Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI olet ollut jo vuosia sinkku?

Vierailija
24.08.2016 |

Älä vastaa, ettei ole sopivaa löytynyt tai et ole tavannut miestä, joka sinulle kelpaisi...

Käännä katseesi itseesi: mikä SINUSSA ja ajatuksissasi on sellaista, ettei sopivaa ole löytynyt?

Kysymys ei ole syyllistävä, en sano, että sinussa mitään vikaa on. Sinussa on vain jokin ominaispiirre, joka ei kutsu parisuhdetta etsivää miestä luokseen. Mikä se on?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teoriani on se että en käyttäydy riittävän "naisellisesti" vaikka ihan naiselta näytänkin ja miehet säikähtävät tätä kun tutustuvat minuun hieman paremmin. Olen liian avoin, suorasukainen ja järkevä - en ole  ollenkaan punasteleva morsian -tyyppiä.

Vierailija
42/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla parisuhteessa, siinä syy.

Onko sinkkuus joidenkin mielestä sellainen tila, sellainen, että se sinkkuus olisi aina jotenkin vastentahtoista? Ilmeisesti näin on, koska syytä sinkkuuteennkysytään. Yhtä hyvin voitaisiin kysyä, miksi olet suhteessa.

Se on oikein hyvä syy, ettei halua tai ole tarvetta.

Yhtä oikein on lysyä, miksi tekee lapsia. En usko monen niitä oikeasti haluavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en tapaa juuri ketään uusia ihmisiä, joten vaikea on ketään löytää.

Menneisyydessä ongelmana oli se, etten koskaan ihastu ihmiseen, ennen kuin tunnen hänet suhteellisen hyvin -- mikä yleensä tarkoittaa useamman kuukauden kaveruutta. Alan vasta tällöin tuntemaan oloni oikeasti turvalliseksi ko. henkilön seurassa, ja vasta tuntiessani oloni turvalliseksi alkaa herämään mitään romanttisia tai seksuaalisia kiinnostuksentunteita. Ainakin yhdeltä tyypiltä, jolle sitten uskalsin ihastukseni tunnustaa, tuli vastaukseksi että hänellä oli ehkä jotain tunteita silloin kuukausia sitten, mutta hän oli jo ns. päässyt niistä yli ja jatkanut elämäänsä kun minulta ei saanut vastakaikua. En sitten tiedä, moniko niistä, jolle en koskaan uskaltanut tunnustaa, ajatteli samoin.

Vierailija
44/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOSKA ihmiset on fagotteja.

Tuo nyt on aivan liian karkea yleistys.

Vierailija
45/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yksinkertaisesti tiedä. Olen ollut koko elämäni sinkku, 34 on mittarissa enkä ole edes pussannut ketään. Yritystä on ollut runsain määrin, baareissa on käyty, nettideittiä kokeiltu, olen pyytänyt miehiä konserttiin, kahville, elokuviin jne jne jne... Mistään vain ei tule mitään. Aloitteen tekemällä saan poikkeuksetta kaverin - minusta tykätään, mutta ei naisena. Ja minulle ei ole yksikään mies tehnyt aloitetta koko elämäni aikana.

Tällä hetkellä on erityisen paskat fiilikset tästä. En näe mitään syytä elää kun kukaan ei edes huomaisi jos täältä häviäisin.

Tsemppiä sinulle! Et kuulosta epämiellyttävältä ihmiseltä jos kerran saat miehistä kavereita. Uskon, että vielä kohdallesi osuu mies, joka ihastuu sinuun naisena, ei pelkästään "kivan tyyppinä".

Kiitos. Oikeasti, suuri kiitos. Pitäisi yrittää jaksaa uskoa tähän, ettei tulisi niitä toivottomia ajatuksia. Nämä kauniit sanat kantavat taas muutaman viikon eteenpäin.

Vierailija
46/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen läski, huonoitsetuntoinen ja epätoivoinen jännämiesten perässä roikkuja.

Vierailija
47/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienirintainen ja tällä hetkellä ylipainoa 15 kg. Lisäksi haluan raittiin miehen, koska en siedä juomista.

Mahdoton yhtälö.

Vierailija
48/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla oma itseni, eli suorapuheinen, puhelias ja ironinen. Lisäksi olen liian pitkä.

Vierailija
49/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska viihdyn parhaiten yksin. Ei ole löytynyt miestä jonka seurassa olisi parempi olla kuin yksin. Introvertti siis.

Psykopaatti-exän kanssa vietetyt vuodet ovat tuhonneet kiinnostukseni parisuhteeseen. Ei ole kokemusta tasapainoisesta parisuhteesta mukavan ihmisen kanssa, joten ei osaa sellaista kaivata.

Vierailija
50/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla oma itseni, eli suorapuheinen, puhelias ja ironinen. Lisäksi olen liian pitkä.

Liian pitkä :DDD onpahan siinä selitys

Vierailija
51/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yli 190cm?

Vierailija
52/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mies, mutta jostain syystä naiset ei kiinnostu minusta.

Vierailija
53/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monien pettymysten jälkeen epäuskoinen. Lisäksi etsin sitä sielunkumppania, vähempi ei enää kelpaa. Viihdyn yksinkin ja olen oppinut pärjäämään. Lisäsi mulla on koira ja murkkuikäinen lapsi.

Vierailija
54/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persoonallisuushäiriöstä kärsivä, ylipainoinen,ruma (sisältä ja ulkoa),vanha ja huorahtava (en tosin enää):DD

Vierailija
55/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä :DDD onpahan siinä selitys

Rajoittaa se kysyntää, naisella, joten en ymmärrä miksi naurat?

Ei yhtä paljon kun pituuden puuttuminen miehellä, mutta aivan selvä vaikutus sillä kuitenkin on.

Vierailija
56/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienirintainen ja tällä hetkellä ylipainoa 15 kg. Lisäksi haluan raittiin miehen, koska en siedä juomista.

Mahdoton yhtälö.

Ei laihduttaminen ole mahdotonta :)

Tsemppiä!

Vierailija
57/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "nirso", eli miehen täytyy viehättää minua ulkoisesti, olla keskustelutaitoinen, herkkä, empaattinen, elämänarvoiltaan samanlainen ja kaikinpuolin ns. sielunkumppani.

Vielä vaativampi olen kuitenkin itseni suhteen eli ajattelen, etten "ansaitse" rakkautta, koska minulla ei ole Candice Swanepoelin kroppaa, Irina Shaykin kasvoja, Äiti Teresan hyvyyttä, Judith Polgarin älyä, Chloe Agnewin lauluääntä jne.

Olen kyllä ihan kaunis, ihan lahjakas monessakin asiassa, perusälykäs ja -fiksu, minulla on laaja yleissivistys ja historiantuntemus, notkea vartalo ym., mutta olen kai ihminen jolle ei riitä "mikään", vaan täytyisi olla TÄYDELLINEN.

Vaikka toisaalta tiedän, ettei täydellisyyttä ole olemassa.

Ja koska pidän itseäni em. syistä "luuserina", en edes uskalla olla tekemisissä "kunnollisten" (potentiaalisten) miesten kanssa, vaan pitäydyn jossain ulkoiset kriteerit täyttävissä kanssaluusereissa joilta saa hyvää seksiä (ja joiden kanssa ei voisi ikinä ajatellakaan pariutuvansa).

Vierailija
58/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suhdetta just nyt. Miks pitää koko ajan olla haku päällä?

Vierailija
59/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi saada miestä johon rakastuin ja en halua olla kenenkään muun kanssa. en halua suudella kenenkään muun kanssa tai harrastaa seksiä tai suunnitella yhteistä tulevaisuutta tai aloittaa vakavaa parisuhdetta. tuntuu liian surulliselta.

Vierailija
60/142 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias ja aina ollut sinkku. Kukaan ei ole koskaan pyytänyt treffeille tai tehnyt aloitetta seurustelulle. Olen ujo ja häpeän vartaloani niin paljon etten ikinä itse voisi tehdä aloitetta. Tai vaikka joku haluaisikin seurustella kanssani tuskin siihen pystyisin. Unelmani olisi että löytyisi kumppani joka ei haluaisi seksiä. 

Vaikka kuinka yritän sanoa itselleni että nekin jotka eivät ole mallin näköisiä ja hoikkia kyllä seurustelevat eikä siinä ole mitään ihmeellistä, en silti voi kuvitella että kukaan haluaisi minua. Ja vaikka haluaisikin, häpeäni on liian suuri. En voisi ikinä näyttäytyä alasti toisen ihmisen edessä. Tätä tunnetta vielä vahvistaa miesten jutut siitä miten heidän seksikumppaneillaan joku kohta vartalossa on epämiellyttävä, miten riippuvat rinnat ovat vastenmieliset, tai liian iso peppu. Niitä juttuja lukiessa palaan aina maan pinnalle unelmistani ja olen kyllä jo hyväksynytkin sen että olen aina yksin. Enkä siis tarkoita vain täällä olevia miesten juttuja vaan ihan vaikka lehtijuttuja joissa miehet kertovat millainen nainen on kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme