Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI olet ollut jo vuosia sinkku?

Vierailija
24.08.2016 |

Älä vastaa, ettei ole sopivaa löytynyt tai et ole tavannut miestä, joka sinulle kelpaisi...

Käännä katseesi itseesi: mikä SINUSSA ja ajatuksissasi on sellaista, ettei sopivaa ole löytynyt?

Kysymys ei ole syyllistävä, en sano, että sinussa mitään vikaa on. Sinussa on vain jokin ominaispiirre, joka ei kutsu parisuhdetta etsivää miestä luokseen. Mikä se on?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni nimenomaan parisuhdetta haluavia miehiä, mutta minulle taas riittäisi pelkkä tapailusuhde.

Mä olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni ainoastaan varattuja miehiä joita kiinnostaa seksisuhde.

N39

Vierailija
62/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. No ehkä se, että mulla on hieman outo huumorintaju. Todella sarkastinen ja ironinen. Harva sitä ymmärtää ja jotkut luulee mua ehkä jopa ilkeäksikin.

No sitten mä oon vähän introvertti plus muutenkaan en päästä ihmisiä lähelleni, joten yksien treffien perusteella musta on tosi vaikea saada oikein mitään irti.

Muuten sä kuvailit onnistuneesti minut, mutta resting bitch face unohtui. Tällä combolla pysyy sinkkuna.

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla oma itseni, eli suorapuheinen, puhelias ja ironinen. Lisäksi olen liian pitkä.

Liian pitkä :DDD onpahan siinä selitys

Rajoittaa se kysyntää, naisella, joten en ymmärrä miksi naurat?

Ei yhtä paljon kun pituuden puuttuminen miehellä, mutta aivan selvä vaikutus sillä kuitenkin on.

Kuinka pitkä sitten olet? Minua ei ainakaan haittaa ollenkaan vaikka nainen olisi saman pituinen, mitä minä. Eikä pitempikään nainen haittaisi.

M187cm

Vierailija
64/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla oma itseni, eli suorapuheinen, puhelias ja ironinen. Lisäksi olen liian pitkä.

Ei yhtä paljon kun pituuden puuttuminen miehellä, mutta aivan selvä vaikutus sillä kuitenkin on.

Kuinka pitkä sitten olet? Minua ei ainakaan haittaa ollenkaan vaikka nainen olisi saman pituinen, mitä minä. Eikä pitempikään nainen haittaisi.

M187cm

Minäkin tunnen erään miehen, jonka ainoa kriteeri naisen suhteen oli se, että nainen ei ole häntä pidempi eikä painavampi. Mies itse on 195 cm ja 90-100 kg. Hän on nyt ollut naimisissa parikyt vuotta 180 senttisen naisen kanssa.

Minä olen 177 cm, eikä tästä koskaan mitään haittaa ole ollut.

Vierailija
65/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni nimenomaan parisuhdetta haluavia miehiä, mutta minulle taas riittäisi pelkkä tapailusuhde.

Mä olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni ainoastaan varattuja miehiä joita kiinnostaa seksisuhde.

N39

Olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni ainoastaan naisia jolla on mielenterveysongelmia

M33

Vierailija
66/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppistä lapsetonta ja lapsia haluamatonta järkevää miestä tuntuu olevan mahdoton löytää. Kaikki vapaat lapsettomat miehet ovat joko juoppoja tai peräkammarin poikia.

Vierailija
67/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse muuttunut eron (5v sitten) jälkeen ja olen varmaan aika ns pelottava monen miehen mielestä. Itsevarma ja sinut itseni kanssa. Kokenut paljon elämässä.

Vedän puoleeni miehiä, jotka ovat matkalla jonnekin. Heillä ei ole aikaa pysähtyä luokseni pitkäksi aikaa. He haluavat minusta vain tukea, kuuntelijaa, seksiä...

Aluksi tämä oli mukavaa, enkä halunnutkaan muuta kuin yhden illan juttuja, mutta nyt olen valmis parisuhteeseen. 

Vierailija
68/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska omistan pelkästään mieskavereita jos ei yhtä soul sisteriä lasketa.

Ja siskoa.

En myöskään omista mitään sosiaalista kaveriverkostoa. Muutama hyvä mieskaveri.

Suurin osa lähti exäni mukana.

Verkostoa toki voin itseänikin syyttää mitäs lähdin miesvaltaiseen alaan.

Harrastukseni on 95% miesvaltaisia.

En myöskään ryyppää tai käy baareissa.

Ongelma myös lienee että ulkonäöltäni olen 4v nuoremman näköinen. Tämä siis tarkoittaa että minusta kiinnostuu suurimmaksi osaksi 18-21v. He ovat taas liian lapsia minulle.

Vastaavasti juttuni ja vitsini kiinnostavat 35-40v. Tuon ikäiset naiset ovat pokanneet. He ovat taas auttamatta yli ikäisiä minulle.

Tinderit ja suoli24 taso taas ei vastaa missään nimessä omaani. Toki en minä sieltä ketään normaalia ikinä löytänytkään.

Siinäpä se.

Vierailija
69/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Spermaviemäreitä tarvitaan aina. Voittaa runkkaamisen 2-1. Niukasti.

Vierailija
70/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias ja aina ollut sinkku. Kukaan ei ole koskaan pyytänyt treffeille tai tehnyt aloitetta seurustelulle. Olen ujo ja häpeän vartaloani niin paljon etten ikinä itse voisi tehdä aloitetta. Tai vaikka joku haluaisikin seurustella kanssani tuskin siihen pystyisin. Unelmani olisi että löytyisi kumppani joka ei haluaisi seksiä. 

Vaikka kuinka yritän sanoa itselleni että nekin jotka eivät ole mallin näköisiä ja hoikkia kyllä seurustelevat eikä siinä ole mitään ihmeellistä, en silti voi kuvitella että kukaan haluaisi minua. Ja vaikka haluaisikin, häpeäni on liian suuri. En voisi ikinä näyttäytyä alasti toisen ihmisen edessä. Tätä tunnetta vielä vahvistaa miesten jutut siitä miten heidän seksikumppaneillaan joku kohta vartalossa on epämiellyttävä, miten riippuvat rinnat ovat vastenmieliset, tai liian iso peppu. Niitä juttuja lukiessa palaan aina maan pinnalle unelmistani ja olen kyllä jo hyväksynytkin sen että olen aina yksin. Enkä siis tarkoita vain täällä olevia miesten juttuja vaan ihan vaikka lehtijuttuja joissa miehet kertovat millainen nainen on kiva.

Samoja ajatuksia täälläkin :(. En ole koskaan ollut alasti miehen edessä, kun oon saanut vain huonoa kommenttia vaatteet päälläkin. Ei ne siitä kehuksi muuttuisi ilman vaatteita, kun silloinhan vasta ne huonot puolet tulisivatkin esiin... Mä en kestäisi sitä, jos mies torjuisi mut siinä vaiheessa. Ne muut naiset saa kuulla olevansa kauniita ja seksikkäitä, mutta mua vain haukutaan. On parempi kun ei edes yritä.

Vierailija
71/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppistä lapsetonta ja lapsia haluamatonta järkevää miestä tuntuu olevan mahdoton löytää. Kaikki vapaat lapsettomat miehet ovat joko juoppoja tai peräkammarin poikia.

Mistäpäin olet?

M33

Vierailija
72/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, koska en tee mitään miehen löytämiseksi. Pidän liikaa vapaudesta ja pärjään mainiosti yksin.

Ravintoloissa käyn jonkin verran, ja siellä on todettavissa varattujen miesten moraalin taso. Niiden kokemusten vuoksi vaikea uskoa, että joskus luottaisin mieheen.

Vierailija
73/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! Olen aktiivisesti yrittänyt löytää kumppania ja treffaillut paljon!

Olen kaunis, hoikka, pitkähiuksinen, ok-koulutettu ja työssäkäyvä. Minulla on yksi lapsi, mutta en ole lainkaan yh.

Ensin miehet ihastuvat minuun mutta sitten jotain tapahtuu? Mitä! Paistaako minusta läpi liika innokkuus (tai epätoivo) vaikka olen täysin cool enkä pommittele viesteillä tmv. Olen sekä antautunut tapailuun täysillä varhain, että ollut hieman vaikeammin tavoitettava. Olen puhelias, hauska, mutta aina ystävällinen ja fiksu. Säikähtävätkö miehet? Vai ovat minuun pettyneitä esim. sängyssä jos sinne ollaan päästy? Vai olenko vain sattunut törmäämään miehiin jotka eivät etsi vakavaa suhdetta? En tiedä! Voi kunpa tietäisin.

En jaksa juurikaan pelailla mitään pelejä, vaan jos tykkään miehestä suostun helposti tapaamisiin. Olisiko parempi pitkittää tapaamisten väliä? Olla vastaamatta kaikkiin viesteihin? Itse viestin silloin tällöin jotain suht neutraalia. Kannattisikohan osoittaa kiinnostus suoremmin? Vai ei ollenkaan? En tosiaan tiedä..

N30

Vierailija
74/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pikkukylä, jossa huono tarjonta sinkkumiehistä

2. Elämäntilanne, jossa ei vain ole aikaa tiheään deittailuun

3. Arkuus ja ujous (jos joku pyytää treffeille, tarvitsen paljon aikaa valmistautua henkisesti)

Vierailija
75/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Olen sinkku, koska jostain syystä vedän puoleeni ainoastaan naisia jolla on mielenterveysongelmia

M33

Sama täällä.

Vierailija
76/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä! Olen aktiivisesti yrittänyt löytää kumppania ja treffaillut paljon!

Olen kaunis, hoikka, pitkähiuksinen, ok-koulutettu ja työssäkäyvä. Minulla on yksi lapsi, mutta en ole lainkaan yh.

Ensin miehet ihastuvat minuun mutta sitten jotain tapahtuu? Mitä! Paistaako minusta läpi liika innokkuus (tai epätoivo) vaikka olen täysin cool enkä pommittele viesteillä tmv. Olen sekä antautunut tapailuun täysillä varhain, että ollut hieman vaikeammin tavoitettava. Olen puhelias, hauska, mutta aina ystävällinen ja fiksu. Säikähtävätkö miehet? Vai ovat minuun pettyneitä esim. sängyssä jos sinne ollaan päästy? Vai olenko vain sattunut törmäämään miehiin jotka eivät etsi vakavaa suhdetta? En tiedä! Voi kunpa tietäisin.

En jaksa juurikaan pelailla mitään pelejä, vaan jos tykkään miehestä suostun helposti tapaamisiin. Olisiko parempi pitkittää tapaamisten väliä? Olla vastaamatta kaikkiin viesteihin? Itse viestin silloin tällöin jotain suht neutraalia. Kannattisikohan osoittaa kiinnostus suoremmin? Vai ei ollenkaan? En tosiaan tiedä..

N30

Pimeä sä taidat olla, kun tuollaisia mietit, että säikähtääkö joku (mitähelvettiänyt?) tai että vaikuttaako viestiesi kronologiset seikat jotenkin mieheen. Aivan varmasti se paras tapa on olla mahdollisimman innokas, niin menee viesti toiselle perille, että nyt olis miehellä mahkut tapailuun. Vaikeasti saatavaa ei ainakaan kannata leikkiä. Kysy joltain mieheltäsi, että mikä mättää. Luulis niiden kertovan.

Vierailija
77/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tietysti tätä paljon.

No, olen tavallinen maisterijätkä. Minunlaisia on kolmetoista tusinassa. Jos olisin sinkkunainen, niin en kyllä kiinnostuisi itsestäni. Sellaiset tavalliset miehet on niin nähty.

Ja sama toisinpäin. Etsin jotain erityistä ihanuutta. Tavalliset naiset on jo nähty.

Vierailija
78/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku on aina vaikea enkä meinaa kiinnostua, sitten kiinnostun liikaa ja miehen kiinnostus taas lopahtaakin kun olenkin yhtäkkiä niin hellyydenkipeä. Jos taas oma kiinnostus on vahvempaa alussa, jossain vaiheessa huomaan, että hän ei ollutkaan yhtään sitä mitä alussa ajattelin. Kuvittelen aina jotenkin miehen mullistavan maailmani ja tekevän minut ikuisesti onnelliseksi.. Todellisuudessa tarvitsen hyvin paljon omaa aikaa ja samalla en taas siedä yhtään erossa olemista. Olen erittäin epävakaa persoona, joka ei tiedä itsekään mitä haluaa ja samalla haluaa ihan mahdottomuuksia

Vierailija
79/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Sama täällä.

Lähestulkoon sama. Isää tai terapeuttia etsivät naiset yrittävät ripustautua kaulaan aivan liian usein, omasta elämästään itse vastuun ottavat aikuiset naiset taas eivät ole minusta kiinnostuneita kuin ystävinä.

Onneksi miehenä saa olla varsin pitkälle rauhassa jos ei itse aktiivisesti hae seuraa...

Vierailija
80/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M187cm

Se oli kyllä eri henkilö, jolle vastasit.

http://cdn.okcimg.com/blog/lies/MessagesPerWeek.png

Siinä 180cm kohdalla pituus alkaa olla haitta naiselle, mikä on aika suvaitsevaista ottaen huomioon että naisten keskipituus on rapakon takanakin sen 160-165cm. Miesten raju suosion aleneminen alkaa suurin piirtein sikäläisten miesten keskipituuden kohdalta, jopa vähän pidemmistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme