle ei kyllä pituus tai nörttiys ole koskaan ollut ongelma. En oikeasti tajua, mikä vaivaa naisia, joiden mielestä 175 cm on liian lyhyt.

Vierailija
108/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen:

Alkoholia "satunnaisesti" nauttiva varmaankin tarkoittaa säännöllistä tissuttelua. Miksi muuten sen mainitsisi.

Ai? Minä voisin käyttää tuota ilmaisua itsestäni ja minun kohdallani se tarkoittaisi sitä, että en hirveästi juo, mutta en mikään absolutistikaan ole. Pari kertaa vuodessa ilta ulkona ja esim lomamatkalla siideri ruoan kanssa. Nytkin viinipullo, siideri ja olut jääkaapissa. En muista koska olen ne ostanut.

Vierailija
109/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen:

Tarkoitin siis että käytän alkoholia. Monet kun tuntuvat etsivän täysin tai edes lähes absolutistia miestä. Siksi listasin miinukseksi.

Vierailija
110/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailussa jotkut nyt etsivätkin sadun prinssiä joka on kaikilla tavoin täydellinen.

Vierailija
111/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä niin sairas maailma nykyään, että en tänne halua lapsia tehdä. Sehän nokitaan elävältä jos ala-asteella.

Tämä mullakin syynä lapsettomuusvalintaan. Ihmiset on niin helvetin tyhmiä, ilkeitä, holtittomia ja suorastaan pahoja. Eilen tuli Vuosaari-elokuva tv:stä ja mun ihmiskuva on just sitä mitä siinä kuvattiin, eli aika lohduton.

Vierailija
112/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin masentunut raskaan elämänvaiheen takia. Olen liian pitkä, liian harteikas urheilutaustani takia. Iso nenä. Seurustelemattomuus, yksinäisyys.

Mitään muuta en niin paljon halua, kuin olla rakastettu ja saada miehen..ja muutaman lapsen, jos luoja niin soisi.

N28

Vierailija
113/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen:-175 pitkä, eli monen naisen mielestä liian lyhyt-en ole erityisemmin komea-olen hyvin laiha mieheksi, joka on myös miinusta monelle-olen nörtti, niin työssä kuin vapaa-ajalla-olen ujo ja hiljainenJos noista pääsee ohi, niin olen vielä:-tarkka rahoistani-suhteellisen nirso-konflikteja välttävä-alkoholia satunnaisesti nauttiva-kotona viihtyväPitää varmaan pyrkiä muuttumaan rankasti jotta naiset minusta kiinnostuisivat.

Niin toisaalta ymmärrän, että se kiinnostus voi kyllä olla pelkästään kasvoistakin kiinni, niin tyhmää ja epäreilua kun se onkin. Minulle ei kyllä pituus tai nörttiys ole koskaan ollut ongelma. En oikeasti tajua, mikä vaivaa naisia, joiden mielestä 175 cm on liian lyhyt.

Minä en tajua mikä vaivaa naisia joiden mielestä nörttiys ei ole ongelma. Enkä tajua mikä vaivaa naisia jotka ymmärtävät että kiinnostus voi olla pelkästään kasvoistakin kiinni.

Terv. pitkistä miehistä tykkäävä, jota ei "vaivaa" yhtään mikään sen vuoksi.

Vierailija
114/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen:-175 pitkä, eli monen naisen mielestä liian lyhyt-en ole erityisemmin komea-olen hyvin laiha mieheksi, joka on myös miinusta monelle-olen nörtti, niin työssä kuin vapaa-ajalla-olen ujo ja hiljainenJos noista pääsee ohi, niin olen vielä:-tarkka rahoistani-suhteellisen nirso-konflikteja välttävä-alkoholia satunnaisesti nauttiva-kotona viihtyväPitää varmaan pyrkiä muuttumaan rankasti jotta naiset minusta kiinnostuisivat.

Ai? Minä voisin käyttää tuota ilmaisua itsestäni ja minun kohdallani se tarkoittaisi sitä, että en hirveästi juo, mutta en mikään absolutistikaan ole. Pari kertaa vuodessa ilta ulkona ja esim lomamatkalla siideri ruoan kanssa. Nytkin viinipullo, siideri ja olut jääkaapissa. En muista koska olen ne ostanut.

No onneksi olkoon.

Tyyppi listasi kaikkia huonoja puoliaan ja siinä listalla oli satunnainen alkoholin nauttiminen. Eli hänestä huono puoli. Luonnollisesti tulee tulkinta että hän juo liikaa tai ainakin pitää kohtuullista juomista ongelmana, mikä jo sinänsä olisi ongelma monelle naiselle.

Vierailija
115/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miinukseni ovat ikä (59 v) ja ylipaino

Olen ollut parisuhteissa koko aikuisikäni lukuun ottamatta viimeistä viittä vuotta pitkän loppuneen parisuhteen jälkeen.

Olen seurustellut pieniä pätkiä tuon viimeisen viiden vuoden aikana ja ne ovat kaatuneet mm. mustasukkaisuuteen, "minä itse, olen paras" ajattelutapaan ja siihen, että oltiin enemmänkin kavereita.

Minun ikäisellä ei ole mitään paikkoja missä kohdata miehiä. Pitäisi kai liittyä johonkin metsästys- tai kalastusporukkaan että kohtaisi edes potentiaalisen ehdokkaan. Ei sen puoleen, viihdyn kyllä yksiksenikin. Minulla on naisystäviä ja liikun harrastuksissa (missä miehiä ei näy....).

Minusta olisi kuitenkin ihanaa jos vielä tulisi vastaan se elämäni mies :)

Vierailija
116/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut miestä joka minulle kelpaisi.

Viihdyn yksinkin, joten en yritä mitenkään muuttua vähemmän nirsoksi.

Vierailija
117/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen:

Tarkoitin siis että käytän alkoholia. Monet kun tuntuvat etsivän täysin tai edes lähes absolutistia miestä. Siksi listasin miinukseksi.

Etsivätkö? Luulin että absolutismi olisi aika harvinaista. Itse jätin yleensä ottamatta yhteyttä mieheen nettideitissä, jos hän sanoi että ei käytä yhtään tai juuri yhtään alkoholia. Itse en osaa kuvitella hyvää ateriaa ilman viiniä ja raskaan viikon jälkeen jääkylmä siideri on parasta mitä tiedän. En haluaisi ottaa riskiä että toinen paheksuu sitä.

Vierailija
118/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kesti pitkään päästä yli exästä, sitten aloin viihtymään niin hyvin yksin etten enää halua ketään. Huomasin että elämä on paljon mukavampaa ilman parisuhdetta.

Vierailija
119/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei kukaan kelpaa minulle. Olen niin tyytyväinen sinkkuelämääni etten todellakaan kaipaa miestä riesoikseni. Läheisyyttä ja seksiä saa myös ilman parisuhdetta.

Vierailija
120/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, enkä uskalla tehdä aloitteita ja näyttää kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi