Mies katseli illallisella ohikulkevaa naista, nousin pöydästä ja lähdin
katselkoon rauhassa, mutta ei minun seurassa.
Miehen tärkein tehtävä on saada nainen tuntemaan olonsa maailman kauneimmaksi.
Itsekunnioitusta olla pitää.
Toisia deittejä ei tullut.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mies katseli illallisella ohikulkevaa naista, nousin pöydästä ja lähdin katselkoon rauhassa, mutta ei minun seurassa.
Okei.
No mutta kun mutta kun muttakun naisen pitää sietää ja alistua, muuten ei "saa" miestä ja jää yksin.
Parempi sellainenkin mies joka kuolaa koko ajan muita, kun ettei miestä lainkaan.
Nainen ei katsos pärjää ilman miestä.
Mies on niin mahtava asia, että kyllä sellaisen saadakseen kannattaa vähän nöyristellä ja sietää moukkamaistakin käytöstä.
Hyvä. Olisin tehnyt ihan saman. Jos ei tuossa vaiheessa ole sen vertaa ihastunut, että pitää katseen treffiseurassa, niin ei ole vaivan arvoinen.
Toisaalta tuo on mieheltä myös ihan vaan huonoa käytöstä. Kaikki miehet eivät tuota tosiaankaan tee.
Päänkääntelijöiden lisäksi toinen kammottava miestyyppi on tissientuijottajat. Minulla on aika suuret tissit ja tunnen pari miestä, jotka eivät kykene edes vaimonsa seurassa olemaan tuijottamatta. Nyt en siis tarkoita sellaista nopeaa vilkaisua, joka tapahtuu useimmille miehille vaan ihan tuijotusta.
Ja höpö höpö noita vanhapiikapuheita. Löydät kyllä miehen, joka osaa keskittyä sinuun. Ansaitset sellaisen.
Minulla on minuun keskittyneitä miehiä ollut jo useampi. Sen parhaan kanssa olen ollut nyt 15 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi palvoa naista toisena päivätyönään ja omistaa kaikki aikansa hänelle?
Tästä olikin maininta siinä av:n paskat argumentit ketjussa; ääripää argumentti.
Eli se kun pitäisi yhden illallisen ajan jaksaa keskittyä siihen yhteen naiseen, onkin nyt vaatimus että pitäisi toisena päivätyönään palvoa sitä naista ja kaikki aikansa omistaa hänelle.
On sulla varmaan aika moinen elämä jos oikeasti olet noin mustavalkoinen =D
Jos nainen on riittävän kiinnostava niin ei jää sitä aikaa muiden tuijotteluun...
Entä jos aloitus olisi ollut toisin päin. Mies olisi lähtenyt raflasta pois kun nainen olisi kuolannut jonkun toisen etumusta kiimaisesti?
Entä sitten?
Toisaalta jos aloittaja olisikin jäänyt sen moukkamiehen kanssa niille deiteille, jatkanut tapailua ja sietänyt kaikkea tuollaista pientä ja viatonta muiden tuijottelua, ja sitten eräänä päivänä huomaisikin tullensa petetyksi.
Mitähän palstalla hänelle kirjotettaisiin?
Veikkaan:
-mistä te noita helmimiehiä löydätte =D
-etkö huomannut merkkejä
-tyhmä olit jne jne
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun mutta kun muttakun naisen pitää sietää ja alistua, muuten ei "saa" miestä ja jää yksin.
Parempi sellainenkin mies joka kuolaa koko ajan muita, kun ettei miestä lainkaan.
Mies on niin mahtava asia, että kyllä sellaisen saadakseen kannattaa vähän nöyristellä ja sietää moukkamaistakin käytöstä.
Mutta toisinpäin asia on ihan ok sinun mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisinpäin asia on ihan ok sinun mielestä?
Mielestäni se ei ole alistumista että keskittyy vain siihen omaan kumppaniinsa. Itse en ainakaan koe oloani riistetyksi kun katselen vain sitä omaa kumppaniani.
Vaadin siis samaa mitä itseltäni.
Miehet eivät itsekään kestä sitä jos nainen katselisi muita.
Minun treffikumppanini skannasi katseellaan jokaisen alle kolmikymppisen ohikulkijan. Kulkijoita riitti, koska ikkunapöydästä näki alaviistoon perjantai-iltaisen kävelykatunäkymän. En lähtenyt mihinkään, koska ajattelin omasta puolestani pysyä kohteliaana.
Parin tunnin jutustelun ja skannaamisen jälkeen mies esitti minulle pitkän listan sekä ulkonäköni että luonteeni vioista ja niille korjausehdotukset. Kun en hämmästyksissäni kommentoinut millään tavalla, hän sai vauhtia ja listasta taisi tulla vielä pitempi kuin hän oli ajatellut. En tiedä, lisäsikö hän kotimatkallaan listan loppuun vielä jotain harhaisuudesta, äkkipikaisuudesta ja vanhaksipiiaksi jäämisestä.
Minulle kävi seuraavasti: Olin miehen kanssa treffeillä kahvilassa. Juttelimme niitä näitä. Sitten läheltä käveli nainen, jolla oli tosi kauniit sääret. Kommentoin niitä sanomalla, että hui kuinka kauniit sääret sillä naisella oli. Mies suuttui siitä ja melkein huusi, että ei ole koskaan kuullut yhdenkään naisen kommentoivan toisen naisen jalkoja. Olin tosi hämilläni. Tosin ei meillä ehkä olisi muutenkaan ollut aineksia enempään.
Aika törkeää käytöstä mieheltä. Ei ihme, että oli sinkku. käytöstavat olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiesit miksi se mies katsoi ohikulkevaa naista? Entä jos kyseessä olisi ollut mies, jota hän katsoo? Olisiko mies tällöin ollut silmissäsi homoseksuaali? Ei jumalauta...
Jos kyseessä olisi ollut ihan vain pelkkä vilkaisu, tuskin aloittaja olisi noin reagoinut. Typerää teeskennellä että ei ole katseita ja katseita.
Onneksi oon vapaa kaikesta sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Elämä on aika kivaa näin. Saatetaan miehen kanssa yhdessä tsekata kauniita ihmisiä ja mainita asioista ihan ääneen. Eikä se ole keneltäkään pois...
Vierailija kirjoitti:
Onnekas mies. Nämä rohkeat itsenäiset oman arvonsa tuntevat naiset on niin pirun rasittavia. Varsinkin ne, jotka sitä omanarvon tunnetta julistaa kuten evankeliumia.
Annas kun arvaan: nekin ovat pirun rasittavia jotka eivät anna miehen katsoa jääkiekkoa kynttiläillallisella? Tai omissa häissään?
Samoin olisin minäkin tehnyt. Kyllä nyt helvetti yksien treffien ajan pystyy käyttäytymään. Moukka mikä moukka.
Olisin tehnyt samoin.Palvoa ei tarvitse mutta kunnioittaa pitää.Piste.
Vierailija kirjoitti:
katselkoon rauhassa, mutta ei minun seurassa.
No voi ei.
Mies varmaan näkee sinutkin ihastuttavana koska olitte treffeillä.
Ja suututko siitä jos mies katsoo taidetta tai kauniita maisemia? Itsekin katsot.
Ihan sama juttu. Kauniit naiset nyt on taideteoksia. Ei voi olla katsomatta.
Katsoo sinuakin. Taideteosta.
Ja anteeksi vaan, en esineellistä. Puhun varmaan kaikkien miesten suulla. Paitsi homojen...... 😉
AP, kuulostat 13 vuotiaalta. Joko syy selvisi liksi olet edelleen sinkku? Kyllä naisetkin katsoo toisia miehiä ihan yhtä paljon, turha yrittää kieltää luonnonlakeja.
Miehen pitäisi palvoa naista toisena päivätyönään ja omistaa kaikki aikansa hänelle?