Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI olet ollut jo vuosia sinkku?

Vierailija
24.08.2016 |

Älä vastaa, ettei ole sopivaa löytynyt tai et ole tavannut miestä, joka sinulle kelpaisi...

Käännä katseesi itseesi: mikä SINUSSA ja ajatuksissasi on sellaista, ettei sopivaa ole löytynyt?

Kysymys ei ole syyllistävä, en sano, että sinussa mitään vikaa on. Sinussa on vain jokin ominaispiirre, joka ei kutsu parisuhdetta etsivää miestä luokseen. Mikä se on?

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihan mielenkiintoisia naispuolisia kumppaneita olisikin varmaan tarjolla, olen kai liian itsenäinen ja erakkoluonteinen. Lisäksi konsoleilla/tietokoneella pelaaminen ei kovin montaa viehätä, mutta siitä en kyllä aio luopua. Ei sillä, käyn töissä (ei toimistotyötä) ja ansaitsen elantoni, teen ruokani ja käyn lenkillä, mutta naamassa ei varmaan ole kovin paljon hurraamista, vaikka yritän pitää itseäni siistinä. Asun pienehkössä kylässä, joten kumppaneita ei ihan mahdottomasti tarjolla ole eikä kiinnosta työn takia muuttaa muuallekaan. Asenteet ovat myös erilaisia isompiin kaupunkeihin verrattuna. Olen silloin tällöin tansseissa käynyt, mutta ei niistä mitään sen kummempaa ole tullut. En jaksa enää pelinpitoja, joten jos ei kumppania tule niin ei tule mutta pidän silmäni avoinna.

Vierailija
142/142 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kranttu, tiedän sen, mutta en aio muuttaa itseäni siksi, että joku netissä sanoo, ettei saa kranttuilla. Pärjään kyllä näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi